نشست مشترک مدیران استانی بانک ایران زمین و شرکت های تجارت الکترونیک پارسیان و فن آوا
وی در ادامه با بیان تشریح عملکرد ۱۰ ماه گذشته شرکت های psp طرف قرارداد با بانک، همیاری و هم سویی شرکت ها را در راستای شناسائی نقاط ضعف و پوشش این نقاط خواستار شد.
سبزواری همچنین با اشاره به پروسه دریافت پایانه های فروشگاهی از زمان ثبت،تایید،نصب و راه اندازی، از مدیران این شرکت ها خواست تا با تسریع در رسیدگی به امورات محوله موجبات رضایت مشتری و سرویس دهی مطلوب را فراهم نمایند.
در ادامه چهره گشا کارشناس اداره تحقیق و توسعه با اشاره به شروع جشنواره پذیرندگان از ابتدای بهمن ماه تا پایان اردیبهشت ۹۸ توجه به رسوب و تراکنش مالی مشتریان و رفع نواقص و همچنین نگاه ویژه جهت به حداقل رساندن مشکلات پایانه ها با اولویت حفظ رضایت مشتریان را از ایشان به عنوان شریک تجاری بانک ایران زمین خواستار شد.
در پایان این جلسات صیادی مدیر شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و باغانی مدیر شرکت فن آوا و هیئت همراه به تشریح نحوه همکاری با بانک ایران زمین اشاره نموده، نظارت مستمر و بررسی آماری عملکرد را جزء برنامه های روزانه به عنوان مهمترین بخش کار به شمار آوردند و به رفع مشکلات شریک تجاری خود به صورت ویژه تاکید کردند