تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • همراه اول نشان حامی مدرسه‌سازی کشور را دریافت کرد

  • بانک توسعه صادرات ایران، همراه مطمئن شرکت‌های فناور در مسیر صادرات

  • اعطای مدال افتخار، حمایل و نشان حامی مدرسه‌سازی به بانک اقتصادنوین

  • حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۱۴۰۴

  • بانک سینا ۲۰۱ همت به چرخه اقتصادی کشور تزریق کرد 

  • بانك ملت با ساخت ۸۵ مدرسه به عنوان یكی از حامیان اصلی مدرسه سازی در كشور معرفی شد

  • وزیر ارتباطات در آیین سی‌امین سالگرد تأسیس پست‌بانک ایران: پست بانک از مصادیق روشن عدالت خدماتی در کشور است/ ضرورت بازتعریف مأموریت پست‌بانک در عصر فناوری‌های نوین

  • بنائیان مدیرعامل پست بانک ایران: دهه چهارم فعالیت بانک، دهه تحول دیجیتال و پیشگامی در نوآوری بانکی خواهد بود

  • همزمان با آیین نکوداشت آغاز سی‌امین سالروز فعالیت پست‌بانک ایران؛ ۷۳ طرح و پروژه بانک در ۲۲ استان با حضور دکتر سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید

  • تکذیب فراخوان جعلی استخدام بانک سپه

دانش و فناوری
صفحه اصلی›دانش و فناوری›نحوه رسیدگی به شکایات پیامک های تبلیغاتی مزاحم از سیم کارت‌های شخصی

نحوه رسیدگی به شکایات پیامک های تبلیغاتی مزاحم از سیم کارت‌های شخصی

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۶-۰۷-۲۹

نحوه رسیدگی به گزارش پیامک های تبلیغاتی مزاحم در سامانه ۱۹۵ توسط حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات تشریح شد.

به تازگی محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از راه‌اندازی سامانه ۱۹۵ برای دریافت شکایات مردم از پیامک های تبلیغاتی مزاحم خبر داد. حالا حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد این سامانه و نحوه رسیدگی به شکایات، توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گفته فلاح جوشقانی، سامانه ۱۹۵ با هدف دریافت شکایات مردم از پیامک های تبلیغاتی مزاحم که از سرشماره‌های شخصی ارسال می‌شوند راه‌اندازی شده است. بر این اساس، مشترکانی که این پیامک های مزاحم را دریافت می‌کنند می‌توانند شماره فرستنده پیامک را به سامانه ۱۹۵ ارسال کرده و شکایت خود را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ثبت کنند.

نحوه شکایت پیامک های تبلیغاتی مزاحم به ۱۹۵

معاون وزیر ارتباطات در ادامه افزود سامانه رسیدگی به شکایت پیامک های تبلیغاتی شخصی (سامانه پیامکی ۱۹۵) به صورت آزمایشی از روز دوشنبه ۲۴ مهرماه و با اعلام وزیر ارتباطات آغاز به کار کرده اما از ابتدای آبان‌ماه به صورت رسمی فعالیتش را شروع می‌کند. وی همچنین اظهار کرد:

مشترکان از طریق سیم کارت‌های شخصی باید شماره سیم کارت مورد نظر را به صورت کامل و با فرمت شماره ۱۱ رقمی به سامانه ۱۹۵ اطلاع دهند. در این روش، بررسی این پیامک در یک بازه زمانی مشخص و با توجه به تعداد پیامک‌هایی که از سمت این شماره به سامانه ۱۹۵ گزارش شده باشد صورت می‌گیرد. در این مرحله آزمایشی، تعداد شکایات از سیم کارت مد نظر هنوز نهایی نشده و تا زمان راه‌اندازی رسمی این سامانه، فرایند تعداد شکایات سیم کارت مشخص خواهد شد. در صورتی که سیم کارت مزاحم تشخیص داده شود، سرویس پیامکی روی این سیم کارت مسدود خواهد شد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که بررسی شکایات از سیم کارت‌های ارسال کننده پیامک تبلیغاتی به صورت محتوایی نیست و ما به محتوای پیامک‌ها ورود نمی‌کنیم بلکه بر مبنای دریافت گزارش‌های مردمی و تعداد پیامک‌هایی که طی چند روز از این سیم کارت ارسال می‌شود آن را مزاحم تشخیص داده و با آن برخورد می‌کنیم.

فلاح جوشقانی در پایان بیان کرد که مشترکان باید شکایت خود را از طریق پیامک به سامانه ۱۹۵ ارسال کنند و این ارسال پیامک، هزینه‌ای برای آن‌ها نخواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=32560

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • دانش و فناوری

    آموزش ساخت برنامه اندروید به زبانی ساده؛ برنامه نویس اندروید شوید

    ۱۳۹۶-۰۷-۱۰
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    لو رفتن اطلاعاتی از کارت گرافیک GTX 1180 انویدیا

    ۱۳۹۷-۰۴-۱۱
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    پس از ریخته شدن مایعات بر روی لپ تاپ با آن چه کنیم؟

    ۱۳۹۶-۰۳-۱۰
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    بدون اتصال به اینترنت از اینستاگرام استفاده کنید

    ۱۳۹۶-۰۲-۰۳
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    رشد یک درصدی فروش کامپیوتر در سه ماهه نخست ۲۰۱۷

    ۱۳۹۶-۰۱-۲۶
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    آپدیت جدید اچ تی سی یو ۱۱ پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۰ را به آن می‌آورد

    ۱۳۹۶-۰۵-۲۰
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • همراه اول نشان حامی مدرسه‌سازی کشور را دریافت کرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • بانک توسعه صادرات ایران، همراه مطمئن شرکت‌های فناور در مسیر صادرات

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • اعطای مدال افتخار، حمایل و نشان حامی مدرسه‌سازی به بانک اقتصادنوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • بانک سینا

    بانک سینا ۲۰۱ همت به چرخه اقتصادی کشور تزریق کرد 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است