تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ارائه بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت دهه ولایت

  • همه آنچه که لازم است در مورد تبخال بدانید!

  • همه چیز راجع به آفتاب سوختگی

  • امضای تفاهم‌نامه آموزشی شدن مراکز جامع خدمات سلامت

  • وزیر صنعت در نشست با فعالان اقتصادی کردستان: گشایش گره‌های تجاری با توسعه معاهدات بین‌المللی دولت چهاردهم

  • واکنش هلدینگ خلیج فارس به انتشار شایعات تغییرات مدیریتی در برخی شرکت‌های تابعه

  • پیام محمد شریعتمداری به مناسبت هفته محیط زیست: نقطه عزیمت ما در مأموریت خطیر «نجات محیط زیست» تغییر نگاه‌ها و رفتارها است

  • پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد

  • تأمین مالی ۸۹ طرح با ارزشی بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۳

  • بیمه تكافل سروش در قالب شركت بیمه متقابل در منطقه آزاد چابهار تأسیس می‌شود

دانش و فناوری
صفحه اصلی›دانش و فناوری›نحوه رسیدگی به شکایات پیامک های تبلیغاتی مزاحم از سیم کارت‌های شخصی

نحوه رسیدگی به شکایات پیامک های تبلیغاتی مزاحم از سیم کارت‌های شخصی

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۶-۰۷-۲۹

نحوه رسیدگی به گزارش پیامک های تبلیغاتی مزاحم در سامانه ۱۹۵ توسط حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات تشریح شد.

به تازگی محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از راه‌اندازی سامانه ۱۹۵ برای دریافت شکایات مردم از پیامک های تبلیغاتی مزاحم خبر داد. حالا حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد این سامانه و نحوه رسیدگی به شکایات، توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گفته فلاح جوشقانی، سامانه ۱۹۵ با هدف دریافت شکایات مردم از پیامک های تبلیغاتی مزاحم که از سرشماره‌های شخصی ارسال می‌شوند راه‌اندازی شده است. بر این اساس، مشترکانی که این پیامک های مزاحم را دریافت می‌کنند می‌توانند شماره فرستنده پیامک را به سامانه ۱۹۵ ارسال کرده و شکایت خود را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ثبت کنند.

نحوه شکایت پیامک های تبلیغاتی مزاحم به ۱۹۵

معاون وزیر ارتباطات در ادامه افزود سامانه رسیدگی به شکایت پیامک های تبلیغاتی شخصی (سامانه پیامکی ۱۹۵) به صورت آزمایشی از روز دوشنبه ۲۴ مهرماه و با اعلام وزیر ارتباطات آغاز به کار کرده اما از ابتدای آبان‌ماه به صورت رسمی فعالیتش را شروع می‌کند. وی همچنین اظهار کرد:

مشترکان از طریق سیم کارت‌های شخصی باید شماره سیم کارت مورد نظر را به صورت کامل و با فرمت شماره ۱۱ رقمی به سامانه ۱۹۵ اطلاع دهند. در این روش، بررسی این پیامک در یک بازه زمانی مشخص و با توجه به تعداد پیامک‌هایی که از سمت این شماره به سامانه ۱۹۵ گزارش شده باشد صورت می‌گیرد. در این مرحله آزمایشی، تعداد شکایات از سیم کارت مد نظر هنوز نهایی نشده و تا زمان راه‌اندازی رسمی این سامانه، فرایند تعداد شکایات سیم کارت مشخص خواهد شد. در صورتی که سیم کارت مزاحم تشخیص داده شود، سرویس پیامکی روی این سیم کارت مسدود خواهد شد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که بررسی شکایات از سیم کارت‌های ارسال کننده پیامک تبلیغاتی به صورت محتوایی نیست و ما به محتوای پیامک‌ها ورود نمی‌کنیم بلکه بر مبنای دریافت گزارش‌های مردمی و تعداد پیامک‌هایی که طی چند روز از این سیم کارت ارسال می‌شود آن را مزاحم تشخیص داده و با آن برخورد می‌کنیم.

فلاح جوشقانی در پایان بیان کرد که مشترکان باید شکایت خود را از طریق پیامک به سامانه ۱۹۵ ارسال کنند و این ارسال پیامک، هزینه‌ای برای آن‌ها نخواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=32560

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • دانش و فناوری

    وان پلاس ۶ امتیاز ۹۶ را از DxOMark گرفت

    ۱۳۹۷-۰۴-۲۸
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    قانون‌گذاران آمریکا، AT&T را وادار به قطع روابط تجاری با هواوی می‌کنند

    ۱۳۹۶-۱۰-۲۸
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    تم های رسمی هواوی پی ۲۰ پیش از معرفی لو رفت

    ۱۳۹۶-۱۲-۲۲
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    گوشی تکنو فانتوم ۸ به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد

    ۱۳۹۶-۰۹-۳۰
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    طرح ماکت آیفون ۸ که نمایشگر بدون حاشیه را تایید می‌کند

    ۱۳۹۶-۰۲-۰۵
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    موتور الکتریکی زیمنس و ثبت رکورد جهانی

    ۱۳۹۶-۰۳-۱۳
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ارائه بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت دهه ولایت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۶
  • همه آنچه که لازم است در مورد تبخال بدانید!

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۶
  • همه چیز راجع به آفتاب سوختگی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۶
  • امضای تفاهم‌نامه آموزشی شدن مراکز جامع خدمات سلامت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۶
  • وزیر صنعت در نشست با فعالان اقتصادی کردستان: گشایش گره‌های تجاری با توسعه معاهدات ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است