موجودی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس پاسخگوی تقاضا نخواهد بود
به نظر می رسد علیرغم اطمینان خاطری که سامسونگ به کاربران در خصوص کافی بودن موجودی گلکسی اس ۸ می دهد،خریداران این گوشی در کره جنوبی با دریافت سفارش خود با مشکل مواجه شده اند.
ظاهراً، سامسونگ در تخمین تعداد تقاضا و موجودی خود کمی اشتباه کرده است، چرا که موجودی گلکسی اس ۸ با فرا رفتن تعداد پیش خرید ثبت شده از یک میلیون به پایان رسید. بنابراین، سامسونگ بازه زمانی امکان پیش خرید گلکسی اس ۸ و اس۸ پلاس را تا ۳۰ آوریل یعنی شش روز بیشتر از آنچه در ابتدا تعیین شده بود تمدید کرده است.
سامسونگ دلیل تاخیر در ارسال سفارش ها را “عدم توازن بین موجودی بر اساس رنگ یا مدل در خرده فروشی ها” اعلام کرده است. فروشندگان اسمارت فون از کمبود مدل های مشکی و خاکستری خبر داده اند.
هنوز مشخص نیست که آیا این کمبود موجودی فقط مختص کره جنوبی است یا سایر خریداران در سایر نقاط دنیا را تحت تاثیر قرار خواهد داد.