تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بیمه ایران در نقطه عطف نودسالگی؛ آغاز عصر شفافیت در بیمه ایران

  • در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ایران صورت گرفت؛تقدیر وزیر اقتصاد از خدمات ویژه مدیرعامل بیمه ایران در جنگ ۱۲ روزه

  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران

  • دکتر «غلامرضا فتحعلی» در سی‌وپنجمین همایش بانکداری اسلامی:بانک‌های قرض‌الحسنه بر خلاف همه محدودیت‌ها، موفق عمل کرده‌اند

  • رویداد ملی ایده‌های نوآورانه و فناورانه زنجیره ارزش مس پاییز امسال برگزار می‌شود

  • برای توسعه صنعتی کشور نیازمند بسترسازی، تسهیل فرایندها و عمیق‌تر شدن همکاری‌ها هستیم

  • لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۴ 

  • شعب کشیک بانک صادرات ایران آماده ارائه خدمات به مودیان مالیاتی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه

  • «وارد بازی شوید!» در راه کتابفروشی‌ها

  • گزارشی از مراسم اختتامیه جشنواره کاریکاتور باج‌نیوزها؛ هادی حیدری: ۱۳۵ اثر به جشنواره کاریکاتور باح‌نیوزها رسید/حامد شمس: باح‌نیوزها شرافت کار رسانه و اهالی قلم را تحت الشعاع قرار داده‌اند/عباس عبدی: مسئله این است که چه کسی پیشنهاد باج می‌کند و چه کسی باج می‌دهد؟/ مسجدجامعی: رشد باج نیوز، حاصل رشد فضای کاهش آگاهی‌دهی است/ فاضلی: باج نیوز محصول جامعه فاقد شفافیت است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۲-۰۹

تریتا نیوز : مدیرعامل بانک دی در جلسه اختتامیه دوره اجتماعی‌سازی کارکنان بدو خدمت بر ضرورت فرهنگ‌سازی خدمت به مشتریان و جامعه هدف بانک، خانواده معزز شهدا و ایثارگران در میان کارکنان تأکید کرد.

به گزارش تریتا نیوز  ؛علیرضا قیطاسی در بازدید از اداره آموزش این بانک با حضور در جلسه اختتامیه کارکنان بدو خدمت گفت: مهم‌ترین هدف این دوره آموزشی علاوه بر ارتقای مهارت‌ها و دانش امور بانکداری، آشناسازی نیروهای بدو خدمت با فرهنگ سازمانی بانک دی است.

وی افزود: مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی و مأموریت بانک دی، خدمت‌رسانی به مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که امیدوارم این دوره آموزشی در نهادینه کردن اهمیت خدمت به جامعه ایثارگری موثر باشد.

قیطاسی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در شعبه گفت: کارکنان شعب، صف مقدم بانک در خدمت‌رسانی به مشتریان و مهم‌ترین عامل در تعیین میزان رضایتمندی مشتری هستند و بر این اساس انتظار می‌رود یکایک کارکنان با پایبندی به اصل مشتری‌مداری و پاسخگویی سریع و نتیجه‌محور در افزایش رضایتمندی مشتریان بکوشند.

گفتنی است در دوره آموزشی اجتماعی‌سازی کارکنان که به مدت دو هفته برگزار شد کارکنان ضمن فراگیری دروس بانکداری داخلی، حقوق بانکی، تحویلداری، حسابداری، مبارزه با پولشویی و نرم‌افزار بنکو، با حضور در شعبه به صورت تجربی نیز با فرآیندهای بانکداری آشنا شدند.

در پایان این جلسه، مدیرعامل از سه فراگیر برتر این دوره آموزشی تقدیر کرد.

همچنین در حاشیه این دیدار، مدیرعامل بانک دی با حضور در سایر دوره‌های آموزشی مرکز آموزش با کارکنان و مدرسان این دوره‌ها گفت‌وگو کرد.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=145175

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری پست بانک ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد

    ۱۴۰۱-۰۶-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    در مراسم ویژه گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و مقام مادر صورت پذیرفت؛ تأکید مدیرعامل موسسه اعتباری ملل بر ...

    ۱۴۰۳-۱۰-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    «طرح طراوت» بانک صادرات ایران در مسیر اقتصاد مقاومتی

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تلاش شعب بانک ایران زمین در سال ۱۳۹۸ ستودنی است

    ۱۳۹۸-۱۲-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    استفاده از پلتفرم محتوای خودروی ال‌جی (webOS) در برند لوکس جنسیس گروه هیوندای موتور

    ۱۴۰۲-۰۸-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی بانک تجارت آغاز شد

    ۱۳۹۹-۱۲-۰۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بیمه ایران در نقطه عطف نودسالگی؛ آغاز عصر شفافیت در بیمه ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۶
  • در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ایران صورت گرفت؛تقدیر وزیر اقتصاد از خدمات ویژه مدیرعامل ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۶
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۶
  • دکتر «غلامرضا فتحعلی» در سی‌وپنجمین همایش بانکداری اسلامی:بانک‌های قرض‌الحسنه بر خلاف همه محدودیت‌ها، موفق عمل ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۶
  • رویداد ملی ایده‌های نوآورانه و فناورانه زنجیره ارزش مس پاییز امسال برگزار می‌شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است