تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • نگاهی به نمایش «آداب شکار روباه»/ چادرنشینی به وقت مرگ و خیانت

  • تولید اقتصادی از خاک کم عیار؛ نگاهی به ۲۷ سال فعالیت کارخانه لیچینگ سرچشمه

  • جلسه معرفي ودموی سامانه سيپا و پلتفرم ابزارهاي تامين مالي زنجیره توليدبا حضور مدیر عامل پست بانک ایران برگزار شد 

  • پویش ایران برای ایران همراه با پوشش خطر جنگ

  • هدیه همراه اول به مردم لرستان به‌مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد

  • تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه

  • مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی بین کرد: پرداخت بیش از ۹۱ هزار میلیاردریال تسهیلات نهضت ملی مسکن / حمایت از اقشار کم درآمد و فاقد مسکن از اولویت هاست

  • مناسبت چهل و پنجمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن و در گفتکو با کارشناس مسایل قرآنی مطرح شد: انجام مطلوب رسالت دینی و اجتماعی بانک مسکن با انجام امور عام المنفعه / مصرف مال انسان در مسیر خیر و برکت با افتتاح حساب های قرض الحسنه پس انداز

  • وظیفه اصلی تأمین اجتماعی، پرداخت حقوق کافی و به‌موقع و ارائه خدمات درمانی باکیفیت است

  • اعلام شعب کشیک بانک کارآفرین در روز ٢٦ تیرماه

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۲-۰۹

تریتا نیوز : مدیرعامل بانک دی در جلسه اختتامیه دوره اجتماعی‌سازی کارکنان بدو خدمت بر ضرورت فرهنگ‌سازی خدمت به مشتریان و جامعه هدف بانک، خانواده معزز شهدا و ایثارگران در میان کارکنان تأکید کرد.

به گزارش تریتا نیوز  ؛علیرضا قیطاسی در بازدید از اداره آموزش این بانک با حضور در جلسه اختتامیه کارکنان بدو خدمت گفت: مهم‌ترین هدف این دوره آموزشی علاوه بر ارتقای مهارت‌ها و دانش امور بانکداری، آشناسازی نیروهای بدو خدمت با فرهنگ سازمانی بانک دی است.

وی افزود: مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی و مأموریت بانک دی، خدمت‌رسانی به مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که امیدوارم این دوره آموزشی در نهادینه کردن اهمیت خدمت به جامعه ایثارگری موثر باشد.

قیطاسی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در شعبه گفت: کارکنان شعب، صف مقدم بانک در خدمت‌رسانی به مشتریان و مهم‌ترین عامل در تعیین میزان رضایتمندی مشتری هستند و بر این اساس انتظار می‌رود یکایک کارکنان با پایبندی به اصل مشتری‌مداری و پاسخگویی سریع و نتیجه‌محور در افزایش رضایتمندی مشتریان بکوشند.

گفتنی است در دوره آموزشی اجتماعی‌سازی کارکنان که به مدت دو هفته برگزار شد کارکنان ضمن فراگیری دروس بانکداری داخلی، حقوق بانکی، تحویلداری، حسابداری، مبارزه با پولشویی و نرم‌افزار بنکو، با حضور در شعبه به صورت تجربی نیز با فرآیندهای بانکداری آشنا شدند.

در پایان این جلسه، مدیرعامل از سه فراگیر برتر این دوره آموزشی تقدیر کرد.

همچنین در حاشیه این دیدار، مدیرعامل بانک دی با حضور در سایر دوره‌های آموزشی مرکز آموزش با کارکنان و مدرسان این دوره‌ها گفت‌وگو کرد.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=145175

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    پرداخت بیش از ۶۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک تجارت

    ۱۳۹۸-۰۸-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کاهش فعالیت شعب بانک کارآفرین در شهر تهران

    ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دارایی‌های سمی در بازار مسکن شناسایی می‌شود

    ۱۴۰۰-۰۱-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد: تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف ...

    ۱۴۰۳-۰۱-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور همراه اول در اجلاس وزرای ارتباطات اکو با محوریت ارائه راهکارهای هوشمندسازی

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرداخت۱،۷۲۴ میلیارد ریال وام فرزند آوری از سوی موسسه اعتباری ملل؛ انگیزه ای برای رشد و افزایش نسل جوان آینده

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • نگاهی به نمایش «آداب شکار روباه»/ چادرنشینی به وقت مرگ و خیانت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • تولید اقتصادی از خاک کم عیار؛ نگاهی به ۲۷ سال فعالیت کارخانه لیچینگ سرچشمه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • جلسه معرفي ودموی سامانه سيپا و پلتفرم ابزارهاي تامين مالي زنجیره توليدبا حضور مدیر عامل ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • پویش ایران برای ایران همراه با پوشش خطر جنگ

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • هدیه همراه اول به مردم لرستان به‌مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است