تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • شرکت ملی مس، پیشتاز همکاری‌های صنعتی و معدنی ایران و چین خواهد شد

  • هم‌افزایی بانک ملی ایران و مجلس شورای اسلامی برای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی کشور

  • بانک ملی ایران رکورد زد؛ پرداخت روزانه ۳۳۲ وام ازدواج در سراسر کشور

  • کانون جوانه‌های بانک ملی ایران، سواد مالی کودکان تهرانی را با بازی و آموزش ارتقا داد

  • حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان پست بانک ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

  • عضو هیات‌مدیره بانک: پست‌بانک ایران حامی تأمین مالی طرح‌های بخش ICT کشور در مسیر توسعه اقتصاد دیجیتال است

  • تسویه معاملات بورس انرژی از مسیر بانک صادرات ایران کلید خورد

  • در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛ کنترل کامل نشتی جزئی گاز کلر در محدوده صنعتی پتروشیمی اروند/ تمامی کارکنان پس از انجام بررسی‌های پزشکی، به محل کار خود بازگشتند

  • فرمانده جدید بسیج شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس معارفه شد

  • جهش ۳۰ درصدی جذب بودجه نوآوری در پتروشیمی شهید تندگویان

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۲-۰۹

تریتا نیوز : مدیرعامل بانک دی در جلسه اختتامیه دوره اجتماعی‌سازی کارکنان بدو خدمت بر ضرورت فرهنگ‌سازی خدمت به مشتریان و جامعه هدف بانک، خانواده معزز شهدا و ایثارگران در میان کارکنان تأکید کرد.

به گزارش تریتا نیوز  ؛علیرضا قیطاسی در بازدید از اداره آموزش این بانک با حضور در جلسه اختتامیه کارکنان بدو خدمت گفت: مهم‌ترین هدف این دوره آموزشی علاوه بر ارتقای مهارت‌ها و دانش امور بانکداری، آشناسازی نیروهای بدو خدمت با فرهنگ سازمانی بانک دی است.

وی افزود: مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی و مأموریت بانک دی، خدمت‌رسانی به مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که امیدوارم این دوره آموزشی در نهادینه کردن اهمیت خدمت به جامعه ایثارگری موثر باشد.

قیطاسی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در شعبه گفت: کارکنان شعب، صف مقدم بانک در خدمت‌رسانی به مشتریان و مهم‌ترین عامل در تعیین میزان رضایتمندی مشتری هستند و بر این اساس انتظار می‌رود یکایک کارکنان با پایبندی به اصل مشتری‌مداری و پاسخگویی سریع و نتیجه‌محور در افزایش رضایتمندی مشتریان بکوشند.

گفتنی است در دوره آموزشی اجتماعی‌سازی کارکنان که به مدت دو هفته برگزار شد کارکنان ضمن فراگیری دروس بانکداری داخلی، حقوق بانکی، تحویلداری، حسابداری، مبارزه با پولشویی و نرم‌افزار بنکو، با حضور در شعبه به صورت تجربی نیز با فرآیندهای بانکداری آشنا شدند.

در پایان این جلسه، مدیرعامل از سه فراگیر برتر این دوره آموزشی تقدیر کرد.

همچنین در حاشیه این دیدار، مدیرعامل بانک دی با حضور در سایر دوره‌های آموزشی مرکز آموزش با کارکنان و مدرسان این دوره‌ها گفت‌وگو کرد.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=145175

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    طی ۱۰ماهه سال جاری روی داد؛ پرداخت ۱.۴هزار میلیاردریالی تسهیلات ازدواج و ۳۴۲ میلیاردریال تسهیلات فرزندآوری

    ۱۴۰۱-۱۱-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    از سوی مدیرعامل صورت گرفت: تشریح برنامه های بانک سینا برای افزایش سهم بازار و ارتقاء جایگاه

    ۱۳۹۸-۰۷-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تبریک رئیس اتاق اصناف ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک اقتصادنوین
    اقتصاد

    نشست مديران شرکت پرداخت ‌نوين با روسای پليس فتايی تهران

    ۱۳۹۸-۰۸-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون مدیرعامل در امور بانکی اعلام کرد: سفارشی سازی خدمات بانکی برای مشتریان بانک کارآفرین

    ۱۴۰۲-۰۳-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عشق و دلدادگی کارکنان بانک شهر در خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی

    ۱۴۰۲-۰۶-۱۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • شرکت ملی مس، پیشتاز همکاری‌های صنعتی و معدنی ایران و چین خواهد شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۳
  • هم‌افزایی بانک ملی ایران و مجلس شورای اسلامی برای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی کشور

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۳
  • بانک ملی ایران رکورد زد؛ پرداخت روزانه ۳۳۲ وام ازدواج در سراسر کشور

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۳
  • کانون جوانه‌های بانک ملی ایران، سواد مالی کودکان تهرانی را با بازی و آموزش ارتقا ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۳
  • حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان پست بانک ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است