تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اولویت و مأموریت اصلی نهاد ناظر صنعت بیمه حمایت از بیمه‌گذاران است

  • جایزه باران سپرده گذاران در جشنواره بزرگ حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانك ملت

  • امکان ثبت دستور پرداخت گروهی در بانک ملی ایران / با سامانه پایا آشنا شوید

  • مسیر هموار دریافت وام در کمتر از ۴ ساعت با «طرح مهربانی ملی»

  • تفاهم نامه مشترک فی مابین بیمه ایران و بانک کشاورزی منعقد شد؛  آغاز فصل نوین همکاری دو نهاد اقتصادی در زیست بوم مالی کشور

  • مبین انرژی، میزبان دو رویداد کلیدی با حضور مدیران هلدینگ خلیج‌فارس

  • لایروبی آنلاین کف کولینگ‌تاورها بدون توقف فرایند تولید در پتروشیمی اروند

  • بانک توسعه صادرات ایران حامی تولیدکنندگان بزرگ با تأمین مالی هدفمند

  • تامین مالی۱۰۰۰ واحدی مسکن محرومان توسط بانک مسکن/ قدردانی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز خراسان جنوبی از بانک مسکن

  • نخستین مسابقه تحلیل بنیادی نماد همراه اول به ایستگاه پایانی رسید

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ملی پلاس، تحولی نو در مشتری مداری ملی

ملی پلاس، تحولی نو در مشتری مداری ملی

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۴-۲۵
بانک ملی

بانک ملی ایران با پیشگامی در حوزه بانکداری دیجیتال و بازطراحی و تغییر رویه شعب خود تحت عنوان «ملی پلاس»، طرحی نو را در آینده بانکداری دیجیتال و وظایف شعب بنا نهاده است.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دستاوردهای دنیای فناوری اطلاعات و ایجاد زیرساخت های نوین، موجب تغییرات گسترده ای در نحوه مدیریت کسب و کارها و بهره وری هرچه بیشتر از طریق تجهیزات هوشمند شده است.
از سویی، با ظهور بانکداری دیجیتال و امکان دریافت خدمات بانکی به صورت غیرحضوری بدون محدودیت در زمان و مکان، بازنگری در نقش شعب بانکی و تغییر آن از محل ارائه خدمت به محل ارتباط با مشتریان امری ناگزیر تلقی می شود.
ملی پلاس ، نمونه ای از یک رویکرد نوین و مبتکرانه در نظام بانکی است که همه فرایندهای بانکی در این شعب بر مبنای بانکداری دیجیتال اجرا می شوند و همچنین خدمات و مشاوره هایی در امور بانکی، اقتصادی، مالیاتی، ارز و بورس به مشتریان ارائه خواهند شد.

ایده راه اندازی ملی پلاس از آن دسته از ایده های ارزشمند است که می تواند صنعت بانکداری کشور را بیش از حد تصور متحول کند، چرا که بانک را از حالت خدمات محور به سمت مشاوره محور هدایت می کند و اگر این مهم از سوی کارشناسان مجموعه ملی پلاس به صورت صحیح انجام شود، بدون شک تاثیر مثبت آن بسیار خواهد بود و با پیشرفت بانکداری نوین، هزینه های مربوط به عنصر انسانی و تبلیغاتی کاهش می یابد.
اهمیت راه اندازی و گسترش شعب ملی پلاس از آن جهت است که اگر در این شعب نقاط ضعف و قوت خدمات الکترونیکی شناسایی شوند، با ایجاد بستر مناسب در سامانه های مختلف الکترونیکی از شلوغی های بی دلیل در شعب کاسته خواهد شد. همچنین استفاده همه اقشار جامعه به خصوص قشر جوان از خدمات الکترونیک بانکداری توسعه می یابد.
همچنین برای تطابق تعداد نیروی انسانی، فضاسازی جدید این شعب و امکانات آن با استانداردهای روز دنیا حدود دو سال شعب بانک های تراز اول دنیا مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته تا ملی پلاس با شکل و شمایل فعلی در اختیار کارکنان و مشتریان قرار گیرد. فضای بسیار متنوع، استفاده از رنگ های شاد، تناسب فضاها همه بر اساس استانداردهای بین المللی است که همین موضوع موجب می شود مشتریان در محیطی صمیمی از خدمات الکترونیکی و مشاوره ای استفاده کنند.
از طرفی، راهنمایی مشتریان جهت انجام امور بانکی به صورت الکترونیکی و استفاده از سامانه های غیرحضوری یکی از اهداف در ملی پلاس است. بررسی الکترونیکی کردن عملیات بانکی حضوری همواره در دستور کار شعب ملی پلاس قرار دارد تا هرچه سریعتر از عملیات حضوری شعبه کاسته شود. یکی دیگر از نکات مهم، آموزش مستمر کارشناسان و به روز بودن همکاران در زمینه های خدمات غیرحضوری امور بانکی جهت راهنمایی و مشاوره مشتریان است. در ضمن همکاری با شرکت های دانش بنیان یکی از دستورات روزانه است که هم برای آنها مفید بوده و هم بانک می تواند از حضور آنها در جهت ارتقاء سیستم بانکداری دیجیتال در شعب استفاده کند.

می توان ادعا کرد ایده ملی پلاس با وجود بانک های خصوصی در کشور که هر روز ایده های جدید برای جلب رضایت مشتریان دارند، صنعت بانکداری کشور را متحیر و تحت تاثیر قرار داده است. البته با توجه به بازدیدی که دیگر بانک ها از شعب ملی پلاس داشتند و با توجه به تمایلشان جهت افتتاح این گونه شعب، برای پیشی گرفتن از رقبا، باید هرچه سریع تر سبد محصولات و خدمات غیرحضوری و الکترونیکی بانکی بیش از پیش توسعه یابد تا مشتری بتواند به راحتی خدمات بانکداری دیجیتال را از صفر تا صد دریافت کند.
به عبارتی، مهمترین سیاست و استراتژی شعب ملی پلاس در ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان است. معرفی این شعب و خدمات آن به همکاران و بعد به شبکه بانکی و مشتریان محترم و ایجاد احساس رضایت و حس خوشایند ورود به این شعبه چه برای مشتریان بانک ملی و چه سایر بانک هاست.
همچنین پیگیری تکمیل خدمات ارائه شده توسط دستگاه ها و اپلیکشین های بانکی در جهت رفاه حال مشتریان، ارائه خدمات مشاوره ای و گرفتن خروجی این مشاوره ها، تعامل بیشتر با بانک، همکاری با استارت آپ ها و کسب و کارهای جدید و نوپا، حرکت به سوی اقتصاد دیجیتال محور در جهت همکاری و تسهیل خدمات بانکی برای آنها، ایجاد اتاق فکر و کشف بازارهای ناشناخته در زمینه خدمات بانکی دیجیتال از دیگر استراتژی های شعب ملی پلاس است.
این شعبه دارای ویژگی ها و امکانات خاص و فضا و چیدمان بسیار زیباست اما صرف نظر از آن، بهره برداری از امکانات و معرفی خدمات قابل ارائه به مشتریان تلاش نیروی انسانی ماهر، کارآمد، باانگیزه و پرتلاش همکاران این واحد را می طلبد تا تجربه خوشایند و ماندگار از حضور در شعب ملی پلاس در ذهن مشتری نقش ببندد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=150532

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    لزوم اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی

    ۱۳۹۹-۰۴-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل ایرانسل: همه با هم، مزایای فناوری‌های نوین را به مردم ارائه کنیم

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرداخت وجه سوخت با تبديل “نوين کارت” بانک اقتصادنوين به کارت سوخت

    ۱۳۹۷-۰۹-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بخشنامه ابلاغ احکام و اوراق تامین اجتماعی تلخیص، تجمیع و تنقیح شد

    ۱۳۹۹-۱۰-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تعطیلی شعب بانک رفاه کارگران در تعطیلات کرونایی

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با حضور مدیرعامل بانک سینا شعبه جدید بانک در نازی آباد تهران افتتاح شد

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • اولویت و مأموریت اصلی نهاد ناظر صنعت بیمه حمایت از بیمه‌گذاران است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۹
  • جایزه باران سپرده گذاران در جشنواره بزرگ حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانك ملت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۹
  • امکان ثبت دستور پرداخت گروهی در بانک ملی ایران / با سامانه پایا آشنا شوید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۹
  • مسیر هموار دریافت وام در کمتر از ۴ ساعت با «طرح مهربانی ملی»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۹
  • تفاهم نامه مشترک فی مابین بیمه ایران و بانک کشاورزی منعقد شد؛  آغاز فصل ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است