«ملی شو» راهی به آینده روشن
در دنیای کنونی، هر روز هزاران محصول و خدمت جدید توسط کمپانی ها و سازمان های کوچک و بزرگ جهان تولید و عرضه می شود. از کوچکترین محصولات خوراکی و پوشاک گرفته تا ماشین ها، گوشی های موبایل، ماهواره ها و البته محصولات بانکی. طبیعی است که همه این محصولات و خدمات، کیفیت مشابهی ندارند؛ از این روست که همواره کالاهای سرآمد و برتر در مراسم های ویژه و به شکلی خاص رونمایی می شود.
آنچه امروز به صورت سالانه در کمپانی های «اپل» یا «سامسونگ» برای رونمایی از تازه ترین گوشی های موبایل و آخرین دستاوردهای فناورانه انجام می شود، برای همه مردم جهان جذاب است، به طوری که گاه عده ای برای رسیدن زمان رونمایی از محصولات جدید، لحظه شماری می کنند.
سالهاست که بانک ملی ایران به طور پیوسته خدمات و محصولات جدید، خلاقانه و نوآورانه ای به مشتریانش ارائه می کند. بسیاری از این خدمات چنان پیشتازانه و مبتنی بر دانش روز بوده اند که برای نظام بانکی الگو شده و تا مدتها به عنوان زیرساختی برای توسعه نظام بانکی استفاده شده اند.
اکنون از پایه گذاری این رویداد، سه سال گذشته و «ملی شو ۳» نیز به تازگی برگزار شده است. در این سه رویداد، ده ها محصول فناورانه، نوآورانه و به روز بانک ملی ایران به نمایش گذاشته و با استقبال مخاطبان مواجه شده است؛ محصولاتی از قبیل بام، بله، ربات آلفا، بانک آفیسر، اپلیکیشن هُپ که مخصوص دانش آموزان است، سرویس جذاب و حائز اهمیت نشان پرداخت و …
یکی از مهمترین جنبه های محصولات ارائه شده «ملی شو» این بود که آنها جنبه «نمایشی» نداشتند، بلکه همه یا در لحظه «کاربردی» بودند و یا به عنوان زیرساختی برای تولید محصولات کاربردی استفاده می شوند. بسیاری از این محصولات حتی جنبه «ملی» دارند و می توانند نه تنها در نظام بانکی، بلکه در سایر بخش های خدمات رسان به مردم نیز استفاده شوند.
با روندی که جهان در حال پیشرفت است، دنیای آینده را می توان به روشنی، دنیای دیجیتال دانست و بانک ملی ایران نیز به درستی در همین مسیر سرمایه گذاری کرده است؛ این را می توان با مروری بر سه «ملی شو» برگزار شده به سادگی دریافت.
*محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران