تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  •  نگاهی به خدمات و حمایت‌های بیمه ایران در روزهای پرالتهاب جنگ ۱۲ روزه؛ از پایداری در ارائه خدمات تا تلاش برای آرامش مردم ایران+اینفوگرافی

  • نقدکردن غیرحضوری چک دیجیتال شبکه بانکی با «سپینو» بانک صادرات ایران

  • حمایت بانک مسکن از هموطنان آسیب دیده در جنگ تحمیلی/ پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری به هموطنان آسیب دیده

  • از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات، همه چیز در یک اپلیکیشن

  • سوریه؛ جشن آزادی یا ضیافت ویرانی؟

  • داخلی‌سازی کامل Knit Mesh واحد تغلیظ کاستیک اروند، باتکیه‌بر دانش فنی ایرانی

  • مهر تأیید مجمع‌عمومی پتروشیمی آپادانا خلیج‌فارس بر اجرای طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش متانول

  • بانک سامان، سهامداران خود را به مجمع فراخواند

  • ۶۹ طرح تولیدی در سراسر کشور با تسهیلات بانک ملی ایران به بهره‌برداری می‌رسد

  • بازدید مدیرعامل بانك ملت از شركت های تولیدی و صنعتی استان های زنجان و قزوین

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›چه شد که بانک‌ها مشتری مدار شدند؟

چه شد که بانک‌ها مشتری مدار شدند؟

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۹-۰۱-۲۳

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ،اما چه شد که بانک‌ها مشتری مدار شدند؟ اگر به گذشته نه چندان دور بانک‌ها نگاه کنیم، خواهیم دید که همه ما بانک را مرکزی برای دریافت خدمات مالی یکسان می‌دانستیم و سعی می کردیم بانک خود را براساس نزدیکی به محل کار، محل زندگی و یا محل واریز حقوق و مسائلی از این دست انتخاب کنیم.

راستش خیلی هم فرق نمی‌کرد که نام این بانک چیست، چون همه آنها یک شکل بودند، شعبی با چند پرسنل پشت میز که گاه مجبور بودی برای دریافت خدمات مورد نظر خود ساعتها پشت باجه‌های آنها معطل شوی، البته باید خدا را شکر کرد که در شرایط امروز جامعه که با انتشار ویروس کرونا مواجه هستیم، شرایط تغییر کرده است.

در دهه هشتاد بانک‌های خصوصی پا به عرصه ظهور گذاشتند. برای مشتری صندلی گذاشتند، و سعی کردند مشتری را به قول معروف بالای خانه بنشانند. بانک‌های خصوصی کوچک و چابک بودند و آنها با نگاهی صحیح و درست به مشتری توانستند سهم خوبی از بازار بانکی کشور را در دست بگیرند.

به مرور سایر بانک‌ها هم که به‌صورت سنتی‌ اداره می‌شدند، از روی اجبار و یا تغییر زمانه برای حفظ سهم خود در زمین بازی جدید رویه مشابهی را در پیش گرفتند.

مشتریان در بانکها با مشاغل دیگر متفاوت هستند، اینجا، یعنی در بانک امنیت، اعتماد، سرعت، دقت بالا و بسیاری مولفه‌های دیگر مهم است، اینجا اولین اشتباه آخرین اشتباه خواهد بود، در واقع شما با پول مشتری سر و کار دارید.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، در جایی گفته بود ما در حال گذر از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم. شعب بانک و بانکداران ارائه کننده خدمت به مشتری با نقش‌های جدید در شعب حضور خواهند داشت.

امروز دیگر فرقی نمی‌کند شما در کجای کشور حساب دارید، یا خانه و محل کار شما نزدیک شعبه بانکتان هست یا نه، در واقع بانکها فقط چند کلیک با شما فاصله دارند و این موضوع رسالت بانکها را در مقابل مشتری تشدید می‌کند.

به سراغ سید محمد حسین استاد مدیر روابط بانک ایران زمین رفتیم و از وی در خصوص نحوه ارائه خدمات مرکز ارتباط با مشتریان این بانک سوال کردیم، وی گفت: در حال حاضر تکنولوژی نحوه ارتباط ما با مشتری را تغییر داده است، در واقع کانالهای متعددی در اختیار مشتری قرار گرفته تا بتواند ارتباط موثری با بانک خود بدون در نظر گرفتن زمان و مکان داشته باشد.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین، در حال حاضر به صورت ۲۴ ساعته و در تمام طول هفته پاسخگوی مشتریان بانک است. همه پرسنل این مرکز علاوه بر آموزش‌های بانکی، آموزش‌هایی در خصوص مسائل روانشناسی، نحوه برخورد با مشتری، مدیریت زمان و … را دیده اند.

این پرسنل از زبده ترین اشخاص هستند تا بتوانند از راه دور ارتباط موثری را با مشتریان بانک برقرار کرده و در کوتاه ترین زمان مسائل آنها را رفع کنند.

وی افزود: در حال حاضر بخش زیادی از مشتریان ما در شبکه‌های اجتماعی هستند و که ما در همه این فضا هم همراه آنها هستیم.

استاد با بیان اهمیت نظرات مشتریان در پیشبرد اهداف بانک ایران زمین افزود: هر روز نظرات مشتریان خود را بعد از دریافت خدمات از بانک می‌پرسیم و پاسخ‌های آنها را تحلیل و ایرادات را رفع می‌کنیم تا رضایت آنها را کسب کنیم.

در پایان باید گفت، مشتری از گذشته تا امروز در مرکز توجه قرار داشته و بانکها همواره سعی می‌کنند اهداف خود را با مشتریان همسو کنند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=94612
تگ ها آموزش‌های بانکیبانک ایران زمینسید محمد حسین استاد مدیر روابط بانک ایران زمینعبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    اطلاعیه

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    خدمات نوین بانک ایران زمین در حوزه دیجیتال

    ۱۴۰۲-۰۹-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از کارخانه کاشی یاقوت

    ۱۳۹۹-۰۴-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جلسه ماهانه روسای شعب بانک ایران زمین در منطقه مازندران

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ایران زمین ۱۴۰۰ بانکی متفاوت خواهد بود

    ۱۳۹۸-۰۷-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور سیمان غرب آسیا در برنامه حماسه سازان صنعت

    ۱۳۹۸-۰۸-۱۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  •  نگاهی به خدمات و حمایت‌های بیمه ایران در روزهای پرالتهاب جنگ ۱۲ روزه؛ از ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۲
  • نقدکردن غیرحضوری چک دیجیتال شبکه بانکی با «سپینو» بانک صادرات ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۲
  • حمایت بانک مسکن از هموطنان آسیب دیده در جنگ تحمیلی/ پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۲
  • از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات، همه چیز در یک اپلیکیشن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۱
  • سوریه؛ جشن آزادی یا ضیافت ویرانی؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است