تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ضرورت تدوین راهبردهای ارتباطات بحران در نظام ارائه خدمات سلامت

  • دکتر سید علیرضا مرندی در نامه‌ای ضمن انتقاد شدید از موضع منفعلانه دبیرکل سازمان ملل نوشت: تاریخ، سکوت شما در برابر نسل‌کشی غزه را فراموش نخواهد کرد

  • جلسه ارزيابي عملکرد ارزی ۴ ماهه ابتداي سال جاری در مقایسه با مدت مشابه، پست بانک ایران به ریاست مدیر عامل بانك، برگزار شد

  • با شروع مرحله جدید ثبت نام خودروهای ایران خودرو؛ مشتریان پست بانک ایران می‌توانند حساب خود را وکالتی کنند

  • سهم بانک توسعه صادرات ایران از تسهیلات پرداختی شبکه بانکی افزایش یافت

  • پرداخت ۳۶ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه نهضت ملی در بانک مسکن خراسان جنوبی

  • مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در نشست با هیأت مدیره انجمن صنفی کارگزاری‌ها تاکید کرد: خدمات غیرحضوری به معنای تغییر محل مراجعه مردم از شعبه به کارگزاری نیست

  • در سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان بوشهر و در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شد؛ اختصاص بیش از یك همت توسط بانك صنعت و معدن برای رفع موانع تولید در استان بوشهر

  • در سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان بوشهر و بازدید از چندین طرح صنعتی مطرح شد؛ حمایت ویژه از طرح های آبزی پرور با رویكرد اقتصاد دریامحور

  • بانک تجارت برای ارائه خدمت سفته الکترونیک مجوز دائمی گرفت

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مشتریان خواهان ارائه خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی هستند

مشتریان خواهان ارائه خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی هستند

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۸-۰۸

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به حضور گسترده مردم در شبکه های اجتماعی به عنوان یک مهارت جدید گفت: امروز رسانه های اجتماعی به مهارتی جدید برای همه تبدیل شده اند و استفاده گسترده از این شبکه ها فرصتی را به بانکها برای ارائه خدمات به کسب و کارها و مشتریان فراهم کرده است.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با بیان این نکته که مشتریان خواهان دریافت خدمات در محلی هستند که حضور دارند اظهار داشت: اعتقاد ما در بانکداری دیجیتال به عنوان یک بانکداری مردم محور، این است که زمین بازی را مشتری مشخص می کند و ما باید خدمت را آنجایی ارائه کنیم که او می خواهد.
استاد افزود: ما در حال حاضر تعداد محدودی از خدمات مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت را به صورت غیر مستقیم از طریق شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه می کنیم که شاهد استقبال خوبی از آن بودیم. اما یک نکته را باید مورد توجه قرار دهیم که هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی فراهم نیست.
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با تاکید بر این نکته که توسعه همه جانبه رسانه های اجتماعی واقعیتی غیر قابل انکار در دنیای مدرن است گفت: آمارها حاکی از افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی است. امروز میلیاردها نفر در جهان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و این فرصت بی نظیری را برای تعامل، کسب و کار و ارائه خدمات فراهم کرده است.
این کارشناس حوزه ارتباطات در خصوص استفاده مردم از تلفن های هوشمند و نقش آن در زندگی امروز گفت: بسیاری از مردم امروز تلفن همراه دارند، اما میزان صحبت کردن با این تلفن ها از همیشه کم رنگ تر شده است. جوانان امروز بیشتر علاقمند ارتباط به صورت دیجیتالی هستند تا صحبت از طریق تلفن های همراه.
وی افزود: در صنعت بانکداری که تعامل مشتریان ضروری است، ارتباطات دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک کانال ارتباطی قوی بین مؤسسات مالی و مشتریان است. رسانه های دیجیتال ابزار ارزشمندی بین مشتریان بالقوه برای اتصال به بانک محسوب می شوند.
کانال‌های دیجیتال به افراد اجازه می‌دهند تا از شبکه‌های اجتماعی به آموزش و اطلاعات لازم در مورد خدمات، محصولات و موسسات مالی دست یابند.
وی افزود: در شرایط امروز استقبال از شبکه های اجتماعی توجه کسب و کارهای مختلف را به خود جلب کرده است. در بین شرکت‌ها و گروه‌هایی که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، بانک‌ها این حوزه را یک فرصت می‌دانند، زیرا حیات بانک به مشتریان بستگی دارد و ما سعی داریم از فرصت های ایجاد شده استفاده کنیم.
ما امروز از شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی به مشتریان خود استفاده می کنیم و سعی می کنیم نظرات آنها را برای بهبود عملکرد و همچنین بهبود فرایندها به کار ببندیم.
استاد گفت: آنچه مسلم است هنوز ارائه خدمات مالی در بستر شبکه های اجتماعی شکل منسجمی ندارد و این فضا بیشتر در اختیار مشاغل آنلاین قرار دارد و آنها سعی می کنند هرچه بیشتر خدمات خود را در این بستر ارائه کنند. اما زمان زیادی نخواهد برد که ارائه خدمات مالی در این بستر به یک ضرورت تبدیل شود.
وی با بیان این نکته که در حال حاضر ارائه خدمات مالی در بستر شبکه های اجتماعی به صورت استاندارد انجام نمی شود اظهار داشت: به طور مثال نگاهی به خرید و فروش آنلاین در شبکه اجتماعی اینستاگرام بی اندازید. مشتری خرید را انجام می دهد و هزینه را از طریق همراه بانک و یا سایر روش ها به حساب فروشنده واریز می کند. اما هنوز درگاهی وجود ندارد و احتمال ریسک برای طرفین زیاد است. بنابراین باید در وضع قوانین در این حوزه اندیشید و اقدام کرد.
استاد در پایان گفت مشتریان خواهان ارائه خدمات منسجم بانکی در بستر شبکه های اجتماعی به عنوان یک کانال ارتباطی موثر هستند و ما امروز باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم تا ضمن رشد کسب و کارها، خدمات مالی نیز به صورت استاندارد و با کمترین ریسک در این حوزه ارائه شود.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=133024
تگ ها ارائه خدمات بانکی در شبکه های اجتماعیبانک ایران زمینتریتا نیوزمدیر روابط عمومی بانک ایران زمین

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    کمپین نرم افزار پویانگار ملل (فام) با هدف وفادارسازی مشتریان

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    بانک ملی ایران ، برگزیده در جشنواره شهید رجایی استان کردستان

    ۱۴۰۰-۰۸-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ابراز رضایت بازاریان کیش از خدمات بانک دی

    ۱۴۰۰-۰۸-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین: رمز کارت های بانکی یکبارمصرف می شود

    ۱۳۹۸-۰۹-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بانک مهر ایران

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری جلسه کمیسیون فاوا سندیکای بیمه‌گران به میزبانی سرمد

    ۱۴۰۱-۰۱-۳۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ضرورت تدوین راهبردهای ارتباطات بحران در نظام ارائه خدمات سلامت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۵
  • دکتر سید علیرضا مرندی در نامه‌ای ضمن انتقاد شدید از موضع منفعلانه دبیرکل سازمان ملل ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۵
  • جلسه ارزيابي عملکرد ارزی ۴ ماهه ابتداي سال جاری در مقایسه با مدت مشابه، پست ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۵
  • با شروع مرحله جدید ثبت نام خودروهای ایران خودرو؛ مشتریان پست بانک ایران می‌توانند حساب ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۵
  • سهم بانک توسعه صادرات ایران از تسهیلات پرداختی شبکه بانکی افزایش یافت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۵
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است