مشتریان بانک تا حد ممکن از مراجعه به شعبه پرهیز کنند
با توجه به شیوع موج جدید کرونا و همهگیری شدید آن، مشتریان محترم بانک قرضالحسنه مهر ایران میتوانند تا حد ممکن از مراجعه به شعبههای بانک پرهیز کرده و با استفاده از ابزارهای غیرحضوری همچون اینترنتبانک، همراهبانک و پیشخوان مجازی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرضالحسنه مهر ایران، با عنایت به شیوع سویه جدید کرونا در کشور و بازگشت آمار فوتیهای روزانه کرونا به بیش از ۱۰۰ نفر، ضرورت دارد هموطنان عزیز برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، تا حد ممکن از رفتوآمدهای غیرضروری خودداری کنند.
یکی از ترددهایی که امکان حذف آن وجود دارد، رفتوآمد به شعبه بانک برای دریافت خدمات بانکی است. بانک قرضالحسنه مهر ایران علاوه بر خدماتی همچون پرداخت قبض، انتقال وجه از طریق کارت به کارت، ساتنا و پایا، خدمات دیگری همچون افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، دریافت معدل حساب، ارسال کارت هدیه آنلاین، احراز هویت سجام و… را نیز بهصورت غیرحضوری ارائه میکند.
بنابراین بخش قابل توجهی از خدمات مورد نیاز مشتریان بانک بدون مراجعه به شعبه نیز قابل دریافت است. مشتریان محترم بانک قرضالحسنه مهر ایران تا حد ممکن از مراجعه به شعبههای بانک پرهیز کرده و با استفاده از ابزارهای غیرحضوری همچون اینترنتبانک، همراهبانک و پیشخوان مجازی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
قابل توجه اینکه در حال حاضر تعدادی از شعبههای بانک قرضالحسنه مهر ایران در شهرهای مختلف بهعلت ابتلای کارکنان شعبه به کرونا، بهطور موقت تعطیل شدهاند.
گفتنی است پیش از این ۴ نفر از کارکنان بانک قرضالحسنه مهر ایران بر اثر ابتلا به کرونا، جان خود را از دست دادند.