مسابقه های جذاب برای مخاطبان بانک ملی ایران در شبکه های اجتماعی

بانک ملی ایران در ادامه تعاملات خود با مخاطبان، مشتریان و کاربران فضای مجازی، دو مسابقه هیجان انگیز تازه را در شبکه اجتماعی اینستاگرام طراحی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،
این مسابقه هر هفته جمعه ها برگزار می شود و ۱۰ جایزه ۲۰۰ هزار تومانی برای برندگان آن در نظر گرفته شده است.
قسمت نخست این مسابقه با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شده و ویدئوی آن بالغ بر ۱۲ هزار بار دیده شده و بالغ بر ۵۲ هزار کامنت دریافت شده است.
مسابقه دوم در قالب «کوییز استوری» نیز سه شنبه ها و جمعه ها در صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران به نشانی برگزار می شود. این مسابقه نیز با طرح سوالاتی از کاربر می خواهد پاسخ آن را در استوری درج کرده و منتظر قرعه کشی برای برنده شدن دو جایزه ۲۰۰ هزار تومانی باشد.
کانال بانک ملی ایران در اپلیکیشن بله نیز به صورت هفتگی یک مسابقه مهیج با جایزه را برای مخاطبانش برگزار می کند.
بانک ملی ایران با استفاده از ظرفیت مجازی توانسته ضمن ایجاد یک فضای تعاملی دو سویه میان خود و مخاطبان، علاوه بر معرفی محصولات و امکانات بانک، به جذب مخاطب پرداخته و دامنه اثرگذاری اقداماتش را بیش از پیش افزایش دهد.