مزایا، تعرفه ها و شرایط دریافت شماره هوشمند ۹۰۹۹ و ۹۰۹۲

شماره هوشمند ۹۰۹۹ که شرکت مخابرات ایران در اختیار علاقمندان به ارائه خدمات کسب و کار مشاوره ای در حوزه های مختلف قرار میدهد، روشی برای کارآفرینی و نوعی فریلنسری است که دارنده این شماره میتواند به ارائه مشاوره تلفنی در زمینه مورد نظر پرداخته و از این راه کسب درآمد کند. درآمد زایی از طریق پاسخگویی تلفنی و ارائه مشاوره های تخصصی میتواند موضوع جذابی در کسب و کارهای خانگی باشد. دریافت این شماره، نیاز به طی مراحل قانونی و هم چنین داشتن شرایطی برای دریافت کننده حقیقی یا حقوقی است که در گفتار امروز سرویس دانستنی های روزیاتو به آن اشاره میکنیم.
فواید خدمات مشاوره تلفنی
استفاده از خدمات مشاوره ای متخصصین در زمینه های مختلف (حقوقی، پزشکی، فنی و …)، با پرداخت هزینه مشاوره از طریق این سرویس انجام می شود. امکان ارتباط با اینترنت در هر زمان بدون نیاز به تهیه کارت های مختلف و رمز عبور، دسترسی به اطلاعات و اخبار مربوط به سازمان ها نظیر هواشناسی، هواپیمایی، اخبار ورزشی و … از دیگر قابلیت های این سرویس است. توجه داشته باشید که شماره مشاوره تلفنی، ۱۰ رقمی بوده و برای استان تهران با پیش شماره ۹۰۹۲۳۰ و برای کشوری با پیش شماره ۹۰۹۹۰۷ شروع می شود.
مزایای شماره ۹۰۹۹
- استفاده از خدمات مشاورهای متخصصین در زمینههای مختلف (حقوقی، پزشکی، فنی و …)
- امکان برقراری تماس از تمام نقاط کشور
- امکان برقراری سرویس مشاوره همزمان بر روی تلفن ثابت
- عدم نیاز به تغییرات در سوئیچ های تلفنی
- امکان برقراری تماس های خروجی از خطی که سرویس بر روی آن دایر شده است.
قابلیت های شماره ۹۰۹۹
- امكان داشتن چندين زبان
- امكان داشتن يك يا چند پيغام خوش آمد گويی
- امكان برقراری ارتباط با قسمتهای مختلف شركت
- امكان محدود كردن مشتريان (شهر – مركز) كه تماس مي گيرند
- گذاشتن پيغام اصلی كه بايد متناسب به فعاليت مشترك باشد
- واگذاری يك شماره اختصاصی به مشترك جهت ارائه به مشتريان
- امكان محدود كردن زمان تماس مشتريان ( تمام روز يا ساعات خاصی از روز)
- در صورتی كه شماره اصلی شركت مشغول باشد حداكثر به دو شماره ديگر قابل انتقال است.
- امكان وارد كردن كد يا پيش شماره يا شماره های خاصی كه ممنوعيت استفاده از سرويس را دارند.
تعرفه دریافت خدمات هوشمند
هزینه این سرویس بر اساس تقسیم بندی متقاضیان به دو گروه متقاضیان عادی و متقاضیان اینترنتی و خدمات تلفن اینترنتی تقسیم می شوند. هزینه راه اندازی سرویس برای مشترکان حقیقی و حقوقی ۱۰۰ هزار ریال است. آغاز کننده تماس می بایست تعرفه های ثابت خطوط تلفن که هر سال توسط شرکت مخابرات روی قبض آبونمان درج می شود را هر ۲ ماه یکبار پرداخت کند و همچنین به ازای هر دقیقه تماس، مبلغی به صورتحساب ایشان اضافه خواهد شد.
دریافت کننده تماس نیز به ازای هر مکالمه، ۸۰ درصد تعرفه قرارداد منعقده با شرکت مخابرات ایران را دریافت خواهد کرد. یعنی اگر شما در زمان دریافت این شماره هوشمند، هزینه هر دقیقه ارائه مشاوره تلفنی را ۱۰۰ تومان اعلام کرده باشید، ۸۰ تومان به ازای هر دقیقه به حساب شما منظور و ما بقی به حساب شرکت مخابرات واریز میشود و مبلغ ۱۰۰ تومان نیز روی قبض تلفن تماس گیرنده (مشترک مخابرات) لحاظ خواهد شد. معمولا شرکت مخابرات در بازه های ۲ تا ۴ ماهه نسبت به تسویه مبالغ اقدام می کند.
آدرس دریافت شماره هوشمند مخابرات
متقاضیان این سرویبس می توانند جهت ثبت نام به آدرس: خیابان ملاصدرا-خیابان شیراز جنوبی-خیابان سهیل شرقی-نبش کردستان-ساختمان شاهد-برج شرقی-طبقه اول-اداره کل فروش مراجعه کنند. برای رفتن به این آدرس نیز از خط BRT ولیعصر استفاده کرده و در ایستگاه میدان ونک توقف کنید. از میدان ونک هم تا خیابان ملاصدار، با تاکسی رفته و از آنجا هم میتوان پیاده به سمت ساختمان بزرگ شاهد رفت که برج های ۳ گانه نبش اتوبان کردستان است.
مدارک مورد نیاز اشخاص حقیقی برای دریافت شماره هوشمند مخابرات
اشخاص حقیقی و اصناف برای دریافت شماره هوشمند مخابرات می بایستی مدارک زیر را ارائه کنند:
- اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه صاحب امضا
- دریافت مجوز و پروانه فعالیت کار از مرکز ذیصلاح و صنف مربوط به نوع درخواست مشترک (اصل و کپی پروانه کسب و پروانه فعالیت)
- دریافت تعرفه (به ازای هر دقیقه) جهت شماره های هوشمند کشوری و (به ازای هر دقیقه یا به ازای هر تماس) جهت شماره های هوشمند استان تهران (تعرفه می بایست از مرکز ذیصلاح و یا صنفی که مجوز را داده است دریافت گردد.)
- درصورت داشتن مهر می بایست حتما فرم قرارداد مهر و امضا گردد لذا به همراه داشتن مهر الزامی است.
- پزشکان و روانشناسان:
- اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه
- اصل و کپی پروانه تاسیس مطب (پزشکان)
- اصل و کپی پروانه دایم نظام پزشکی (پزشکان)
- آخرین مدرک تحصیلی (پزشکان و روانشناسان)
- اصل و کپی پروانه دایم نظام روانشناسی و یا بهزیستی (روانشناسان)
مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی برای دریافت شماره هوشمند مخابرات
- اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه صاحبان امضا
- اصل و کپی اساسنامه شرکت
- دریافت مجوز و پروانه فعالیت کار از مرکز ذیصلاح و صنف مربوط به درخواست مشترک
- دریافت تعرفه (به ازای هر دقیقه) جهت شماره های هوشمند کشوری و (به ازای هر دقیقه یا به ازای هر تماس) جهت شماره های هوشمند استان تهران (تعرفه می بایست از مرکز ذیصلاح و یا صنفی که مجوز را داده است دریافت گردد.)
- روزنامه رسمی حاوی آدرس شرکت، نام و اسامی صاحبان امضا. لازم به ذکر است از تاریخ آن نباید بیش از ۲ سال گذشته باشد.
- کد اقتصادی شرکت الزامی است و باید تحویل داده شود. در صورتی که مشترک درخواست دریافت کد را به سازمان مالیاتی کشور ارایه داده است شماره درخواست آن را می تواند تا زمان دریافت کد به این اداره کل تحویل نماید.
- مهر شرکت

مراقب شماره های هوشمند اشخاص حقیقی که برای کلاهبرداری از مشترکان ایجاد شده است و خدمات خاصی ارائه نمیدهند (مثل مشاوره اجاره یا فروش واحدهای مسکونی یا تجاری غیر معمول) باشید
داشتن شماره هوشمند برای افرادی که ارائه دهنده خدمات مشاوره تخصصی در زمینه های علمی و فنی و خدمات عمومی هستند، فرصتی برای اشتغال زایی آسان و سریع است که میتواند با تخصصی تر شدن مشاوره ها، مخاطبان بسیاری را جلب کند. توجه داشته باشید که به دلیل تنوع علوم و فنون و گسترش خدمات عمومی و تخصصی در سراسر کشور، نیاز مردم به دریافت مشاوره تخصصی از بیمه و بورس گرفته تا تحصیل و مهاجرت و کسب و کار و امثالهم روند تصاعدی داشته و مصداقی از فریلسنری از نوع تلفنی خواهد بود. با هر پرسشی مواجه شدید مستقیم به TCI.IR مراجعه کنید.
صلاحیت متقاضی دریافت شماره هوشمند باید بر اساس موضوع مورد نظر، از اصناف مربوطه تایید شود