تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در نشست با هیأت مدیره انجمن صنفی کارگزاری‌ها تاکید کرد: خدمات غیرحضوری به معنای تغییر محل مراجعه مردم از شعبه به کارگزاری نیست

  • در سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان بوشهر و در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شد؛ اختصاص بیش از یك همت توسط بانك صنعت و معدن برای رفع موانع تولید در استان بوشهر

  • در سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان بوشهر و بازدید از چندین طرح صنعتی مطرح شد؛ حمایت ویژه از طرح های آبزی پرور با رویكرد اقتصاد دریامحور

  • بانک تجارت برای ارائه خدمت سفته الکترونیک مجوز دائمی گرفت

  • ثبت‌نام آسان محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک تجارت

  • دکتر علی ابدالی در افتتاح شعبه جدید شهرستان آران و بیدگل مطرح کرد:گام بلند بانک سینا در مسیر توسعه اقتصادی و حمایت از تولید داخلی

  • صدرنشینی مستمر «تابش» در بازار صندوق‌های سرمایه گذاری طلا

  • بازدید مدیرعامل تأمین سرمایه تمدن از شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا

  • امکان وکالتی کردن حساب در بانک مسکن برای ثبت نام در هفتمین دوره ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) محصولات ایران خودرو

  • امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو فراهم شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مذاکره اصولی با مشتریان رمز موفقیت طرح تشویقی وصول مطالبات است

مذاکره اصولی با مشتریان رمز موفقیت طرح تشویقی وصول مطالبات است

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۸-۱۱-۲۶
دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک دی در سمینار مجازی با کارکنان شعب سراسر کشور، تعامل و مذاکره اصولی با مشتریان مشمول طرح تشویقی وصول مطالبات را رمز موفقیت در اجرای طرح دانست.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از  اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی ، رشیدی در سمینار مجازی با کارکنان شعب سراسر کشور که در راستای اجرای برنامه های حوزه وصول مطالبات و ضرورت برنامه ریزی دقیق برای دستیابی به اهداف طرح تشویقی وصول مطالبات برگزار شد، تمامی کارکنان را به تلاش برای وصول مطالبات به ویژه به صورت نقدی تشویق کرد.
رشیدی با بیان این که این طرح با هدف تکریم مشتریان و تسریع در وصول مطالبات بانک اجرایی شده است، گفت: طرح تشویقی وصول مطالبات که حاصل همفکری با کارشناسان خبره بانک است در دو بخش امهال و بخشودگی تنظیم شده که باید شعب با توجه به در نظر گرفتن شرایط هر مشتری و حسب اختیارات اعلام شده  برای اجرای آن اقدام کنند.
نایب رییس هیئت مدیره بانک دی شیوه ارتباط مشتریان با بانک را در تعیین میزان بخشودگی آنان در حدود اعلام شده اختیارات موثر دانست و گفت: شعب باید تا پایان سال جاری و در زمان اجرای این طرح ضمن اطلاع‌رسانی به مشتریان مشمول از آنان دعوت کنند در فرصت باقیمانده برای بهره مندی از شرایط طرح تشویقی وصول مطالبات به شعبه مراجعه کنند و با مذاکره اصولی و صحیح، مشتریان را به پرداخت مطالباتشان تشویق کنند تا از این شرایط ویژه بهره مند شوند.
وی افزود: توجه به وثایق مشتریان مشمول در این طرح، حایز اهمیت است و اگر تسهیلات پرداختی به مشتری در قبال استحکام وثایق اعم از وثیقه غیرمنقول و نوع اول و دوم باشد برای اعمال بخشودگی کفایت می کند و در موارد خاص و مبالغ بیشتر از حدود اعلام شده، ضرورت دارد که موضوع برای تصمیم گیری به ستاد ارجاع شود.
رشیدی با بیان اینکه انتظار می رود در فرصت اعلام شده کارکنان شعب گام های اساسی برای افزایش وصول مطالبات بردارند گفت: اعضای هیئت مدیره و همکاران ستاد برای پاسخگویی به ابهامات شعب درباره طرح تشویقی وصول مطالبات و همراهی برای مذاکره با مشتریان مشمول طرح  آمادگی دارند و بدون شک با انگیزه و تلاشی که در کارکنان خدوم بانک مشاهده می شود در پایان سال جاری، مطالبات به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.
شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات در این سمینار مجازی با اشاره به اهمیت وصول مطالبات بانک در روزهای پایانی سال گفت: برای نخستین بار در قالب طرح تشویقی وصول مطالبات حدود اختیارات بخشودگی جرایم دیرکرد مشتریان مشمول را به کمیته های اعتباری شعب واگذار کرده ایم و در زمینه اختیار امهال نیز طبق این بخشنامه حدود اختیارات شعبه را از ۱۲ ماه در سنوات گذشته به ۳۶ ماه افزایش داده ایم که بر این اساس امکان حل مسائل برای همکاران شعب فراهم شده است.
وی افزود:امیدوارم با تلاش تمامی همکاران شعب در پایان سال یک کارنامه درخشان و قابل قبول در حوزه وصول مطالبات داشته باشیم و بتوانیم در این زمان کوتاه با یک عملکرد قوی و منسجم بانک را در مسیر بهبود هدایت کنیم.
ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی با تاکید به همکاران شعب برای دعوت از مشتریان مشمول طرح در فرصت باقی مانده به منظور بهره مندی از شرایط ویژه این طرح گفت: مطالبات، اصلی ترین دغدغه شعب و تاثیرگذار در صورت های مالی بانک است و انتظار می رود همکاران شعب برای وصول منابع راکد و بازگرداندن این منابع به چرخه اقتصاد و رسیدن به وضعیت بهبود در قالب اجرای طرح تشویقی وصول مطالبات تلاش مضاعف کنند.
اسمعیل جلائی، رییس اداره وصول مطالبات نیز در سمینار مجازی با کارکنان شعب ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای اجرایی شدن طرح از تاریخ ابلاغ به اخذ درخواست از مشتریان مشمول و ثبت شرایط به صورت شفاف و روشن در مصوبات تاکید کرد.
وی همچنین یادآور شد: در اجرای طرح تشویقی وصول مطالبات، کارکنان توجه داشته باشند که بخشودگی به وصول مطالبات نقدی تعلق می گیرد و مشمول جرایم مربوط به ضمانت نامه ها  و تهاتر  نمی شود.
جلائی با تاکید بر این که بخشودگی در این طرح صرفابه مانده جرایم تعلق می گیرد، افزود:  واریزی مشتریان در سنوات گذشته مشمول بخشودگی نمی شود و واریزی هایی که از تاریخ ۰۱/۱۱/۹۸ تا پایان سال جاری موجب مختومه شدن پرونده می شود، مشمول بخشودگی خواهد بود.
وی افزود: همکاران اداره پیگیری وصول مطالبات در زمان اجرای این طرح آماده پاسخگویی به همکاران شعب در تمامی زمینه های مربوط به این طرح هستند و برای تسریع در نتیجه در مذاکرات با مشتریان می توانند ایفای نقش نمایند.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=93058
تگ ها بانک دیطرح تشویقی وصول مطالبات

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    روحیه بسیجی در همه فعالیت ها، راهگشا است

    ۱۴۰۱-۰۷-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آغاز جشنواره یلدای ارزش‌آفرین

    ۱۴۰۰-۰۹-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برات کریمی:اولویت اصلی همه شعب بانک دی باید ارائه خدمات مطلوب بانکی به جامعه ایثارگری باشد

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ابراز رضایت بازاریان کیش از خدمات بانک دی

    ۱۴۰۰-۰۸-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تسلیت مدیرعامل بانک دی در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور دکتر محسن فخری زاد

    ۱۳۹۹-۰۹-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سرمایه اجتماعی و جایگاه برند بانک دی در نظام بانکی و در سطح جامعه ارتقاء یافته است

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در نشست با هیأت مدیره انجمن صنفی کارگزاری‌ها تاکید کرد: خدمات غیرحضوری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۴
  • در سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان بوشهر و در نشست کارگروه تسهیل ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۴
  • در سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان بوشهر و بازدید از چندین طرح ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۴
  • بانک تجارت برای ارائه خدمت سفته الکترونیک مجوز دائمی گرفت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۴
  • ثبت‌نام آسان محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک تجارت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است