تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • وزیر ارتباطات در آیین سی‌امین سالگرد تأسیس پست‌بانک ایران: پست بانک از مصادیق روشن عدالت خدماتی در کشور است/ ضرورت بازتعریف مأموریت پست‌بانک در عصر فناوری‌های نوین

  • بنائیان مدیرعامل پست بانک ایران: دهه چهارم فعالیت بانک، دهه تحول دیجیتال و پیشگامی در نوآوری بانکی خواهد بود

  • همزمان با آیین نکوداشت آغاز سی‌امین سالروز فعالیت پست‌بانک ایران؛ ۷۳ طرح و پروژه بانک در ۲۲ استان با حضور دکتر سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید

  • تکذیب فراخوان جعلی استخدام بانک سپه

  • جهرمی از حرکت پرسرعت بازار مالی بورس کالا خبر داد؛ سهم بازار مالی از ارزش کل معاملات به ۴۱ درصد رسید/ ۲۹ تن موجودی نقره در خزانه بورس کالا/ پس از نقره، صندوق مس هم رونمایی خواهد شد

  • موفقیت پژوهشی مؤسسه اعتباری ملل در همایش پژوهش و فناوری پول و بانک

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت تامین سرمایه تمدن و شرکت بیمه سرمد

  • بانک صادرات ایران، مشتری‌مدار و پاسخگو با سامانه «فواد ۱۲۸»

  • شعبه استان فارس برگزیده روایت همدلی و همراهی با قدیمی‌ترین نماینده بیمه آسیا

  • جشنواره نقاشی بیمه آسیا با درخشش ۶۶ برگزیده

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مذاکره اصولی با مشتریان رمز موفقیت طرح تشویقی وصول مطالبات است

مذاکره اصولی با مشتریان رمز موفقیت طرح تشویقی وصول مطالبات است

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۸-۱۱-۲۶
دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک دی در سمینار مجازی با کارکنان شعب سراسر کشور، تعامل و مذاکره اصولی با مشتریان مشمول طرح تشویقی وصول مطالبات را رمز موفقیت در اجرای طرح دانست.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از  اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی ، رشیدی در سمینار مجازی با کارکنان شعب سراسر کشور که در راستای اجرای برنامه های حوزه وصول مطالبات و ضرورت برنامه ریزی دقیق برای دستیابی به اهداف طرح تشویقی وصول مطالبات برگزار شد، تمامی کارکنان را به تلاش برای وصول مطالبات به ویژه به صورت نقدی تشویق کرد.
رشیدی با بیان این که این طرح با هدف تکریم مشتریان و تسریع در وصول مطالبات بانک اجرایی شده است، گفت: طرح تشویقی وصول مطالبات که حاصل همفکری با کارشناسان خبره بانک است در دو بخش امهال و بخشودگی تنظیم شده که باید شعب با توجه به در نظر گرفتن شرایط هر مشتری و حسب اختیارات اعلام شده  برای اجرای آن اقدام کنند.
نایب رییس هیئت مدیره بانک دی شیوه ارتباط مشتریان با بانک را در تعیین میزان بخشودگی آنان در حدود اعلام شده اختیارات موثر دانست و گفت: شعب باید تا پایان سال جاری و در زمان اجرای این طرح ضمن اطلاع‌رسانی به مشتریان مشمول از آنان دعوت کنند در فرصت باقیمانده برای بهره مندی از شرایط طرح تشویقی وصول مطالبات به شعبه مراجعه کنند و با مذاکره اصولی و صحیح، مشتریان را به پرداخت مطالباتشان تشویق کنند تا از این شرایط ویژه بهره مند شوند.
وی افزود: توجه به وثایق مشتریان مشمول در این طرح، حایز اهمیت است و اگر تسهیلات پرداختی به مشتری در قبال استحکام وثایق اعم از وثیقه غیرمنقول و نوع اول و دوم باشد برای اعمال بخشودگی کفایت می کند و در موارد خاص و مبالغ بیشتر از حدود اعلام شده، ضرورت دارد که موضوع برای تصمیم گیری به ستاد ارجاع شود.
رشیدی با بیان اینکه انتظار می رود در فرصت اعلام شده کارکنان شعب گام های اساسی برای افزایش وصول مطالبات بردارند گفت: اعضای هیئت مدیره و همکاران ستاد برای پاسخگویی به ابهامات شعب درباره طرح تشویقی وصول مطالبات و همراهی برای مذاکره با مشتریان مشمول طرح  آمادگی دارند و بدون شک با انگیزه و تلاشی که در کارکنان خدوم بانک مشاهده می شود در پایان سال جاری، مطالبات به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.
شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات در این سمینار مجازی با اشاره به اهمیت وصول مطالبات بانک در روزهای پایانی سال گفت: برای نخستین بار در قالب طرح تشویقی وصول مطالبات حدود اختیارات بخشودگی جرایم دیرکرد مشتریان مشمول را به کمیته های اعتباری شعب واگذار کرده ایم و در زمینه اختیار امهال نیز طبق این بخشنامه حدود اختیارات شعبه را از ۱۲ ماه در سنوات گذشته به ۳۶ ماه افزایش داده ایم که بر این اساس امکان حل مسائل برای همکاران شعب فراهم شده است.
وی افزود:امیدوارم با تلاش تمامی همکاران شعب در پایان سال یک کارنامه درخشان و قابل قبول در حوزه وصول مطالبات داشته باشیم و بتوانیم در این زمان کوتاه با یک عملکرد قوی و منسجم بانک را در مسیر بهبود هدایت کنیم.
ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی با تاکید به همکاران شعب برای دعوت از مشتریان مشمول طرح در فرصت باقی مانده به منظور بهره مندی از شرایط ویژه این طرح گفت: مطالبات، اصلی ترین دغدغه شعب و تاثیرگذار در صورت های مالی بانک است و انتظار می رود همکاران شعب برای وصول منابع راکد و بازگرداندن این منابع به چرخه اقتصاد و رسیدن به وضعیت بهبود در قالب اجرای طرح تشویقی وصول مطالبات تلاش مضاعف کنند.
اسمعیل جلائی، رییس اداره وصول مطالبات نیز در سمینار مجازی با کارکنان شعب ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای اجرایی شدن طرح از تاریخ ابلاغ به اخذ درخواست از مشتریان مشمول و ثبت شرایط به صورت شفاف و روشن در مصوبات تاکید کرد.
وی همچنین یادآور شد: در اجرای طرح تشویقی وصول مطالبات، کارکنان توجه داشته باشند که بخشودگی به وصول مطالبات نقدی تعلق می گیرد و مشمول جرایم مربوط به ضمانت نامه ها  و تهاتر  نمی شود.
جلائی با تاکید بر این که بخشودگی در این طرح صرفابه مانده جرایم تعلق می گیرد، افزود:  واریزی مشتریان در سنوات گذشته مشمول بخشودگی نمی شود و واریزی هایی که از تاریخ ۰۱/۱۱/۹۸ تا پایان سال جاری موجب مختومه شدن پرونده می شود، مشمول بخشودگی خواهد بود.
وی افزود: همکاران اداره پیگیری وصول مطالبات در زمان اجرای این طرح آماده پاسخگویی به همکاران شعب در تمامی زمینه های مربوط به این طرح هستند و برای تسریع در نتیجه در مذاکرات با مشتریان می توانند ایفای نقش نمایند.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=93058
تگ ها بانک دیطرح تشویقی وصول مطالبات

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    حمایت بانک دی از فعالان اقتصادی در سال جهش تولید

    ۱۳۹۹-۰۳-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید مدیرعامل بانک دی از شعب بازار آهن و شهرک راه آهن

    ۱۴۰۱-۰۱-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فرصت ویژه برای بخشودگی جرایم بدهکاران در بانک دی

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آمادگی بانک دی برای حمایت از ورزشکاران پیشکسوت

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک دی با سازمان منطقه آزاد کیش

    ۱۳۹۹-۰۳-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعلام ساعات کاری جدید شعب و ستاد بانک دی

    ۱۴۰۰-۱۰-۳۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • وزیر ارتباطات در آیین سی‌امین سالگرد تأسیس پست‌بانک ایران: پست بانک از مصادیق روشن عدالت ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • بنائیان مدیرعامل پست بانک ایران: دهه چهارم فعالیت بانک، دهه تحول دیجیتال و پیشگامی در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • همزمان با آیین نکوداشت آغاز سی‌امین سالروز فعالیت پست‌بانک ایران؛ ۷۳ طرح و پروژه بانک ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • تکذیب فراخوان جعلی استخدام بانک سپه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • جهرمی از حرکت پرسرعت بازار مالی بورس کالا خبر داد؛ سهم بازار مالی از ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است