تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • وزیر ارتباطات در آیین سی‌امین سالگرد تأسیس پست‌بانک ایران: پست بانک از مصادیق روشن عدالت خدماتی در کشور است/ ضرورت بازتعریف مأموریت پست‌بانک در عصر فناوری‌های نوین

  • بنائیان مدیرعامل پست بانک ایران: دهه چهارم فعالیت بانک، دهه تحول دیجیتال و پیشگامی در نوآوری بانکی خواهد بود

  • همزمان با آیین نکوداشت آغاز سی‌امین سالروز فعالیت پست‌بانک ایران؛ ۷۳ طرح و پروژه بانک در ۲۲ استان با حضور دکتر سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید

  • تکذیب فراخوان جعلی استخدام بانک سپه

  • جهرمی از حرکت پرسرعت بازار مالی بورس کالا خبر داد؛ سهم بازار مالی از ارزش کل معاملات به ۴۱ درصد رسید/ ۲۹ تن موجودی نقره در خزانه بورس کالا/ پس از نقره، صندوق مس هم رونمایی خواهد شد

  • موفقیت پژوهشی مؤسسه اعتباری ملل در همایش پژوهش و فناوری پول و بانک

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت تامین سرمایه تمدن و شرکت بیمه سرمد

  • بانک صادرات ایران، مشتری‌مدار و پاسخگو با سامانه «فواد ۱۲۸»

  • شعبه استان فارس برگزیده روایت همدلی و همراهی با قدیمی‌ترین نماینده بیمه آسیا

  • جشنواره نقاشی بیمه آسیا با درخشش ۶۶ برگزیده

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیر عامل بیمه ایران : نوآوری و ارتقای سیستم های فن آوری اطلاعات یکی از اهداف اصلی بیمه ایران است

مدیر عامل بیمه ایران : نوآوری و ارتقای سیستم های فن آوری اطلاعات یکی از اهداف اصلی بیمه ایران است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۲-۱۲

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در جلسه یکشنبه های نوآورانه شرکت، ارتقای سیستم فناوری اطلاعات بیمه ایران را در راستای کنترل و ارتقای کیفیت خدمات و همچنین تسهیل و بهره گیری مناسب بیمه شدگان و همه ذینفعان شرکت از این خدمات، عنوان کرد و گفت: نوآوری و ارتقای سیستم های فن آوری اطلاعات یکی از اهداف اصلی بیمه ایران است.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، شریفی در این جلسه که با حضور سید ناصر مبرقعی، سید علیرضا سادات میر، علیرضا مقدسی و اسماعیل مهدوی نیا اعضای هیات مدیره ، بهنام بابائی مدیر کل فناوری اطلاعات و آمار و جمعی از کارشناسان برگزار گردید با اشاره به تاکیدات وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر دیجیتالی کردن خدمات در جهت توسعه و بهبود خدمات ارائه شده به مردم عزیز کشورمان، اظهار داشت: یکی از چالش های امروزه سازمان ها خصوصا سازمان های دولتی، عدم استفاده مناسب و بهینه از فن آوری های نوین و ارتقای توان نیروی انسانی و منابع درون سازمانی یا به عبارت دیگر تنبلی و عدم پویایی شرکت های دولتی است.

با استراتژی های تدوین شده و برنامه ریزی مناسب صورت گرفته، امروز شاهد ارتقای توان فنی کارشناسان بیمه ایران و روزآمد شدن امکانات و توسعه خدمات با بهره گیری از فن آوری دیجیتال هستیم و به عنوان یک شرکت دولتی بسیار چابک و سریع تر از سایر شرکت ها در حال ارائه خدمات به مشتریان هستیم .

بیمه ایران به عنوان بازوی حاکمیت و راهبر بازار همواره در عرصه هایی که سایر شرکت ها علاقه ای به حضور درآن نداشته و یا توانایی ورود به آن را ندارند وارد شده و توانایی های خود را نیز به اثبات رسانده است.

وی در پایان با تقدیر از همه مدیران و کارشناسان بیمه ایران، نظرات وپیشنهاداتی در جهت اصلاح و بهینه سازی هر چه بیشتر خدمات، ارائه نمود و تاکید کرد: فناوری اطلاعات همواره به‌عنوان محور توسعه در بیمه ایران مطرح بوده و در یک سال اخیر شتاب بیشتری پیدا کرده است و شرکت با تکیه بر توان فنی و تخصص کارشناسان خود توانایی انجام کارهای بزرگ را داشته و رونمایی از سامانه بیمه ایران و همچنین طرح یک پارچه بیمه های درمان در یک سال اخیر تاییدی بر این ادعا است.

مقدسی عضو هیات مدیره به موضوع یکپارچه سازی و ارتقای زیر ساخت های سامانه خسارت بیمه های درمان با استفاده از بسترهای دیجیتال پرداخت و گفت: پروژه بزرگ سیستم یکپارچه درمان جدید با بهره گیری از کارشناسان بیمه های اشخاص و فن آوری اطاعات و آمار بصورت یک اپلیکیشن با قابلیت های ارزیابی خسارت، مدیریت سازمان، حسابداری، بیمه گر، کارتابل، مراجع درمانی ، بیمه شده و بیمه گزار، پایه ریزی شده و در حال حاضر بصورت پایلوت در استان اصفهان در حال استفاده است و بزودی نیز با تکمیل فرآیند ها، در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

مبرقعی دیگر عضو هیات مدیره نیز با اشاره به شرائط حاکم بر بازار بیمه کشور و لزوم بکارگیری سیستم های الکترونیک و دیجیتال برای پاسخگویی به موقع به نیازبازار و مشتریان، خاطر نشان کرد: با توجه به سهم بیمه ایران در بازار بیمه کشور و عدم کارایی شیوه های قدیمی و سنتی برای نظارت وکنترل خسارت ها و همچنین رسیدن به نقطه تعادل قابل قبول در نسبت خسارت و حق بیمه ، گام بزرگ و بسیار ارزشمندی برای ارتقای سیستم های دیجیتال در بیمه ایران برداشته شده و بزودی آثار و برکات آن در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان آشکار خواهد شد.

وی دریافت نظرات و نکات مورد توجه مشتریان به سرویس ها و خدمات جدید بیمه ایران بصورت یک سیستم اتوماتیک برای شناسایی و ارتقای کیفیت خدمات جدید و رفع موانع و مشکلات این سیستم ها را مفید دانست و گفت: توجه به نیاز های مشتریان و جلب رضایت بیمه شدگان یکی از اولویت های اساسی و مهمی است که باید در همه امور مورد توجه جدی قرار گیرد بنابراین موضوع نظر سنجی، پایش اطلاعات، مانیتورینگ و نظارت بر صحت اقدامات، همواره مورد تاکید همه اعضای هیات مدیره شرکت است.

سادات میر عضو هیات مدیره نیز در این جلسه با تقدیر و قدردانی از اقدامات صورت گرفته، این اقدامات را در راستای برنامه ریزی مدیران ارشد شرکت برای ارتقای جایگاه شرکت و حوزه دیجیتال بعنوان حوزه هدف شرکت برشمرد و تصریح کرد: علی رغم همه مشکلات و موانع با همت و تلاش مثال زدنی مدیران، همکاران و کارشناسان در همه حوزه ها، بخصوص فن آوری های نوین و عرصه دیجیتال، شاهد به بار نشستن و تحقق اهداف ترسیم شده شرکت هستیم.

در ادامه جلسه هر یک از کارشناسان نیز به تشریح خدمات جدیدی که در حوزه درمان در حال تدوین و راه اندازی است پرداختند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=164947

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی

    ۱۴۰۲-۰۳-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دوست داری ببری؟

    ۱۴۰۲-۰۹-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    تبلور بانکداری ملی در موزه بانک ملی ایران

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی در نشست هم‌اندیشی مدیران بانک رفاه مطرح کرد: همکاری و حمایت کارفرمایان و بانک ...

    ۱۴۰۳-۰۲-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حرکت از بانکداری سنتی حضوری به سوی بانکداری هوشمند پلتفرم محور

    ۱۴۰۴-۰۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عملکردبانک اقتصادنوین در نیمه نخست ۱۴۰۱ منتشر شد؛ ۱۰۴۹۰ میلیارد ریال سود خالص در ۶ ماه

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • وزیر ارتباطات در آیین سی‌امین سالگرد تأسیس پست‌بانک ایران: پست بانک از مصادیق روشن عدالت ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • بنائیان مدیرعامل پست بانک ایران: دهه چهارم فعالیت بانک، دهه تحول دیجیتال و پیشگامی در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • همزمان با آیین نکوداشت آغاز سی‌امین سالروز فعالیت پست‌بانک ایران؛ ۷۳ طرح و پروژه بانک ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • تکذیب فراخوان جعلی استخدام بانک سپه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • جهرمی از حرکت پرسرعت بازار مالی بورس کالا خبر داد؛ سهم بازار مالی از ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است