مدیریت آسان تنخواه شرکتها با محصول جدید بانک سامان
بانک سامان با ارائه محصولی تازه با عنوان تنخواه کارت، امکان مدیریت تنخواه مشتریان شرکتی را فراهم کرد.
به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با طراحی و ارائه محصولی جدید، امکان صدور کارتهای قابل شارژ برای شرکتها، جهت مدیریت مصارف خرد و هزینههای جزئی شرکت را فراهم کرد.
در این محصول متناسب با تقاضای صاحبان کسبوکار، کارتی برای مصارف مختلف شرکت نظیر پرداختهای خرد صادر میشود که دارنده آن میتواند حداکثر بهاندازه موجودی کارت از طریق پایانههای فروشگاهی (POS) طرف قرارداد با شاپرک مستقر در فروشگاهها و مراکز خدماتی و همچنین از طریق تمامی فروشگاههای اینترنتی طرف قرارداد با شاپرک نسبت به خرید کالا و خدمات موردنیاز خود اقدام کنند.
گفتنی است، این کارتها قابلیت پرداخت قبض، خرید شارژ، مانده گیری، صورتحساب، انتقال وجه و قابلیت برداشت وجه را دارا هستند.
علاقهمندان برای افتتاح این حساب میتوانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مرکز سامان ارتباط با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان در خصوص این محصول است.
در این محصول متناسب با تقاضای صاحبان کسبوکار، کارتی برای مصارف مختلف شرکت نظیر پرداختهای خرد صادر میشود که دارنده آن میتواند حداکثر بهاندازه موجودی کارت از طریق پایانههای فروشگاهی (POS) طرف قرارداد با شاپرک مستقر در فروشگاهها و مراکز خدماتی و همچنین از طریق تمامی فروشگاههای اینترنتی طرف قرارداد با شاپرک نسبت به خرید کالا و خدمات موردنیاز خود اقدام کنند.
گفتنی است، این کارتها قابلیت پرداخت قبض، خرید شارژ، مانده گیری، صورتحساب، انتقال وجه و قابلیت برداشت وجه را دارا هستند.
علاقهمندان برای افتتاح این حساب میتوانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مرکز سامان ارتباط با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان در خصوص این محصول است.