تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • انعقاد تفاهم نامه مجتمع تولید شیشه در گچساران با مشارکت مؤثر بانک سپه

  • اولین سفر استانی مديريت موسسه اعتباری ملل و هيات همراه؛ آغاز مرحله جدید ارتقای بهره‌وری با گفت‌وگوی مستقیم با همکاران

  • اجرای پروژه PHSER در پتروشیمی الماس ماهشهر برای اولین بار در کشور به‌عنوان الگویی بین‌المللی

  • ارائه خدمت حساب وكالتی در بانك ملت برای خرید خودروی برقی سایپا

  • خسارت‌دیدگان جنگ ۱۲ روزه؛ برای دریافت خسارت خودرو به شعب بیمه ایران مراجعه کنند

  • پاسخ بانک اقتصاد نوین به بیانیه مجلس

  • درخشش بانک صادرات ایران با ۴ طلا و ۲ نقره در نوزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی ایثارگران شبکه بانکی

  • گسترش تعاملات با فعالان حوزه اقتصادی در زنجان

  • نیمی از تسهیلات ساخت کشور در قبضه بانک مسکن

  • برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده کانون بازنشستگان بانک مسکن/

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیرعامل بیمه سرمد: رضایتمندی بیمه‌گذاران موفقیت ما را تضمین خواهد کرد

مدیرعامل بیمه سرمد: رضایتمندی بیمه‌گذاران موفقیت ما را تضمین خواهد کرد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۳-۰۶

مدیرعامل بیمه سرمد در نشست مشترک با هیات مدیره کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران گفت: هدف اصلی بیمه سرمد، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان است.

 

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، نشست مشترک مدیرعامل این شرکت با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران، با هدف بررسی نحوه ارائه خدمات مطلوب و بررسی پیشنهادات موثر در جهت خدمات رسانی مناسب به بازنشستگان بانک صادرات ایران برگزار شد.

 

سید محمدمهدی بهشتی نژاد، با تاکید بر خدمت‌ رسانی مناسب و با کیفیت به بازنشستگان بانک صادرات ایران، گفت: هدف اصلی بیمه سرمد، ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان است که البته در دستیابی به این هدف، چالش‌هایی نیز داشتیم که آنها را شناسایی و رفع کرده‌ایم.

 

وی افزود: باید با گسترش دایره تعاملات با کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران، سطح ارائه خدمات را بالا ببریم و به یک نقطه مطلوب برسیم که شایسته نام سرمد و بازنشستگان محترم بانک صادرات ایران باشد.

 

مدیرعامل بیمه سرمد درباره خط قرمز بیمه سرمد در رابطه با مشتریان اظهار داشت: هیچ توجیهی برای نارضایتی مشتریان سرمد وجود ندارد و خط قرمز ما در شرکت، رضایتمندی آنهاست که باید در بالاترین سطح باشد و همین رضایتمندی، موفقیت ما را تضمین خواهد کرد.

 

وی به رسیدگی فرایندهای پرداخت خسارت درمانی به بیمه‌شدگان بانک صادرات ایران اشاره و تصریح کرد: پرداخت به موقع خسارت‌ها، ثبت به موقع اطلاعات بیمه‌شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد، مولفه‌های بالا بردن رضایتمندی بیمه‌ شدگان است و در تلاشیم که بیشترین خدمات را در کمترین زمان ممکن ارائه دهیم و در این راستا نیاز به اصلاح برخی ساختارها بود‌ که با انجام بازنگری فرایندها، برآنیم در جهت رضایتمندی بیمه شدگان گام برداریم.

 

نمایندگان کانون بازنشستگان بانک صادارات ایران نیز در این نشست بر تعامل ویژه با بیمه سرمد تاکید کرده و اظهار داشتند: بیمه سرمد، فرزند بانک صادرات ایران بوده و بازنشستگان هم مدافع اول این شرکت هستند و در کنار انتقادات، از بیمه سرمد دفاع می‌کنند و با همین نگاه، انتظار تعامل مناسبی دارند که خوشبختانه در ماههای اخیر شاهد روند رو به جلو و مناسبی در این راستا هستیم و هرجا که نیاز باشد آمادگی داریم برای ارتقای سطح خدمات به بیمه سرمد و بازنشستگان کمک کنیم تا رضایتمندی آنها از خدمات سرمد به بالاترین میزان برسد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=166414

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مجوز فعالیت صندوق خطرپذیر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس صادر شد

    ۱۴۰۴-۰۱-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    درخشش بانک سپه در نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صدا و سیما

    ۱۴۰۲-۱۱-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تسلیت مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان

    ۱۳۹۹-۰۵-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    “تحول” رویکرد اصلی مورد توجه رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی است

    ۱۴۰۲-۰۹-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    هدف‌گذاری پیدمکو در آستانه ۳۰ سالگی؛ تبدیل شدن به قطب اول دانش بنیانی مدیریت پروژه‌های صنعت پتروشیمی/تنوع خدمات متمرکز پیدمکو ...

    ۱۴۰۴-۰۱-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حرکت پرشتاب بانک پارسیان به‌سوی بانکداری دیجیتال؛ «پارس وام» محور تحول در خدمات غیرحضوری

    ۱۴۰۴-۰۲-۲۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • انعقاد تفاهم نامه مجتمع تولید شیشه در گچساران با مشارکت مؤثر بانک سپه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • اولین سفر استانی مديريت موسسه اعتباری ملل و هيات همراه؛ آغاز مرحله جدید ارتقای بهره‌وری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • اجرای پروژه PHSER در پتروشیمی الماس ماهشهر برای اولین بار در کشور به‌عنوان الگویی بین‌المللی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • ارائه خدمت حساب وكالتی در بانك ملت برای خرید خودروی برقی سایپا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • خسارت‌دیدگان جنگ ۱۲ روزه؛ برای دریافت خسارت خودرو به شعب بیمه ایران مراجعه کنند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است