تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • شتاب‌گیری رشد پایدار در بانک سینا 

  • بازدید استاندار و مقامات ارشد استان اصفهان از یک دستاورد ملی غرورانگیز؛ فاز نخست پروژه FRW پالایشگاه نفت سپاهان

  • پست‌بانک ایران دستورالعمل پرداخت تسهیلات تکمیل ۳۰۰ هزار واحد مسکونی نیمه‌تمام را ابلاغ کرد

  • مراسم قرعه کشی چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد

  • تأکید مدیرعامل شستا بر ضرورت «نوآوری مبتنی بر طراحی» در حکمرانی شرکتی هلدینگ‌ها

  • بروزرسانی نسخه جدید تحت وب همراه بانک تجارت با بهبود در ارائه خدمات

  • ساخت ۱۲۰۰۰ واحد مسکونی؛ ثمره همکاری سازنده با بانک مسکن

  • چشم‌انداز صعودی اونس جهانی؛ «صندوق تابش در مسیر رشد»

  • عدم وجود هرگونه شرط در سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات

  • اعتماد به توانمندی‌های داخلی و حمایت کامل از سپرده‌گذاران؛مؤسسه اعتباری ملل در مسیر بازسازی، موفقیت و ارتقاء جایگاه

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیرعامل بانک مهر ایران: مدل ارائه خدمت به مشتریان تغییر یابد

مدیرعامل بانک مهر ایران: مدل ارائه خدمت به مشتریان تغییر یابد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۴-۱۴

به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل این بانک، سفری یک روزه به استان زنجان داشت که در این سفر یوسف نجدی مدیر امور استان و مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت نیز وی را همراهی می‌کردند.
اکبری طی برگزاری نشست تخصصی با کارکنان ستاد و شعب استان زنجان، ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت شعب استان زنجان در سال ۱۳۹۹، با اشاره به هدف‌گذاری تعیین شده در حوزه ارائه خدمات به مشتریان، تغییر مدل ارائه خدمت به مشتریان بانک را امری ضروری دانست و اظهار کرد: توسعه بانکداری سنتی و بانکداری الکترونیکی از وظایف مدیریت کلان بانک بوده و در این راستا، همکاران شعب باید با راهنمایی صحیح مشتریان، آنان را به سمت استفاده از خدمات و مزایای متنوع بانکداری الکترونیکی سوق دهند.
اکبری، با یادآوری لزوم توسعه ی بانکداری الکترونیکی، سرمایه‌گذاری در این حوزه حساس را برگ برنده بانک در فضای رقابتی چند سال آینده در سیستم بانکی کشور دانست.
مدیرعامل بانک مهر ایران در این خصوص افزود: با نیازسنجی از مشتریان می‌توان فهمید که بسیاری از مراجعات حضوری به شعب بانک‌ها به‌دلیل عدم آشنایی آن‌ها با امکانات الکترونیکی بانک بوده است. حال آنکه، با خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین، تسهیلات آنلاین، استعلام آنلاین معدل حساب و… می‌توان به بخش عمده‌ای از خدمات مورد نیاز مشتریان به شکلی غیرحضوری پاسخ داد.
مدیرعامل بانک مهر ایران تلاش برای پاسخ دادن به نیازهای بانکی و تسهیلاتی اقشار کمتر برخوردار و محروم جامعه را به‌عنوان مخاطبان و مشتریان واقعی بانک یادآور شد و عمل به تعهدات اخلاقی و ایجاد اعتماد در بین مشتریان و حفظ آن را بسیار با اهمیت دانست.
اکبری تلاش برای کاهش تعهدات بانک از طریق عملیاتی کردن طرح‌های بانک‌محور از جمله حساب جاری، کالاکارت، همیاران مهر و… را از برنامه‌های مهم بانک به‌ویژه در شرایط سخت اقتصادی و بحران‌های مالی و بانکی دانست.
یوسف نجدی مدیر امور استان نیز که به همراه مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، مدیرعامل بانک را همراهی می‌کردند، طی سخنرانی در نشست با کارکنان استان زنجان، راهنمایی مشتریان توسط کارکنان بانک و همراه کردن مشتریان با برنامه‌های بانک، آگاهی از دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها، نظارت، کنترل و اعتماد متقابل در فضای شعبه، دقت شعب در ثبت اطلاعات مشتریان، انجام امور مربوط به تفاهم‌نامه‌های کشوری، برخورداری از سطح توقع منطقی از سوی کارکنان، تلاش برای رشد حداکثری منابع و بانکداری مدرن و استقرار سیستم بانکی هوشمند را در بانک مهر ایران حائز اهمیت فراوان دانستند.
در پایان این نشست نیز، جلسه پرسش و پاسخ بین کارکنان استان و مدیرعامل و هیأت همراه ایشان برگزار شد.
گفتنی است دیدار و گفت‌وگو با فرمانده انتظامی استان زنجان نیز جزو برنامه‌های مدیرعامل بانک مهر ایران در سفر به این استان بود.
بازدید از شعب ابهر(۴۲۰۷)، بازار ابهر(۴۲۱۷)، خرمدره(۴۲۱۰)، خرمشهر(۴۲۱۵) و ولی‌عصر(۴۲۰۲)، نیز از سوی مدیرعامل بانک مهر ایران انجام شد و در این بازدیدها جذب حداکثری منابع، وصول مطالبات، رعایت نسبت مصارف به منابع و همچنین فعال‌تر شدن در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی مورد تأکید قرار گرفت.
گفت‌وگو با خبرنگاران، آخرین برنامه کاری اکبری در بازدید از استان زنجان بود. وی در قالب این گفت‌وگو با اشاره به فرهنگ قرآنی قرض‌الحسنه، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خرد و روستایی را مطابق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اشتغال‌های خرد و خانگی دانست و با اشاره به مسئولیت‌های متعدد اجتماعی بانک در زمینه‌های مختلف از جمله؛ اهدای اقلام تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا در طرح شهید سلیمانی، تسهیلات بدون ضامن بر بستر همراه‌بانک و پرداخت ۴۰هزار میلیارد برای ۳ میلیون نفر را از برنامه‌های عمده بانک‌ مهر ایران دانست.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=123514
تگ ها بانک مهر ایرانبانکداری الکترونیکیپایگاه خبری تریتا نیوزمدل ارائه خدمت به مشتریان تغییر یابدمشتریان

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    اطلاعیه

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اجرای طرح مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد شایسته‌گزینی/ بیش از ۱۹۲ انتصاب مدیریتی در سطح کشور

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر ویژه معاون وزیر راه و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از خدمات بانک مسکن

    ۱۳۹۹-۱۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انطباق عملیات بانکی با چارچوب های شریعت، زمینه‌ساز توسعه و رشد بخش واقعی اقتصاد شده است

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از اقدامات اداره کل روابط عمومی

    ۱۴۰۰-۰۲-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    استفاده آسان از Amazon Alexa در تلویزیون‌های هوشمند مجهز به webOS سایر برندها

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بانک سینا

    شتاب‌گیری رشد پایدار در بانک سینا 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • بازدید استاندار و مقامات ارشد استان اصفهان از یک دستاورد ملی غرورانگیز؛ فاز نخست پروژه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • پست‌بانک ایران دستورالعمل پرداخت تسهیلات تکمیل ۳۰۰ هزار واحد مسکونی نیمه‌تمام را ابلاغ کرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • مراسم قرعه کشی چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • تأکید مدیرعامل شستا بر ضرورت «نوآوری مبتنی بر طراحی» در حکمرانی شرکتی هلدینگ‌ها

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است