مدیرعامل بانک ملی ایران: داشتن «نگاه ملی»، لازمه پیشرفت کشور است
مدیرعامل بانک ملی ایران تکیه بر توان داخلی و استفاده حداکثری از نیروهای جوان و کارآمد را راه نجات اقتصاد کشور خواند و گفت: اگر از همه قابلیت های ایرانی موجود به بهترین شکل ممکن استفاده شود، نیاز به خارج، حداقلی شده و در نتیجه تحریم ها بیش از پیش بی اثر خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده در جمع برخی از مدیران بانک که بصورت مجازی برگزارشد با تاکید بر این که امروز با وجود جنگ اقتصادی تحمیلی علیه کشورمان، منابع فکری گسترده، توانمندی های فنی پیچیده و نیروی کار چشمگیری در اختیار اقتصاد کشورمان است، افزود: باید از همه این توانمندی ها بهره بگیریم و اجازه ندهیم این ظرفیت ها هدر برود.
او داشتن «نگاه ملی» به همه مسائل و چالش ها را لازمه پیشرفت کشور خواند و با بیان این که تک تک بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور به چنین نگاه استراتژیکی نیازمندند، اظهار کرد: دیدگاه های جزیره ای یا سلیقه ای برای ادامه مسیر پرتوان کشور مضر است و ما برای ادامه مسیر در همه عرصه ها به انسجام نیاز داریم.
حسین زاده در ادامه به فعالیت های بانک ملی ایران از ابتدای تاسیس تا کنون که همه در راستای حفظ منافع ملی و کمک به رونق اقتصاد کشور بوده است اشاره کرد و با بیان این که بانک ملی ایران هرگز به چیزی جز اعتلا و پیشرفت کشور و مردم نیاندیشیده است، افزود: روزانه میلیاردها ریال از منابع که در اختیار بانک است، به طرح های خرد و کلان و نیازهای روزمره عمومی تخصیص می یابد و از این طریق به حل مشکلات مردم و کشور کمک می شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که «همه باید به چرخش چرخ اقتصاد کمک کنیم»، اظهار کرد: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و کم کاری، بی توجهی و یا عادی نمایی امور می تواند به همه لطمه وارد کند.
حسین زاده پیشرفت و توسعه بانک ملی ایران را یک امر جاری خواند و با بیان این که تاریخ ۹۲ ساله این بانک حاکی از مواجهه همیشگی با مخاطرات بوده است، ادامه داد: به لطف خدا و همراهی مشتریان و عموم مردم که مالکان اصلی این بانک هستند، سختی های این دوران هیچ خللی در روند فعالیت بانک ایجاد نکرده است و در آستانه قرن جدید، بانک ملی ایران با قوت بیشتر به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از طراحی محصولات جدید برای خدمت رسانی گسترده تر به مشتریان خبر داد و با بیان این که نوآوری های این بانک در حوزه بانکداری غیرحضوری و دیجیتال، تحولات بزرگی در عرصه نظام بانکداری و دیوانسالاری کشور ایجاد کرده است، گفت: همه تلاش ما این است که چهره پیشرفته بانکداری را به نمایش بگذاریم تا رضایت مشتریان و مردم بیش از پیش جلب شود.
در ادامه این جلسه، برخی از حاضران درجلسه به طرح دیدگاه های خود پرداخته و درباره راهکارهای پیش روی مسائل بحث و تبادل نظر نمودند.