تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • عملکرد ۱۰۰درصدی بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد درپرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

  • ۶ دستور وزیر صمت به شرکت های بزرگ معدنی؛ از توسعه اکتشافات تا سرمایه گذاری در میادین گازی

  • معامله ۳۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور در بورس کالا

  • گام سبز بانک مسکن در مسیر توسعه پایدار با افتتاح نیروگاه خورشیدی

  • عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت پاریز شرق

  • دستاوردهای مهم شعب بانک توسعه صادرات ایران در سال ۱۴۰۳

  • بیمه ایران در مسیر احیا، از توسعه خدمات تا ارتقای برند

  • شهید رئیسی نماد مجاهدتی بی وقفه در مسیر پیشرفت ایران و تحقق آرمان های انقلاب بود

  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در مسیر شتاب

  • استقبال بازار سرمایه از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج‌فارس

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیرعامل بانک ملی ایران: بانکداری و مشتری مداری باید دائمی باشد

مدیرعامل بانک ملی ایران: بانکداری و مشتری مداری باید دائمی باشد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۷-۱۸

مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست بررسی عملکرد شش ماه نخست امسال ادارات امور و شعب مستقل بانک که به صورت وبیناری برگزار شد، گفت: بانکداری و مشتری مداری باید دائمی باشد و همکاران از ابتکار عمل غافل نشوند.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده در این نشست که با حضور مدیران امور، تنی چند از روسای ادارات کل، روسای ادارات امور شعب، روسای حوزه ها، شعب مستقل و ممتاز سراسر کشور برگزار شد، با اشاره بر صدور برخی احکام برای اعضای هیات عامل با هدف هم افزایی همکاران در جهت اعتلای بانک افزود: اعضای هیات عامل در حوزه منابع، مصارف، وصول مطالبات، جذب مشتریان جدید و… به کمک معاونت امور شعب خواهند پرداخت.

وی با اشاره به افزایش نیاز بانک به منابع تصریح کرد: با توجه به افزایش مصارف، نیاز ما به منابع نیز بیشتر شده است و اولویت باید سپرده های جاری، ارزان قیمت، کوتاه مدت و سپس بلند مدت باشد.

حسین زاده با بیان اینکه انتظار داریم همکاران تلاش کنند مطابق برنامه به اهداف و سیاست های ابلاغی دست یابیم، تاکید کرد: ظرفیت و پتانسیل بانک ملی ایران در هیچ بانک دیگری دیده نمی شود و از این رو انتظار بیشتری از همکاران می رود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه علی رغم تکالیف سنگین روی دوش بانک ها بحث سودآوری آنها مطرح است، گفت: متاسفانه هنوز هم برخی شعب بانک به اخذ حداقل کارمزدها بی توجه هستند که این امر زیر پا گذاشتن حقوق بانک است.

وی خاطر نشان کرد: از مدیران امور شعب درخواست داریم بیش از پیش در کنار واحدها و ادارات باشند و کارنامه عملکردی بهتری نسبت به گذشته تحویل دهند.

حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک نیز با بیان اینکه واحدها باید برنامه محوری کارکنان را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: سهمیه بندی تجهیز منابع را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سپرده های بخش  LCو ضمانتنامه های ارزی باید ۱۵ درصد از کل سپرده های بانک باشند، افزود: مدیران ستادی باید پشتیبانی بیشتری از شعب داشته باشند.

معاون شعب بانک با تاکید بر اینکه باید جایگاه بانک در بخش اعتبارات اسنادی ارتقا یابد، بیان کرد: اعتبارات اسنادی باید در حوزه ریال صورت گیرد.

در پایان این نشست شاخص های عملکردی در بخش سودآوری، منابع، مصارف، مطالبات غیر جاری و… تشریح شد و اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه، مجید جعفریان رییس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، بهرام واقفی رییس اداره بازاریابی و امور مشتریان،  حمید صفای نیکو رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی سید رضا خادمی معاون اداره امور شعب غرب تهران توضیحاتی را ارایه کردند.
بانک ملی ایران

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=131097
تگ ها بانک ملی ایرانبانکداریتریتا نیوزمشتری مداری

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • بانک ملت
    اقتصاد

    رتبه نخست بانک ملت در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایتی

    ۱۴۰۳-۰۸-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه بانک ملی ایران؛ بخش دوم

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • سلامت

    کمبود ویتامین D را جدی بگیرید!

    ۱۴۰۳-۰۹-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تغییرات ملموس در عملکرد بانک توسعه صادرات ایران مبتنی بر نگرش تحول گرا

    ۱۴۰۳-۰۸-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دکتر صادقیان مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان خبر داد:  آغاز تولید محصول گندله بهاباد

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    خرید و مشارکت در اهدای یک هزار و ۱۰۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار استان سمنان

    ۱۴۰۰-۱۰-۰۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • عملکرد ۱۰۰درصدی بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد درپرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • ۶ دستور وزیر صمت به شرکت های بزرگ معدنی؛ از توسعه اکتشافات تا سرمایه گذاری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • معامله ۳۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور در بورس کالا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • گام سبز بانک مسکن در مسیر توسعه پایدار با افتتاح نیروگاه خورشیدی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت پاریز شرق

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است