تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • عیادت مدیران بیمه ملت از نماینده سانحه‌دیده شرکت

  • معرفی جدیدترین محصول بیمه تعاون با عنوان “نهال زندگی” /سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده کودکان

  • ریه‌‌ها را بخار نکنید!​​​​​​​

  • درمان نفخ، بی‌خوابی و کلسترول با شوید!

  • هشدار به سه کشور اروپایی در آستانه تهدید به فعال‌سازی مکانیسم ماشه

  • ثبت رکورد بی‌سابقه تولید در معدن مس سرچشمه

  • پلتفرم نماوا، باکس سلامت و جذابیت‌های پزشکی

  • پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)

  • پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه و روز دهیار

  • نگاه همگرا به تهدیدات فرارو در غرب آسیا

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیرعامل بانک دی در افتتاحیه ارزیابی تعالی سازمانی: دستیابی به نتایج پایدار حاصل پیاده سازی تعالی در سازمان است

مدیرعامل بانک دی در افتتاحیه ارزیابی تعالی سازمانی: دستیابی به نتایج پایدار حاصل پیاده سازی تعالی در سازمان است

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۸-۱۰-۱۹

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ایجاد چرخه بهبود مستمر، تقویت رویکرد فرآیندی و دستیابی به نتایج پایدار را که چکیده رفتار و تجارب موفق بهترین سازمان های دنیا است مهم ترین هدف بانک دی برای شرکت در ارزیابی تعالی سازمانی دانست.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از  اداره روابط عمومی و تبلیغات، در پی شرکت بانک دی در تعالی سازمانی، جلسه افتتاحیه ارزیابی تعالی سازمانی با حضور دکتر برات کریمی، مدیرعامل، آذر محصصی، مدیر تعالی، معاونین و مدیران ارشد بانک و ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک دی در این جلسه ضمن خیرمقدم به ارزیابان و تسلیت به مناسبت شهادت جانگداز مجاهد نستوه، سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: بانک دی که در سال های گذشته توجه و اهتمام ویژه ای به پیاده سازی تعالی در سازمان داشته است در سال جاری نیز با هدف بهبود بخشیدن به مدیریت و ارتقای کیفی فعالیت‌ها و رویکردهای سازمان با عزمی جدی در این دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت کرده تا همچنان در مسیر تعالی گام های محکمی بردارد.

کریمی ضمن قدردانی از تلاش های آذر محصصی، مدیر تعالی بانک و تمامی مدیران و همکاران بانک که با یاری تسهیلگران مقدمات حضور در ارزیابی تعالی سازمانی را فرآهم آوردند، گفت: امروزه موضوع تعالی در سازمان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که با توجه به تغییر ذائقه مشتریان، انتظارات مشتریان و ذینفعان نیز از سازمان مورد نظر و خدمت رسانی آن افزایش یافته و به همین دلیل ارتباط با مراکز علمی و تبادل تجربیات موفق و بهره مندی از دانش روز بانکی و مدیریتی یک ضرورت است.

وی هدف اصلی از پیاده سازی مدل تعالی سازمانی در بانک دی را بومی سازی این مدل در بانک و نهادینه کردن آن در ذهن، رفتار و ادبیات کارکنان خدوم ستاد و شعب برشمرد و افزود: استفاده از مدل تعالی یک نظام یکپارچه و هماهنگ در تمامی واحدهای بانک و حتی زنجیره ارزش را به وجود می آورد و سبب خروج انجام عملیات واحدها از حالت جزیره ای و ایجاد رویکرد فرآیندی و چابکی از طریق روان شدن اجرای عملیات و ایجاد هم افزایی عملیات و فرآیندها می شود.

کریمی با بیان این که اجرای صحیح و اثربخش فرآیندها و توانمندسازها در شرایط معمول، حصول نتایج مطلوب و منطبق با اهداف بانک را در پی خواهد داشت یادآور شد: جذب منابع ارزان قیمت در شعب، حرکت به سمت سودآوری، ارتقای رضایتمندی مشتریان از شیوه خدمت رسانی در شعب از جمله توقعاتی است که تحقق آن پس از فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی انتظار می رود.

مدیرعامل بانک دی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی اظهار امیدواری کرد بانک دی با همکاری موثر تمامی کارکنان با ارزیابان تعالی سازمانی طی روزهای آتی به نتایج مطلوبی دست یابد و با شناسایی نقاط بهبود و جاری سازی آن در سازمان بتواند با حرکت به سمت بهره وری و پاسخگویی هر چه مطلوب تر به مشتریان عزیز به ویژه خانواده معزز شهداء و ایثارگران که مالکان اصلی این بانک هستند در مسیر تحقق چشم انداز بانک اقدامات کاربردی تری انجام دهد.

در این جلسه آذر محصصی، مدیر تعالی بانک نیز ضمن خیرمقدم به ارزیابان تعالی سازمانی و قدردانی از حمایت های دکتر کریمی، مدیرعامل بانک دی برای برگزاری ارزیابی تعالی در بانک و حضور در این نشست با وجود مشغله های فراوان در روزهای آغازین تصدی مسئولیت ایشان تشکر کرد.

محصصی با مرور فعالیت‌های بانک در مسیر تعالی اظهار کرد: بانک دی طی چند سال گذشته به ثبات عملیاتی رسیده و ضمن تمرکز بر مدل تعالی به سمت سازمانی یادگیرنده حرکت کرده است و به عبارتی گام گذاشتن در مسیر تعالی یعنی بانک برای بهبود برنامه دارد، برنامه را به اجرا در می آورد و آن را ارزیابی می کند و به دنبال ایجاد بهبود در روند اجرای آن است.

محصصی یادآور شد: بانک دی با هدف ایجاد آمادگی و یکپارچگی بین واحدهای مختلف برای شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی و هماهنگی در فرآیندها طی سه نوبت همایش دی در مسیر تعالی را برگزار کرده است و انتظار می رود با توجه به آمادگی کامل تمامی همکاران شاهد کسب تندیس در این دوره از ارزیابی تعالی سازمانی باشیم.

در ادامه این جلسه دکتر حمید زاهدی به عنوان ارزیاب ارشد تیم ارزیابان تعالی به تشریح چگونگی ارزیابی طی سه روز استقرار در بانک دی پرداخت و ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمان ها، ایجاد فضای مناسب برای تبادل تجربیات موفق و تشویق سازمان ها برای انجام خودارزیابی را اهداف اصلی جایزه ملی تعالی سازمانی برشمرد.

وی با اشاره به این که اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی به سازمان ها و شرکت های برتر کشور از سال ۱۳۸۲ آغاز شده است، اعلام کرد: در سال جاری نیز همایش تعالی سازمانی و معرفی سازمان های سرآمد پنجم اسفند ماه با حضور مدیران ارشد سازمان ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است، بانک دی که در سال جاری برای رقابت در سطح تندیس بلورین در این دوره ارزیابی تعالی سازمانی حضور یافته است در سنوات گذشته نیز با حرکتی مستمر موفق شد در سال های ۱۳۹۳،۱۳۹۱، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ گواهی تعهد به تعالی، تقدیر نامه دو ستاره، تقدیرنامه سه ستاره و تقدیرنامه چهار ستاره تعالی را از آن خود نماید.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=92213
تگ ها افتتاحیه ارزیابی تعالی سازمانیبانک دیمدیرعامل بانک دی

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    بانک دی ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

    ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرداخت سود به سپرده‌های ارزی مزیت رقابتی بانک دی است

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انعقاد قرارداد بانک دی با شرکت‌های پتروشیمی برای فروش وجوه ارز حاصل از صادرات

    ۱۴۰۰-۰۳-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تسلیت مدیرعامل بانک دی در پی درگذشت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رونمایی از طرح‌های کارت هدیه جدید بانک دی

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    خبرنگاران در قبال صداقت وقایع‌نگاری، مسئولیت تام دارند

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • عیادت مدیران بیمه ملت از نماینده سانحه‌دیده شرکت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۵
  • معرفی جدیدترین محصول بیمه تعاون با عنوان “نهال زندگی” /سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده کودکان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۵
  • ریه‌‌ها را بخار نکنید!​​​​​​​

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۵
  • درمان نفخ، بی‌خوابی و کلسترول با شوید!

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۵
  • هشدار به سه کشور اروپایی در آستانه تهدید به فعال‌سازی مکانیسم ماشه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۵
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است