تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • راهکارهای عملی برای حل بحران انرژی در صنعت/ بسته‌های حمایتی وزارت صمت کارگشای تولید است

  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت برگزار می‌شود

  • مدیرعامل بیمه ایران در گفت‌وگوی زنده با برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ تشریح کرد؛ پوشش بیمه‌ای خودروها و منازل آسیب‌دیده در حملات اخیر رژیم صهیونیستی

  • دور باطل وعده‌های خودروسازان

  • بسته حمایتی وزارت صمت برای پایداری تولید

  • هشدار متخصصان درباره گرمازدگی

  • توصیه‌های تغذیه‌ ای برای کاهش آثار مخرب ریزگردها

  • صبانور در مجمع سالانه خود ۶۵۰ ریال سود تقسیم کرد/ افزایش ۱۹ درصدی فروش محصولات

  • تقدیر نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی از بانك صنعت و معدن

  • روند باثبات معاملات کالا و مواد اولیه تولید در بورس کالای ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیرعامل بانك صنعت و معدن: روابط عمومی ها ضمن تبیین و ارائه تصویر درست از سازمان و ارتباط با ذینفعان، حافظ ارزش های سازمانند

مدیرعامل بانك صنعت و معدن: روابط عمومی ها ضمن تبیین و ارائه تصویر درست از سازمان و ارتباط با ذینفعان، حافظ ارزش های سازمانند

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۲-۲۷

دکتر علی خورسندیان به همراه امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره و افشین پناهنده مدیر امور حوزه مدیرعامل در بازدید و دیداری که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان‌ این بانک داشت، ضمن تبریک و تقدیر از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه به خصوص کارکنان این بخش از بانک و با تاکید بر ضرورت اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان ها، اظهار کرد: در نظام اداری و اجرایی کشور، حوزه اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی بسیار تخصصی و با اهمیت بوده و به تعبیری آیینه تمام نمای سازمان است.

 

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن وی در این دیدار که به منظور تجلیل از کارشناسان روابط عمومی و امور مشتریان این بانک برگزار شد، بیان داشت: اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی بدان سبب است که در پشتیبانی، افکارسنجی، هدایت افکار، رضایت ذینفعان و بهبود فضای کسب و کار جایگاه بی بدیلی داشته و وظیفه اخذ بازخورد و ترتیب اثر دادن به نظرات سازنده در خصوص عملکرد سازمان را بر عهده دارد و در این زمینه باید به صورتی شفاف عمل نموده و اعتماد عمومی به سازمان را افزایش دهد.

وی با یادآوری اینکه در بانک صنعت و معدن هم ظرفیت بسیار زیادی برای انتشار اخبار و عملکرد سازمان وجود دارد، افزود: طرح های مهم و زیربنایی بسیاری با مشارکت بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیده که وظیفه اطلاع رسانی در خصوص این دستاوردها بر عهده بخش روابط عمومی است و باید ابعاد و اثرات این نوع فعالیت هایی که با تلاش بانک و همه دست اندکاران صنعت کشور به ثمر می رسد، برای مردم تبیین شود.

دکتر خورسندیان تاکید کرد: در شرایطی که اقتصاد کشور بانک محور است و بیش از ۸۵ درصد تامین مالی بر عهده بانک هاست اما متاسفانه به بهانه های مختلف بانک ها آماج حملات و تخریب قرار می گیرند و در چنین فضایی وظیفه روابط عمومی هاست که با انتشار اطلاعات درست، اقدامات و برنامه های تدوین شده را تبیین نمایند و مانع از جهت گیری ها و سوء نیت ها به یکی از مهمترین بخش های مالی و اقتصادی کشور شوند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: یکی از شاخص های موفقیت، استفاده صحیح از ابزارهای بانکداری نوین و شنیدن صدای مشتریان برای سنجش رضایت مشتریان و شناسایی نیازهای آنان است که این موضوعات با بهره گیری از تخصص و دانش نیروهای ساعی در تمامی بخش ها به خصوص روابط عمومی و امور مشتریان میسر می گردد.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به نتایج مطلوب در این بخش باید ارتباطات دوسویه و هدفمندی بین کارکنان مدیریت های مختلف بانک با مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان شکل بگیرد و ضرورت دارد مدیران ارشد بانک نگاهی تخصصی و حمایتگرانه به این حوزه داشته باشند و کارکنان دیگر بخش ها در شعب و ستاد بانک، اطلاعات درست را به موقع در اختیار آنان قرار دهند.

در این جلسه امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره این بانک نیز با تقدیر از تلاش همکاران این مدیریت، بر لزوم تخصص گرایی در این بخش تاکید کرد: روابط عمومی ها باید بر فضای کسب و کار سازمان تسلط داشته و دیده بان ارزش های آن باشند.

وی خاطرنشان نمود: امروزه به دلیل سرعت گردش بالای اطلاعات هر یک از ما گویی در دهکده ای جهانی زندگی می کنیم و این سرعت دسترسی به اطلاعات و ارتباطات سریع یکی از شاخصه های سنجش توسعه اقتصادی و اجتماعی است که به مدد بهره گیری از آخرین فناوری ها و تکنولوژیهای ارتباطی و اطلاعاتی در این عرصه میسر شده است.

وی ادامه داد: بدون تردید روابط ‌عمومی در هر سازمان به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی، اطلاع یابی و اطلاع رسانی نقش مؤثری در معرفی قابلیت ها و توانمندیهای آن دارد و سبب بهبود کیفیت و کمیت فعالیت ها شده و بهره وری را افزایش می دهد؛ در واقع مجموع فعالیت روابط عمومی ها تعیین کننده سطح فرهنگ و آگاهی در جامعه است و وظیفه تنویر افکار عمومی را برعهده دارند.

عضو هیات مدیره این بانک یادآور شد: روابط‌عمومی ها با اطلاع از نقطه نظرات افراد و اخبار در تحقق اهداف استراتژیک یک سازمان و اجرایی شدن تصمیمات اساسی مدیران آن ایفای نقش می نمایند و پل ارتباطی با ذینفعان هستند؛ در واقع رشته ارتباطی بخش های داخلی سازمان با یکدیگر و با خارج از سازمان توسط روابط عمومی ها ایجاد می گردد و عامل ایجاد و گسترش تعامل مدیران و مسؤلان هر سازمان با ذینفعان آن می باشند.

عصارزاده عنوان داشت: اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی بدان سبب است که در پشتیبانی، افکارسنجی، هدایت افکار، رضایت ذینفعان و بهبود فضای کسب و کار جایگاه بی بدیلی داشته و وظیفه اخذ بازخورد و ترتیب اثر دادن به نظرات سازنده در خصوص عملکرد سازمان را بر عهده دارد.

گفتنی است، در این جلسه دکتر محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن ضمن تشکر از توجه مدیرعامل و هیات مدیره به نقش و جایگاه روابط عمومی در بانک، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های این مدیریت ارائه نمود و پس از آن حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص بهبود عملکرد و فرآیندهای کاری این بخش پرداختند و در پایان مدیرعامل با اهداء لوح سپاس از کارکنان این مدیریت تشکر و قدردانی نمود.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=165801

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    ارائه بسته ویژه اعیاد شعبانیه توسط همراه اول

    ۱۴۰۲-۱۱-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تکمیل سقف صندوق نخل خلیج فارس در کمتر از چهار ماه

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام پست بانک ایران ۲۹ تیرماه برگزار می‌شود

    ۱۴۰۴-۰۴-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعلام اسامی برندگان قرعه کشی طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا

    ۱۳۹۸-۰۴-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مسئولیت های اجتماعی بانک سینا در یاری رسانی به شبکه بهداشت کشور

    ۱۳۹۹-۰۳-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ضرورت همکاری بیمه ایران و پلیس راهور در ایام نوروز

    ۱۴۰۳-۱۲-۱۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • راهکارهای عملی برای حل بحران انرژی در صنعت/ بسته‌های حمایتی وزارت صمت کارگشای تولید است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۰
  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت برگزار می‌شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۰
  • مدیرعامل بیمه ایران در گفت‌وگوی زنده با برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ تشریح کرد؛ پوشش ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۹
  • دور باطل وعده‌های خودروسازان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۹
  • بسته حمایتی وزارت صمت برای پایداری تولید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است