تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • گواهی سپرده کالایی بورس کالا وثیقه تسهیلات بانکی می‌شود

  • آغاز اجرای طرح منتورینگ در هلدینگ خلیج فارس

  • مقابله با چاقی در ایران با رویکردی چندجانبه

  • بانک آینده، همراه مطمئن جوانان در مسیر ازدواج

  • الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک آینده از سامانه املاک و اسکان

  • روز شلوغ تالارهای بورس کالا

  • نشست بررسی حادثه بندر شهید رجایی و تأثیرات اقتصادی آن در ابعاد ملی و استانی برگزار شد

  • همراه اول و هلال‌احمر تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

  • توسعه قابلیت‌های شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بر اساس مدل PCSR طراحی می‌شود

  • مبالغ جدید و چرخه زمانی تسویه «ساتنا»، «پایا» و «پل» در بانک صادرات ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›فجر ملی / رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به سوالات مردم پاسخ داد

فجر ملی / رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به سوالات مردم پاسخ داد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۱۱-۱۷

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک به سوالات مشتریان و دغدغه های مطرح شده آنها پاسخ داد.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی امروز به منظور لزوم حفظ ارتباط مستقیم با مردم به جهت شنیدن نظرات و مشکلات آنها و برنامه ریزی و اقدامات لازم برای رفع ایرادات امور بانکی مشتریان، طی ۳ ساعت حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک ضمن شنیدن پیشنهادها و نظرات مشتریان به صورت برخط و تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده مرتبط با حوزه های مختلف بود و در این زمینه دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسش ها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.

طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و رئیس هیات مدیره بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند.

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که طی مناسبت های مختلف در سال با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک ، به مشکلات و سوالات مشتریان پاسخ خواهد داد، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک صورت می گیرد.

 

وی با بیان این که این مرکز نقطه اشتراک بانک با مشتریان است، اظهارداشت: بی شک حضور دوره ای در این مرکز موجب اطلاع از مشکلات و زیرساخت ها خواهد شد و به مدیران کمک خواهد کرد تا با پیگیری های مستمر مشکلات رفع و در نتیجه رضایت مشتریان حاصل شود.

 

شفیعی در ادامه به اهمیت و ضرورت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و افزود: کارکنان مرکز ارتباط مردمی بانک باید با احترام و در کمال آرامش به مشکلات و سوالات مشتریان رسیدگی کنند تا با پاسخگویی درست و صحیح تصویر و چهره ای مطلوب از بانک در ذهن مشتریان به جا بگذارند.

 

بر همین اساس، در ارتباط بی واسطه تلفنی امروز نیز، رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به موضوعاتی نظیر درخواست تسهیلات، قطعی سامانه های غیرحضوری، انتشار گواهی سپرده خاص و… پاسخ داد.

 

اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.

 

ارتباط مستمر و بي واسطه مسئولان و مشتريان از جمله سياست هاي محوري مديرعامل بانك ملي ايران است كه بر اين اساس اين روند، طراحي و آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

 

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=182002

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    صدور هیچ‌گونه کارتی (کارت هوشمند درمان، کارت طلایی و…) در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار ندارد

    ۱۴۰۱-۰۱-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آغاز طرح سنجش، توسعه استعداد و پرورش مدیران آینده بانک توسعه تعاون

    ۱۴۰۲-۰۶-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فصل دیجیتالی شدن دی در بهار کلید می خورد

    ۱۳۹۹-۰۳-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتصاب مدیر حراست بیمه تجارت‌نو

    ۱۴۰۲-۰۵-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    واحدهای برتر ستادی، استانی و اجرایی بانک توسعه تعاون مورد تقدیر قرار گرفتند

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری جلسه بررسی و تعاملات فی مابین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پست بانک ایران

    ۱۴۰۳-۰۶-۱۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • گواهی سپرده کالایی بورس کالا وثیقه تسهیلات بانکی می‌شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۴
  • آغاز اجرای طرح منتورینگ در هلدینگ خلیج فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۴
  • مقابله با چاقی در ایران با رویکردی چندجانبه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۴
  • بانک آینده، همراه مطمئن جوانان در مسیر ازدواج

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۴
  • الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک آینده از سامانه املاک و اسکان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است