عصارزاده: زمان جهش بانک توسعه تعاون در نظام بانکی و اقتصاد کشور فرا رسیده است

تریتا نیوز /موضوعی قابلتأمل مطرح بود و همچنان با آن مواجه هستیم. برخی آمارها حکایت از آن دارد که ۶۵ درصدشعب بانک زیانده هستند و این امر پذیرفتنی نیست.
وی ادامه داد: در ارزیابی عملکرد شعب باید به نقش و برآیند فعالیت آنها در سودسازی یا زیانسازی بانک بهصورت مستقل پرداخته شود.
این مقام ارشد بانکی بیان کرد: باور دارم با ارائه برنامه اصولی میتوان ۹۰ درصد شعب بانک را به سوددهی رساند.
تجربه مشتری؛ کاتالیزور موفقیت بانک
مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: چابکسازی و سرعتبخشی به فرایندها و سیاستها و طراحی و معرفی محصولات جذاب باید جزو اولویتهای عملیاتی همکاران ستاد قرار گیرد.
وی بیان کرد: در صورتی که مشتری از خدمت و محصولی که ارائه کردهایم راضی نباشد و تجربه خوبی پیدا نکند، نمیتوانیم آن را موفقیت برای خود بدانیم.
به گفته عصارزاده، شفافیت بخشی از کیفیت خدمات است و باید در فضایی شفاف و زمانبندیشده اعتماد مشتریان را جلب کنیم.
۳ اصل کلیدی در دوره جدید
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: «شایستهسالاری و حاکمیت اخلاق»، «صداقت و شفافیت با کارکنان و با مشتریان» و «عملگرایی» جزو اصول راهبردی مدیریتی در دوره جدید است.
وی گفت: برخی اندیشمندان معتقدند مدیران موفق، مدیرانی هستند که بهصورت میدانی در سازمان عمل کرده و درون و بیرون سازمان را رصد کرده و تحلیل درستی از واقعیتها دارند.