تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • استقبال بازار سرمایه از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج‌فارس

  • آقاجانلو: شرکت های معدنی و صنایع معدنی، برای دوران پس از تحریم آماده شوند

  • آقاجانلو: پروژه های “ومعادن” برحسب شاخص ها و ناترازی ها اولویت بندی شوند/ سعدمحمدی: شناسایی ۳۹۸ میلیون تن ذخیره ماده معدنی حاصل از اکتشافات صبانور

  • روابط عمومی، چراغ روشن مسیر سازمان و حلقه اتصال مؤثر با ذی‌نفعان است

  • از ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ اعلام شد: ساعت کاری سامانه چکاوک بانک آینده در روزهای پنج‌شنبه

  • بهره‌برداری از مرکز MRI و بخش اکو تخصصی قلب در بیمارستان بانک ملی ایران

  • عرضه ۲۵۵ هزار تن محصول در بورس کالا

  • كار اصلی روابط عمومی‌ها ارائه تصویری واقع‌بینانه از سازمان خود به افكار عمومی است

  • رسیدگی به خسارت خودروها در حادثه بندر شهید رجایی

  • روایت نقش‌آفرینی در کنار صندوق توسعه ملی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ضمانتنامه ها یکی از مهمترین و کم ریسک ترین منابع درآمدی بانک هاست

ضمانتنامه ها یکی از مهمترین و کم ریسک ترین منابع درآمدی بانک هاست

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۸-۰۴-۱۹

گردهمایی شعب مشهد با موضوع بررسی عملکرد ۳ماهه و تشریح استراتژیها، اهداف و برنامه های ابلاغی مدیریت امور شعب استانها با حضور مدیر و معاونین استان برگزار شد.

به گزارش تریتا نیوز: مدیر استان با تاکید بر مطالعه و اطلاع کامل همکاران از استراتژی ها، اهداف، برنامه های مدیریت امور شعب استانها در سال ۹۸ و اهمیت تطابق برنامه های شعب با اهداف کلی آن مدیریت، جایگاه استان خراسان رضوی و شمالی را با توجه به ظرفیت های مالی این استان دور از انتظار دانسته و از روسای شعب خواست تا با جدیت بیشتر جهت ارتقای جایگاه استان اهتمام ورزند.
شمس آبادی با اشاره به اهمیت سودآوری به عنوان یکی از مهم ترین ملاک های بقای هر شعبه از دیدگاه مدیران عالی بانک اذعان داشت: منافع بانک در کلیه تعاملات اعم از جذب مشتری، ارائه خدمات، اعطای تسهیلات و . . . باید در راس امور قرار گرفته و در هر زمینه ای که انتفاع بانک تامین نگردد، در ادامه آن فعالیت باید تجدید نظر نمود.
وی با اشاره به این موضوع که مهمترین مشتریان بانک، مشتریان بالفعل و کنونی هستند افزود: روسای شعب در قبال حفظ مشتریان کنونی بانک مسئول بوده و باید با ایجاد رضایت در مشتریان فعلی، آنها را تبدیل به مشتریان وفادار و سودآور نموده سپس با همکاری آنها زمینه را جهت ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه که به واسطه مشتریان بالفعل شناسایی شده اند فراهم آورده و پس از بررسی درخواستهای ایشان، خدماتی متناسب با نیاز ایشان ارائه و بدین ترتیب اقدام به جذب مشتریان جدید نمایند. ضمن اینکه مشتریان از دست رفته بانک نیز که روزی از خدمات ما رضایت داشته اند و امروز به هر دلیل ارتباط خود را با بانک قطع نموده اند، می توانند موثرترین تبلیغات را برای بانک به همراه داشته و مردم به خاطر اطلاع از سابقه همکاری این اشخاص با بانک، اظهارات آنها را تایید خواهند کرد. پس ضروری است که با تماس و مراجعه به این مشتریان و شناسایی علل ترک بانک نسبت به احیاء مجدد آنها تلاش کرده و با تکریم ایشان به عنوان مشتریان قدیمی، زمینه همکاری مجدد را بوجود آوریم.
در همین رابطه شمس آبادی از مسئولین شعب حاضر در جلسه خواست تا با مطالعه روزانه سامانه BI و بخش نظر سنجی مشتریان، از میزان رضایتمندی مشتریان خود اطلاع حاصل نمایند.
مدیر استان در پایان عنوان نمود: کمبود ها و نارسایی ها نباید مانع حرکت رو به جلوی بانک شود بلکه یک مدیر باید همواره و در هر شرایطی از تهدیدها به نحو احسن استفاده و آنها را تبدیل به فرصت نموده و به عنوان یک بانکدار حرفه ای و یک مشاور مالی برای مشتریان خود ایفای نقش کند.
سلیمانی معاون استان نیز گزارشی از عملکرد ۳ماهه شعب و استان ارائه و به تجزیه و تحلیل و بررسی نقاط قوت و ضعف شعب در هر بخش پرداخت. وی با تاکید بر رویه مصوب مدیریت امور شعب استانها مبنی بر انجام امور در چارچوب کارگروه ها از روسای شعب خواست تا با تشکیل منظم کارگروه ها در سطح شعب و ارسال بموقع صورتجلسات، همکاری لازم را با مدیریت استان معمول نمایند.
سلیمانی با اشاره به اهمیت اطلاع کلیه پرسنل از تمامی محصولات بانکی و جزئیات آنها خصوصاً بانکداری مدرن، گفت: همراه بانک ایران زمین به عنوان یکی از کامل ترین و ایمن ترین اپلیکیشنهای حال حاضر سیستم بانکی است اما بسیاری از مشتریان از خدمات منحصر به فرد آن بی اطلاعند لذا مقتضی است با اشراف کامل به این سرویس، نسبت به آموزش مشتریان و ترغیب آنها به استفاده از خدمات بانکداری مدرن اقدام شود.
وی در پایان بر مواردی از جمله: پرستاری به موقع خودپردازها و آماده سازی جهت ایام تعطیل، تمرکز بر صدور ضمانتنامه ها به عنوان یکی از مهمترین و کم ریسک ترین منابع درآمدی بانک و . . . تاکید نمود.
رضوی دیگر معاون استان در بخشی از سخنان خود بر استفاده صحیح از اموال و اقلام مصرفی اشاره داشته و از مسئولین شعب خواست تا با عنایت به اهمیت بایگانی اسناد، توجه بیشتری به بایگانی اسناد در شعب داشته باشند.
وی با اشاره به اجرای طرح شعب هزار میلیاردی تا ۱۰.۰۰۰ میلیاردی و با عنایت به ظرفیتهای مالی استان و فرصت باقیمانده از طرح، همچنین با بهره گیری از سازوکار کارگروه بازاریابی و جذب منابع، از جمله جذب مشتریان بالقوه از محل مشتریان بالفعل و مشتریان از دست رفته، از روسای حاضر در جلسه خواست تمام توان خود را در مسیر تحقق اهداف طرح موصوف بکار گیرند.
در پایان پیشنهادات و نقطه نظرات روسای شعب مورد ارزیابی و پاسخ قرار گرفت و از شعبی که بهترین عملکرد را در ۳ ماهه اول سال در بخش های جذب منابع، کاهش مطالبات، صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی در کارنامه خود داشتند مراتب تقدیر تشکر به عمل آمد.
لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=86366
تگ ها استراتژی ها،اعتبار اسنادیبانک ایران زمینضمانتنامه هاظرفیتهای مالیکاهش مطالبات

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    شعار جدید بانک / بانکداری به سبک فردا

    ۱۳۹۸-۰۲-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تمرکز بر نیازهای مشتریان، وجه تمایز بانکداری دیجیتال

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین از شعب استان بوشهر

    ۱۳۹۹-۱۰-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید مدیر منطقه ای بانک ایران زمین از واحدهای تولیدی استانهای آذربایجان شرقی و غربی

    ۱۳۹۹-۰۶-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری گردهمایی سراسری مسئولین شعب مشهد و دوایر ستادی بانک ایران زمین

    ۱۳۹۷-۱۱-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ضد عفونی مستمر شعب بانک ایران زمین

    ۱۳۹۹-۰۲-۰۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • استقبال بازار سرمایه از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج‌فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • آقاجانلو: شرکت های معدنی و صنایع معدنی، برای دوران پس از تحریم آماده شوند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • آقاجانلو: پروژه های “ومعادن” برحسب شاخص ها و ناترازی ها اولویت بندی شوند/ سعدمحمدی: شناسایی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • روابط عمومی، چراغ روشن مسیر سازمان و حلقه اتصال مؤثر با ذی‌نفعان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • از ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ اعلام شد: ساعت کاری سامانه چکاوک بانک آینده در روزهای پنج‌شنبه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است