نظر مخاطبان /نقش افزایش شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

احمد مرادی از مخاطبان تریتا نیوز در تحلیلی آورد: نقش محوری شعب در ارائه خدمات بانکی و جلب رضایت مشتریان برکسی پوشیده نیست.
به گزارش تریتا نیوز تمام زحمات و دستاوردهای بانک بر دوش شعب استوار است و اینجاست که خدمات و محصولات ما به دست مشتریان میرسد.
وی با تأکید بر ضرورت ارائه بهترین خدمات به مشتریان، افزود: شعب باید در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم باشند و مشتریمداری را به عنوان اصل اساسی در اولویت قرار دهند.
او همچنین بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات و نوآوری در ارائه محصولات بانکی تأکید کرد و ادامه داد: ضروری است کارمندان بانک با تلاش مضاعف، نقش خود را در تحقق اهداف بانک به بهترین شکل ایفا کنند.