تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • برندگان ششمین دوره قرعه كشی طرح گردونه بانك ملت مشخص شدند

  • پیاده‌سازی سیستم ایزولاسیون الکتریکی و سیستم صدور الکترونیکی پروانه کار در فجر انرژی خلیج‌فارس

  • حضور بانک پارسیان در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث؛ نمایش دستاوردها و حمایت از صنعت سلامت

  • بانک ملی ایران، در میان برترین برندهای مشتری‌مدار کشور

  • راه اندازی سامانه استعلام تعهد صادراتی بازرگانان در بانک توسعه صادرات ایران

  • سهام‌داری به جای بنگاهداری؛ راهبرد اصلی سازمان

  • از وا‎م‌های ۵۰ میلیون تومانی تا سفرهای زیارتی

  • پرداخت بیش از ۱۴۳ میلیارد ریال تسهیلات به آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه در بانک مسکن طی سال جاری / بانک مسکن، همراه پایدار روزهای سخت

  • ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق آپادانا خلیج‌فارس فروش رفت

  • سامانه جامع آموزش آنلاین کارکنان بانک ایران زمین راه اندازی شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›شریفی : سیاست اصلی بیمه ایران شفاف سازی وخدمت رسانی بی منت به مردم است

شریفی : سیاست اصلی بیمه ایران شفاف سازی وخدمت رسانی بی منت به مردم است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۱۲-۲۲

تریتا نیوز : نشست مدیران بیمه ایران با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل ،اعضای هیات مدیره ،معاونین ، مدیران ستادی و مدیران اجرایی استان تهران در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد و مدیران استانی نیز از طریق  ویدئو کنفرانس در آن حضور داشتند.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در ابتدای این جلسه حسن شریفی ، در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به برنامه ریزی مهم و مسئولانه ای که در پیش روی شرکت قرار دارد، گفت: سیاست اصلی ما در بیمه ایران،شفاف سازی وخدمت رسانی بی منت، متواضعانه و خردمندانه به مردم است.

وی در ادامه با سپاس وقدردانی از خدمات مدیران قبلی، اعضای هیات مدیره  وهمه کارکنان، اظهار داشت : برای حفظ و نگهداشت بیمه ایران بعنوان میراثی که از بزرگان به ما رسیده، همه باید تلاش نماییم تا این امانت را  به بهترین شکل ممکن به آیندگان تحویل نماییم،  از این رو یکی از ضرورت های اصلی ما در همه سطوح مدیران، کارکنان و شبکه فروش ، انسجام و همبستگی می باشد. قطعا اگر این انسجام  نهادینه شود می توانیم به یک توسعه پایدار برسیم . درمدت کوتاه حضور خود در بیمه ایران به عنوان مدیر عامل، این موضوع را با جدیت دنبال کردم وتلاش خواهم کرد از آن برای هدایت و اجرای اهداف راهبردی استفاده نمایم.

مدیر عامل بیمه ایران یکی دیگر از برنامه های خود را دیدار با همکاران در سراسر کشور عنوان کرد و گفت : به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان بازدید از همه شعب برای ما فراهم نشد ولی با برنامه ریزی صورت گرفته در سال جدید از نزدیک با همکاران دیدار خواهم داشت.

وی در ادامه به موضوع تالار گفتگو که در پرتال شرکت راه انداری شده  پرداخت و افزود:  با همفکری ،استفاده ازنظرات همکاران در شعب ونمایندگی ها  با  خرد جمعی  در جهت توسعه بازار و افزایش سودآوری حرکت خواهیم کرد و می‌خواهیم با روحیه جهادی مخلصانه و عملگرا، تمام  وکمال در خدمت مردم عزیز کشورمان باشیم وبه همین جهت با حذف برنامه های اضافی و در جهت خدمت رسانی و ارائه خدمات پس از فروش به بیمه گذاران ومشتریان همدل وهمراه خواهیم بود و از همه همکاران می خواهم نقطه نظرالت خود را در تالار گفتگو به اشتراک بگذارند تا شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم .

شریفی یکی از اولویت های خود را توجه به کرامت افراد وارزش نهادن به کارکنان دانست وتاکید کرد : همکاران ما در همه سطوح باید بعنوان یک انسان شریف مورد توجه قرار بگیرند تا احساس خوبی برای کار کنار همدیگر داشته باشند . با اخلاق حرفه‌ای زمینه خدمت رسانی  بی‌منت را فراهم کنیم، همه ما باید برای اعتلای نام شرکت تمام تلاش خود را به کار ببریم و در این راه به همفکری و همراهی همه نیاز داریم، من  به خرد جمعی اعتقاد دارم و مطابق تعالیم قرآنی نظرات شورایی را قبول دارم.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران مهمترین هدف شرکت را برگزاری با شکوه وموفقیت آمیز  مجمع سالانه و ارائه صورت‌های مالی برشمرد و تاکید کرد : صورت های مالی بیانگر عملکرد یک ساله  شرکت و  نتیجه تصمیمات  و تلاش های مالی مدیران و کارکنان است. برگزاری موفق مجمع اولین و مهمترین اولویت شرکت است .

همچنین با رشد فزاینده جامعه و زیاد شدن پیچیدگی‌های آن، توسعه بیمه گری هوشمند، توسعه فناوری ، روزآمد کردن سیستم های شرکت با هدف بستر سازی خدمات رسانی به مردم، پیگیری مطالبات معوق  وشفاف سازی به تبع دولت مردمی، ایجاد اتاق فکر شیشه ای، استفاده از تحربیات وظرفیت های شبکه فروش، پالایش شبکه فروش، گسترش خدمات پس از فروش، فروش هوشمند وآنلاین بیمه نامه با بالاترین کیفیت برای ایجاد رضایت نهایی در بیمه گذار، از دیگر الویت های ما خواهد بود، تا بتوانیم نقش آفرینی پررنگ تری در عرصه اقتصاد کشور و صنعت بیمه داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه هریک از اعضای هیات مدیره، معاونین و یکی از مدیران استان ها وهمچنین یکی از مدیران شعب تهران، نظرات خود را در خصوص برنامه راهبردی شرکت، مدیریت ریسک، برگزاری مجمع ، مزیت های رقابتی، انتظارات صاحبان سهام، تغییرات و تحولات بازار بیمه کشور ، توجه به رفاه، آموزش ومدیریت دانش کارکنان، توجه ویژه به شبکه فروش،  تکمیل پروژه گلستان بعنوان یک پروژه ملی و اقدامات انجام شده جهت ورود شرکت های زیرمجموعه بیمه ایران  به بازار سهام  را بیان نمودند .

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=142839
تگ ها ٍ#تریتا نیوزبیمه ایرانشفاف سازی وخدمت رسانی بی منت به مردم

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    کارکنان بانک سپه به عنوان عناصر اصلی حرکت مجاهدانه در جهت تحقق ماموریتهای محوله نقش آفرینی کنند

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دریافت نسخه قرارداد تسهیلات مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

    ۱۴۰۰-۱۰-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بالا رفتن سرعت و دقت در عملیات از دستاوردهای بازنگری رویه های صندوق

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جابجایی پول نقد با «خوددریافت» بانک صادرات ایران

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    طراحی سامانه گزارش‌دهی به ذینفعان و سهامداران شرکت آتیه در دستور کار قرار گیرد

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با افزایش نظارت موثر، دخالت های نهاد ناظر در فضای كسب و كار بیمه به حداقل خواهد رسید

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • برندگان ششمین دوره قرعه كشی طرح گردونه بانك ملت مشخص شدند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۲
  • پیاده‌سازی سیستم ایزولاسیون الکتریکی و سیستم صدور الکترونیکی پروانه کار در فجر انرژی خلیج‌فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۲
  • بانک پارسیان

    حضور بانک پارسیان در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث؛ نمایش دستاوردها و ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۲
  • بانک ملی ایران، در میان برترین برندهای مشتری‌مدار کشور

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۲
  • راه اندازی سامانه استعلام تعهد صادراتی بازرگانان در بانک توسعه صادرات ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است