شرکت رجا گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرد
گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان در مراسمی با حضور معاون سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و برخی از مدیران این سازمان، به ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت حملونقل ریلی رجا – از شرکتهای گروه اقتصادی سازمان تأمیناجتماعی – اعطا شد.
تریتا نیوز -به گزارش روابطعمومی و امور بینالملل شرکت رجا، مدیرعامل رجا در این مراسم با تأکید بر تجربه و سابقه خوب همکاری رجا با سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان گفت: رجا همواره میکوشد تا با ارائه بهترین نوع خدمت به مسافران، رضایت آنان را جلب کرده و حقوق آنان را رعایت کند.
ناصر بختیاری با اشاره به قیمت پایین بلیت قطارهای حومهای رجا گفت: پرداخت هزینهها برای بازسازی و نگهداری واگنها به یورو و دلار است، بنابراین انتظار میرود دولت محترم با اختصاص یارانه و حمایت ویژه از صنعت حملونقل ریلی، موجبات رشد و توسعه این صنعت و بهدنبال آن رضایت هموطنان را فراهم آورد.
معاون سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان نیز در این مراسم بر اهمیت موضوع حملو نقل ریلی در کشور اشاره کرد و سهم شرکت رجا در جابهجایی مسافر را قابل توجه دانست.
اکبر تقوی یکی از شروط لازم برای اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان را نداشتن پرونده تخلف با شکایت از سمت مشتری اعلام کرد و افزود: جلب رضایت مسافران برای شرکتی مانند رجا که شبانهروز در حال خدمت به مسافران است، نشاندهنده تلاش حداکثری این شرکت برای جلب رضایت مشتری است که مرهون زحمات تمام همکاران رجا در سراسر کشور است.