تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه جنبی

  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین پلتفرمی است

  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

  • برگزاری کارگروه مدیریت عملکرد و جلسات ممیزی در همایش روسای شعب بیمه آسیا

  • تأکید بر نقش محوری شعب در تقویت جایگاه بیمه آسیا

  • همایش بزرگ روسای شعب بیمه آسیا آغاز به کار کرد

  • کسب نشان غرفه برتر توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جذب مخاطب کیش اینوکس ۲۰۲۵

  • دو انتصاب در بانک ملی ایران با هدف تقویت بانکداری خرد و شرکتی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›شرکای اجتماعی، پشتوانه حرکت تحولی سازمان تأمین‌اجتماعی هستند

شرکای اجتماعی، پشتوانه حرکت تحولی سازمان تأمین‌اجتماعی هستند

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۵-۲۱

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان چهل‌ودومین سفراستانی و در نشست تعاملی با نمایندگان شرکای اجتماعی که با حضور نمایندگانی از تشکل‌های بازنشستگان، کارگران و کارفرمایان برگزار شد، با اشاره به تأثیرپذیری صندوق‌های بازنشستگی و بیمه اجتماعی از متغیرهای کلان اقتصادی و اجتماعی، گفت: برآیند حرکت سازمان، مثبت و رو به رشد و توسعه است و برآوردهای کارشناسی حکایت از آن دارند که سال آینده؛ سال خوبی برای سازمان تأمین‌اجتماعی و ذی‌نفعان این سازمان خواهد بود. توسعه خدمات در اولویت است و در این مسیر تحولی، شرکای اجتماعی، پشتوانه‌های ما هستند. دستاوردهای همکاران ما در این دو سال، پیامش این است که ما می‌توانیم بر مشکلات صندوق غلبه پیدا کنیم و در برابر موانع مستأصل نیستیم. دستاوردها نشان می‌دهد که اگر تدبیر کنیم و عزم و اراده جدی داشته باشیم، با همگرایی که میان ما و شرکای اجتماعی وجود دارد، گره‌ها باز می‌شود.

 

تریتا نیوز -به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی در این نشست اظهار داشت: ما با شرکای اجتماعی گفت‌وگو می‌کنیم تا واقعیت‌هایی که پیرامون ما هست را از زبان آنها بشنویم. ادعا نداریم که همه مشکلات سازمان تا امروز برطرف شده وهیچ مشکلی وجود ندارد. آنچه که تاکنون در مسیر تحول و توسعه خدمات تأمین‌اجتماعی اتفاق افتاده، تنها گام‌های نخستین در رفع مشکلات موجود و حرکت به‌سمت آینده مطلوب مورد نظر ما است.

 

وی همچنین گفت: طی دو سال گذشته توانستیم بزرگ‌ترین تسویه بدهی تاریخ نظام بانکی را رقم بزنیم. مقدار تادیه بدهی بیمه‌ای دولت در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به اضافه حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومانی که در بودجه سال جاری برای این منظور در نظر گرفته شده، کم‌نظیرترین تأدیه بدهی دولت به سازمان تأمین‌اجتماعی بوده و الحمدلله حداکثر همکاری از سوی دولت و قوای سه‌گانه برای انجام این تأدیه بدهی صورت گرفت و این روند باید ادامه داشته باشد و ان‌شاءالله ادامه خواهد داشت.

موسوی در ادامه اظهار داشت: طی دو سال گذشته بالغ بر یک میلیون و نهصد هزار نفر بیمه‌شده جدید به صندوق اضافه شد. دستاوردهای همکاران ما در این دو سال، پیامش این است که ما می‌توانیم بر مشکلات صندوق غلبه پیدا کنیم و در برابر موانع مستأصل نیستیم. دستاوردها نشان می‌دهد که اگر تدبیر کنیم و عزم و اراده جدی داشته باشیم، با همگرایی که میان ما و شرکای اجتماعی وجود دارد، گره‌ها باز می شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به حرکت رو به رشد و توسعه خدمات این سازمان طی دو سال گذشته گفت: زمانی که ما مسئولیت سازمان را پذیرفتیم، سهم سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۲۳ هزار تومان بود و این عدد امروز به ۱۰۲۵۰۰ تومان رسیده است. توسعه روزافزون خدمات وظیفه ما است، اما باید به مقدورات هم توجه کرد.

وی افزود: جهت رشد در صندوق تأمین‌اجتماعی به لطف خداوند و همگرایی شرکای اجتماعی مثبت است. البته همه مشکلات به یک‌باره و با هم حل نمی‌شود بلکه باید به یک نظام اولویت‌گذاری برسیم و هر سال بخشی از مشکلات را حل کنیم. ما باید در کنار حوزه کسب‌وکار هم باشیم و آن را فرصتی برای خود تلقی کنیم. وقتی با مشکلات مواجه شدند مثل کوه پشت آنها بایستیم و حمایت کنیم، چرا که آنها بیمه‌پرداز ما هستند. در همین دوره بیماری کرونا، حدود ۳ هزار میلیارد تومان بخشودگی جرایم بیمه‌ای اتفاق افتاد. در طرح اخیر بخشودگی جرایم بیمه‌ای نیز ۲۶ هزار کارگاه از آن استفاده کردند و بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اثر مالی اتفاق افتاد. ما باید در کنار حوزه کارفرمایی باشیم و مواهب بیمه‌ای را برای کل آحاد جامعه اعم از کارگر، کارفرما و بازنشسته به وجود بیاوریم.

موسوی درباره دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران در حوزه تأمین‌اجتماعی گفت: قبل از انقلاب فقط ۲۰ درصد از جامعه ۳۵ میلیونی تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند، اما امروز به برکت تلاش شما بیش از ۷۳ درصد جامعه ۸۵ میلیونی تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات صندوق ناشی از حوزه‌های پیرامونی مثل افزایش تورم است، اظهار داشت: برآیند حرکت سازمان، مثبت و رو به رشد و توسعه است و برآوردهای کارشناسی حکایت از آن دارند که سال آینده؛ سال خوبی برای سازمان تأمین‌اجتماعی و ذی‌نفعان این سازمان خواهد بود. توسعه خدمات در اولویت است و در این مسیر تحولی، شرکای اجتماعی، پشتوانه‌های ما هستید.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در این نشست، همچنین تعدادی از نمایندگان و فعالان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان استان سمنان، مسائل و درخواست‌های‌ خود را با مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در میان گذاشتند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=170988

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار می‌کند؛ چهارمین رویداد جمع‌سپاری”جمعینو” با موضوع برنامه جامع تحقق سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی

    ۱۴۰۳-۰۳-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تأکید مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی بر عمومی و غیردولتی بودن بانک رفاه؛دکتر موسوی: بانک‌ رفاه متعلق به کارگران و بازنشستگان است

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارزیابی نحوه تکمیل پروژه مسکن مهر میارکلا توسط مدیرعامل بانک مسکن

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج همزمان با آغاز زندگی مشترک ۳۹۰۰۰ عروس و داماد/بانک آینده حامی سنت حسنه ازدواج

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت روز قرض‌الحسنه

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نجارزاده تاکید کرد: ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای بیشتر خدمت رسانی در شعب بانک ملی ایران

    ۱۴۰۳-۰۷-۰۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است