تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • معاون تنظیم‌گری و نظارت بانک مرکزی:بانک سپه به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بانک کشور خدمات گسترده ای به مردم ارائه می‌دهد/بسیاری از صنایع، تسهیلات خود را از بانک سپه دریافت می‌کنند

  • بازدید عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه بانک ایران زمین در یازدهمین نمایشگاه تراکنش ایران

  • امکان وکالتی کردن حساب های بانک ملی برای ثبت نام در طرح فروش سایپا

  • حمایت ویژه بانک ملی از هنرمندان توانیاب در جشنواره همام مدیرعامل بانک ملی

  • رویکردمان بهبود شرایط کاری پرستاران در مراکز درمانی سازمان است

  • پیام دکتر بنائیان مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت هفته و روز پدافند غیر عامل

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی ایران

  • رشد ۱۵۰ درصدی سود عملیاتی و ارتقای نسبت کفایت سرمایه به ۴/۴ درصد

  • اعلام اسامی برندگان قرعه كشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانك ملت

  • لبخند آسیا همراه لبخند هنرمندان

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›سامانه جدید مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی افتتاح شد

سامانه جدید مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی افتتاح شد

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۹-۰۹-۱۲
با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات مرکز ارتباط با مشتریان، سامانه جدید مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی (CRM) راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، در حاشیه مراسم رونمایی از طرح های جدید بانک که با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت عامل و مدیران ارشد بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، سامانه جدید مدیریت ارتباط با مشتریان این بانک به صورت رسمی افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، جمشید قزوینیان، رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی در مراسم افتتاح این سامانه گفت: امروزه شرکت ها و سازمان های موفق دنیا نگاه خاصی به مفهوم مشتری مداری دارند و برای ارتباط اثربخش و تعامل با مشتریان و مخاطبین خود،گسترش کانال های ارتباطی را در پیشبرد اهداف سازمانی یک ضرورت می دانند.
قزوینیان، تغییر نوع نیاز و انتظارات مشتریان از یک سیستم پاسخگو و ارائه خدمات با کیفیت و گسترده تر را از مهم ترین دلایل راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان با یک سیستم یکپارچه،منعطف و توسعه‌پذیر برشمرد و افزود:  با راه اندازی سامانه جدید، مشتریان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز در کوتاهترین زمان و ساده ترین شکل ممکن از طریق کانال های ارتباطی تلفن، دورنگار، وب سایت، پست الکترونیکی و پیام کوتاه به صورت ۲۴ ساعته و به شیوه آنلاین و افلاین با مرکز ارتباط با مشتریان ارتباط برقرار کنند.
رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، ضبط صوتی تمامی مکالمات مشتریان با کارشناسان مرکز ارتباط و ثبت آن ها در پرونده مربوط به هر مشتری را برای پیگیری های بعدی از امتیازات این سامانه دانست و گفت: در سامانه جدید به منظور افزایش میزان کنترل و نظارت،  قابلیت ارسال گزارش از طریق پیامک به سطوح مختلف مدیریتی در نظر گرفته شده است و بر اساس میزان حساسیت و اهمیت موضوع، پیامک هشدار نظارتی به مدیران سطوح عالی سازمان نیز ارسال می شود.
وی به نقش تاثیرگذار مرکز ارتباط با مشتریان در کاهش میزان مراجعات حضوری به شعب در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، با پاسخگویی به موقع و تخصصی کارشناسان مرکز ارتباط در دوره شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، شاهد مراجعات حضوری کمتر مشتریان به شعب بانک دی بودیم که نقش مهمی را در صیانت از سلامت مشتریان و همکاران شعب ایفا کرده است.
رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی در پایان سخنانش افزود: در حال حاضرمی توان با اطمینان گفت مرکز ارتباط با دی با ایجاد یک سیستم متمرکز و یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM ) قادر است به عنوان سریع ترین و موثرترین ابزار ارتباطی،  نقش بسزایی در  شناسایی موارد مورد انتظار و نیازهای مشتریان و جلب رضایت حداکثری آن ها ایفا کند که تاثیر مستقیمی بر رضایتمندی مشتریان و نگه داشت آن ها خواهد داشت.
لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=105022
تگ ها بانک دیسامانه جدید مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی افتتاح شد

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

    ۱۳۹۹-۰۲-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل بانک دی: تمرکز بر جذب منابع ارزان قیمت، تکمیل‌کننده پازل موفقیت‌ بانک است

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک دی به شبکه بانک‌های ارائه‌دهنده خدمات «پرداخت‌یاری» پیوست

    ۱۴۰۳-۰۸-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مذاکره اصولی با مشتریان رمز موفقیت طرح تشویقی وصول مطالبات است

    ۱۳۹۸-۱۱-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی آنلاین برگزار می شود

    ۱۳۹۹-۰۷-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعطای تسهیلات خرد از طریق اعتبارسنجی و ارائه گواهی کسر از حقوق در شعب بانک دی سرعت گرفته است

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • معاون تنظیم‌گری و نظارت بانک مرکزی:بانک سپه به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بانک کشور خدمات ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۸
  • بازدید عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه بانک ایران زمین در یازدهمین نمایشگاه تراکنش ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۸
  • امکان وکالتی کردن حساب های بانک ملی برای ثبت نام در طرح فروش سایپا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۷
  • حمایت ویژه بانک ملی از هنرمندان توانیاب در جشنواره همام مدیرعامل بانک ملی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۷
  • رویکردمان بهبود شرایط کاری پرستاران در مراکز درمانی سازمان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است