تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • نکات مهم برای خنک ماندن در تابستان

  • افزایش ۶.۸ درصدی ظرفیت و ۳.۲ درصدی تولید مس تصفیه شده جهانی/ قیمت فلز سرخ رو به افزایش

  • اطلاعیه شماره ۷ بانک سپه/امکان پرداخت چک‌های بانک سپه در شعب و از طریق سامانه چکاوک فراهم شد

  • تقاضای مس در دهه آینده به‌شدت از عرضه پیشی می‌گیرد

  • تمدید مهلت معرفی حساب وكالتی برای ثبت نام در طرح فروش محصولات ایران خودرو

  • ارائه بیش از ۴۰۰ سرویس در بستر بانكداری باز بانك ملت (بانكیما)

  • رشد ۶۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۳/ مانده تسهیلات بانك ملت از ۲.۵۵۵ همت گذشت

  • ارسال OTP در بله برای کسب‌وکارها رایگان شد

  • دیدار مدیرعامل بانک تجارت با خانواده شهید علی تیزکار

  • مهلت امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو تمدید شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›رییس حوزه مدیدیریت و مدیر روابط عمومی: دنبال مشتری مداری هستیم

رییس حوزه مدیدیریت و مدیر روابط عمومی: دنبال مشتری مداری هستیم

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۱-۰۵
مدیر حوزه مدیریت و ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین معتقد است: هدف اصلی از اجرای ری برندینگ در بانک کارآفرین بر مبنای اعتقاد راسخ به مشتری مداری، پویایی و لزوم تحول اساسی و بنیادی در ارائه خدمات مطلوب و نوین بانکی و با اتکا به کارکنان مجرب، امین و دلسوز و تجهیزات پیشرفته بانکی و ارتباطی بین المللی است.
به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک کارآفرین ، مصطفی امیری مدیر حوزه مدیریت و ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین در مورد اهداف تعیین شده برای اجرای پروژه تازه گردانی هویت جدید بانک کارآفرین ادامه داد : همچنین رویکرد جدید بانک کارآفرین که بخش بنیادین آن از استراتژی‎های اصلی بانک نشات گرفته، قصد دارد بانکداری شرکتی را هدفمند‎تر و متمرکزتر در صنایعی همچون پتروشیمی، دارو (صنعت بیمارستانی)، IT و مخابرات، فلزات و غذایی دنبال کند. همچنین با توجه به روند شکل گرفته در دنیا و نیاز به توجه در حوزه تکنولوژی، این بانک قرار است در حوزه IT نیز سرمایه‎گذاری کند و در افق بلند مدت خود قصد دارد با توجه به روند تغییر دیپلماسی کشور، بانکداری بین‎المللی را دنبال کند.
امیری تاکید کرد: در همین حال طبق اهداف تعیین شده در پروسه ری برندینگ قصد داریم تا با ارائه خدمات و محصولات جدید، در بازارهای نو جایگاه جدیدی به دست آوریم
به گفته وی ،در جایگاه‌سازی مجدد برند (Re-Positioning ) قطعا بخش‌هایی از استراتژی‌های کسب‌و‌کار برند تغییر کرده و ری پوزیشنینگ بر اساس درک نیاز به این تغییرات انجام می شود.ری-برندینگ با ری-پوزیشنینگ بسیار نزدیک به هم هستند، اما زمانی که تغییر اساسی در استراتژی و هویت برند از قبیل توسعه برند به صنایع جدید و متفاوت، تغییر نام و مباحثی از این قبیل انجام شود مفهوم ری-برندینگ شکل می گیرد اما در ری-پوزیشنینگ بخش هایی از استراتژی کسب و کار تغییر می کند.
ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین در مورد ضرورت این تغییرات در آغاز دهه سوم حیات بانک کارآفرین گفت: جایگاه سازی مجدد، سطحی بالاتر از زنده نگه داشتن برند، در جایگاه و هویت مفهومی برند دارد. زمانی که یک برند به موضوعاتی از قبیل تغییر استراتژی سازمان و یا ظهور اتفاقاتی در ساختار کسب و کار می رسد، لازم است جایگاه سازی مجدد انجام دهد و تداعی، هویت و جایگاه برند خود را در ذهن مخاطب اصلاح و به روز کند.
امیری ادامه داد: در جایگاه سازی مجدد، احیا و به روز شدن هویت بصری و کلامی قطعاً انجام شده و علاوه بر تغییرات ظاهری، هویت مفهومی، وعده و جایگاه برند نیز به روز می شود.در جایگاه سازی مجدد قطعاً بخشهایی از استراتژی های کسب و کار و برند تغییر کرده که نیاز به این اقدام احساس شده است.گاهی یک تغییر در چشم انداز یا ماموریت سازمان، نقاط قوت و شایستگی های سازمان و یا فرصت ها و تهدیدهای بازار، ممکن است کل اجزای استراتژی را متحول کند و در چنین زمانی نیاز است جایگاه سازی مجدد انجام شود.
وی همچنین با اشاره به همکاری گسترده با هنرمندان و اساتید مطرح در اجرای هویت جدید بانک کارآفرین گفت: متخصصان در حوزه های برندینگ؛ استراتژی های برندسازی را یک مقوله چند بعدی می دانند که به عوامل مهم هویتی مانند هویت بصری، هویت نوشتاری، هویت شنیداری و هویت بویایی مانند رنگ، قلم، شعار، لوگو، فرهنگ سازمانی و حتی رایحه پرداخته و جلوه گری می کند. لذا زمانی که از پیاده سازی ری پوزیشنینگ برای بانک کارآفرین صحبت می شود این بدان معنا است که بانک کارآفرین از متخصصان خبره و با تجربه داخلی با بهره گیری از علوم و فنون روز دنیا در همه ی حوزه های تخصصی بهره برده و توانسته است همه هویت ها را در قالب و چارچوب استاندارد به زبان قابل درک برای مخاطبان تفسیر و تعریف کند تاری پوزیشنینگ بانک کارآفرین بتواند در عین استقلال و هویت مستقل، انتقال دهنده پیام و روحیه تخصصی برندبانک نیز باشند.
لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=115798
تگ ها بانک کار آفرینپایگاه خبری تریتا نیوزرییس حوزه مدیدیریت و مدیر روابط عمومی: دنبال مشتری مداری هستیممشتری مداری

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    ایرانسل امکان کمک به بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرد

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عملکرد بانک مهر ایران نشان از برنامه‌ریزی منسجم و هوشمندانه دارد

    ۱۳۹۹-۱۰-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تامین مالی ۸۰۰ میلیارد ریالی بانک ایران زمین از محل منابع صندوق توسعه ملی

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تامین مالی زنجیره تامین، خدمتی نوین از بانک ملی ایران

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعطای تسهیلات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر غیرحضوری می‌شود

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری جلسه مدیریت شعب بانک ایران زمین در استان کرمان

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • نکات مهم برای خنک ماندن در تابستان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۳
  • افزایش ۶.۸ درصدی ظرفیت و ۳.۲ درصدی تولید مس تصفیه شده جهانی/ قیمت فلز سرخ ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۳
  • اطلاعیه شماره ۷ بانک سپه/امکان پرداخت چک‌های بانک سپه در شعب و از طریق سامانه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • تقاضای مس در دهه آینده به‌شدت از عرضه پیشی می‌گیرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • تمدید مهلت معرفی حساب وكالتی برای ثبت نام در طرح فروش محصولات ایران خودرو

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است