تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • علیرضا چیذری، رئیس هیأت مدیره انجمن تأمین تجهیزات پزشکی و دارویی مطرح کرد:اگر مسیر رقابت باز نشود، بازار سمعک هم به سرنوشت خودروسازی دچار می‌شود

  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست‌و‌نهم آبان‌ماه

  • زنگ خطر دیابت در ایران؛ ۹ میلیون نفر در آستانه ابتلا

  • تأکید دکتر لاریجانی بر ضرورت بازنگری در چالش‌های نوپدید اخلاق پزشکی

  • ادامه ارزیابی اقدامات انجام شده و بررسی تمهیدات لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده

  • خیز بانک صادرات ایران برای تقویت تأمین مالی صنایع صادراتی آذربایجان‌شرقی

  • حرکت مثبت بانک مسکن و شرکت‌های تابعه در مسیر تولید مسکن اقشار

  • مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان؛عضو هیات خبرگان مورد وثوق بانکی و اقتصادی شد

  • بانك ملت خدمت چك الكترونیكی مشتریان حقوقی را برای نخستین بار در كشور عملیاتی كرد

  • برگزاری مزایده عمومی ۵۲ فقره از املاك مازاد بانك ملت

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›رییس حوزه مدیدیریت و مدیر روابط عمومی: دنبال مشتری مداری هستیم

رییس حوزه مدیدیریت و مدیر روابط عمومی: دنبال مشتری مداری هستیم

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۱-۰۵
مدیر حوزه مدیریت و ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین معتقد است: هدف اصلی از اجرای ری برندینگ در بانک کارآفرین بر مبنای اعتقاد راسخ به مشتری مداری، پویایی و لزوم تحول اساسی و بنیادی در ارائه خدمات مطلوب و نوین بانکی و با اتکا به کارکنان مجرب، امین و دلسوز و تجهیزات پیشرفته بانکی و ارتباطی بین المللی است.
به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک کارآفرین ، مصطفی امیری مدیر حوزه مدیریت و ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین در مورد اهداف تعیین شده برای اجرای پروژه تازه گردانی هویت جدید بانک کارآفرین ادامه داد : همچنین رویکرد جدید بانک کارآفرین که بخش بنیادین آن از استراتژی‎های اصلی بانک نشات گرفته، قصد دارد بانکداری شرکتی را هدفمند‎تر و متمرکزتر در صنایعی همچون پتروشیمی، دارو (صنعت بیمارستانی)، IT و مخابرات، فلزات و غذایی دنبال کند. همچنین با توجه به روند شکل گرفته در دنیا و نیاز به توجه در حوزه تکنولوژی، این بانک قرار است در حوزه IT نیز سرمایه‎گذاری کند و در افق بلند مدت خود قصد دارد با توجه به روند تغییر دیپلماسی کشور، بانکداری بین‎المللی را دنبال کند.
امیری تاکید کرد: در همین حال طبق اهداف تعیین شده در پروسه ری برندینگ قصد داریم تا با ارائه خدمات و محصولات جدید، در بازارهای نو جایگاه جدیدی به دست آوریم
به گفته وی ،در جایگاه‌سازی مجدد برند (Re-Positioning ) قطعا بخش‌هایی از استراتژی‌های کسب‌و‌کار برند تغییر کرده و ری پوزیشنینگ بر اساس درک نیاز به این تغییرات انجام می شود.ری-برندینگ با ری-پوزیشنینگ بسیار نزدیک به هم هستند، اما زمانی که تغییر اساسی در استراتژی و هویت برند از قبیل توسعه برند به صنایع جدید و متفاوت، تغییر نام و مباحثی از این قبیل انجام شود مفهوم ری-برندینگ شکل می گیرد اما در ری-پوزیشنینگ بخش هایی از استراتژی کسب و کار تغییر می کند.
ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین در مورد ضرورت این تغییرات در آغاز دهه سوم حیات بانک کارآفرین گفت: جایگاه سازی مجدد، سطحی بالاتر از زنده نگه داشتن برند، در جایگاه و هویت مفهومی برند دارد. زمانی که یک برند به موضوعاتی از قبیل تغییر استراتژی سازمان و یا ظهور اتفاقاتی در ساختار کسب و کار می رسد، لازم است جایگاه سازی مجدد انجام دهد و تداعی، هویت و جایگاه برند خود را در ذهن مخاطب اصلاح و به روز کند.
امیری ادامه داد: در جایگاه سازی مجدد، احیا و به روز شدن هویت بصری و کلامی قطعاً انجام شده و علاوه بر تغییرات ظاهری، هویت مفهومی، وعده و جایگاه برند نیز به روز می شود.در جایگاه سازی مجدد قطعاً بخشهایی از استراتژی های کسب و کار و برند تغییر کرده که نیاز به این اقدام احساس شده است.گاهی یک تغییر در چشم انداز یا ماموریت سازمان، نقاط قوت و شایستگی های سازمان و یا فرصت ها و تهدیدهای بازار، ممکن است کل اجزای استراتژی را متحول کند و در چنین زمانی نیاز است جایگاه سازی مجدد انجام شود.
وی همچنین با اشاره به همکاری گسترده با هنرمندان و اساتید مطرح در اجرای هویت جدید بانک کارآفرین گفت: متخصصان در حوزه های برندینگ؛ استراتژی های برندسازی را یک مقوله چند بعدی می دانند که به عوامل مهم هویتی مانند هویت بصری، هویت نوشتاری، هویت شنیداری و هویت بویایی مانند رنگ، قلم، شعار، لوگو، فرهنگ سازمانی و حتی رایحه پرداخته و جلوه گری می کند. لذا زمانی که از پیاده سازی ری پوزیشنینگ برای بانک کارآفرین صحبت می شود این بدان معنا است که بانک کارآفرین از متخصصان خبره و با تجربه داخلی با بهره گیری از علوم و فنون روز دنیا در همه ی حوزه های تخصصی بهره برده و توانسته است همه هویت ها را در قالب و چارچوب استاندارد به زبان قابل درک برای مخاطبان تفسیر و تعریف کند تاری پوزیشنینگ بانک کارآفرین بتواند در عین استقلال و هویت مستقل، انتقال دهنده پیام و روحیه تخصصی برندبانک نیز باشند.
لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=115798
تگ ها بانک کار آفرینپایگاه خبری تریتا نیوزرییس حوزه مدیدیریت و مدیر روابط عمومی: دنبال مشتری مداری هستیممشتری مداری

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    با حضور معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و مدیرعامل بیمه پارسیان؛ کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه در گتوند ...

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک رفاه کارگران نیروی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات استخدام می کند

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    به روز رسانی راهنمای استفاده از سامانه صیاد برای حسابهای مشترک و حقوقی بانک توسعه صادرات

    ۱۴۰۰-۰۲-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • واریته

    چرا برخی به همسر خود مظنون هستند؟

    ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعلام اسامی برندگان خوش شانس اردیبهشت و خرداد طرح امید رفاه بانک رفاه کارگران

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام نوروز

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • علیرضا چیذری، رئیس هیأت مدیره انجمن تأمین تجهیزات پزشکی و دارویی مطرح کرد:اگر مسیر رقابت ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۸
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست‌و‌نهم آبان‌ماه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۸
  • زنگ خطر دیابت در ایران؛ ۹ میلیون نفر در آستانه ابتلا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۸
  • تأکید دکتر لاریجانی بر ضرورت بازنگری در چالش‌های نوپدید اخلاق پزشکی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۸
  • ادامه ارزیابی اقدامات انجام شده و بررسی تمهیدات لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است