تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بازدید سفرای ۱۲ کشور از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۲۵

  • حضور همراه اول در ششمین نمایشگاه شهر هوشمند و هوش مصنوعی ایران

  • قهرمان شطرنج کشور در خانواده بزرگ بیمه آسیا

  • تداوم روند نزولی NPL در بانک اقتصادنوین

  • ادعاهای کذب و توهین آمیز بیان شده در سیما اصلاح شود؛ فرهنگستان علوم پزشکی بر اساس وظایف ابلاغی خود در قانون عمل می کند

  • شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه، مسیر توسعه پایدار بانک است 

  • بازسازی بافت های فرسوده منطقه دوازده تهران، به همت موسسه اعتباری ملل

  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد طرح نهضت ملی

  • نوسازی سیستم کنترل توربین واحد NF2 در پتروشیمی بندرامام

  • ساخت و اصلاح موفق «کراشر نمک» در واحد شستشوی نمک پتروشیمی اروند با توان متخصصان داخلی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›رویکرد شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

رویکرد شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۹-۰۱

این‌که بدانید باید به کدام رویکرد شبکه‌های اجتماعی توجه کنید و کدام‌یک را نادیده بگیرید، یک نکته حیاتی برای پیشرفت شما در فضای مجازی است. مدیران شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان چشم‌ها و ذهن‌های ما را از پشت صفحه نمایش درگیر کرده‌اند تا ریسمان این رویکردها را به دست بگیرند. ما هم استراتژی‌هایی داریم که باید برای آنها برنامه‌ریزی کنیم اما حتما باید بدانیم که: آیا رویکرد یا ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۲ بازی را عوض می‌کنند؟ آیا تیک‌تاک بر اینستاگرام پیروز می‌شود؟ مشارکت‌های ارگانیک افزایش خواهند داشت؟ گرچه یافتن پاسخ برای چنین مسائلی در این صنعت کار خیلی سختی است. اما در این گزارش قصد داریم تا به برخی از سؤالات مهم شما در این زمینه پاسخ دهیم.

 تیک‌تاک قرار است به مهم‌ترین شبکه اجتماعی برای بازاریابی دیجیتالی تبدیل شود؟
اینستاگرام در چند سال اخیر رتبه اول بازاریابی دیجیتالی را داشته‌است. این شبکه به‌سرعت در حال پیشرفت بوده و بیشترین بازدهی سرمایه را داشته و البته برای بسیاری هم برای گشت و گذار شبکه جالبی بوده است. اما اکنون همه چیز در حال تغییر است. تیک‌تاک در سال ۲۰۲۱ شمار یک میلیارد کاربر را رد کرد و این برنامه تبدیل به هفتمین شبکه اجتماعی محبوب در جهان شد. در واقع می‌توان گفت که تیک‌تاک بعد از اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی تلقی می‌شود. در ژانویه ۲۰۲۱، تیک‌تاک ۶۸۹ میلیون کاربر داشته که کمتر از یک‌سال ۴۵‌درصد افزایش کاربر را به خود دیده‌است. در مقایسه با این شبکه، اینستاگرام در سال، تنها ۶‌درصد افزایش کاربر را تا سال ۲۰۲۰ داشته است. تیک‌تاک در سال ۲۰۲۰ ابزارهای کسب و کار مفیدی را ارائه کرده و همین مساله می‌تواند باعث رشد این پلتفرم و گذشتن آن از اینستاگرام شود.

شما شروع به پرداخت هزینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خواهید کرد!
در تمامی موارد فهرست رویکردهای شبکه‌های اجتماعی، این مورد احتمالا می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. تحقیقات نشان می‌دهد که مشتریان ممکن است رغبت بیشتری به تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک، اسنپ‌چت و پینترست داشته باشند. رویکردهای جست‌وجوی گوگل نشان می‌دهد تقاضای جست‌وجو برای تبلیغات در این شبکه‌ها نسبت به سال‌های گذشته رشد روز افزونی
داشته است.

مخاطبان، محصولات شما را به‌طور مستقیم از شبکه‌های اجتماعی خریداری می‌کنند
پیش از شیوع کرونا، تجارت شبکه‌های اجتماعی فرصت درخشانی برای بسیاری از کسب‌و‌کارهای تازه تاسیس به‌شمار می‌آمد. اما افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی همراه با توصیه‌های ماندن در خانه، فرصت و موقعیت مناسبی را برای خریدهای اینترنتی به‌وجود آورد. همچنین، بسیاری از فروشگاه‌ها، اپلیکیشن یا سایت‌های خود را برای فروش در شبکه‌های اجتماعی دارند، و تلاش می‌کنند تا ویژگی‌های جدید را برای افزایش تقاضا اضافه کنند. فیسبوک، اینستاگرام و پینترست محبوب‌ترین شبکه‌ها هستند و بعد از آنها تیک‌تاک، توییتر و یوتیوب قرار دارند.

استراتژی صوتی شبکه‌های اجتماعی را گسترش دهید
بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مانند کلاب‌هاوس و توییت (قابلیت اسپیس) قابلیت همراهی و فضای گفتمانی را فراهم کردند. تحقیقات رویکردهای سال ۲۰۲۲ شبکه‌های اجتماعی ما نشان می‌دهد، بسیاری از کسب‌و‌کارها باور دارند که این سرمایه‌گذاری ارزشش را دارد. برآوردهای ما نشان می‌دهد که بسیاری از شرکت‌های نسبتا بزرگ تصمیم گرفته‌اند تا روی این قابلیت مهم گفت‌وگو‌محور سرمایه‌گذاری و رهبری کنند، درست مانند شرکت‌هایی که پیشتر در شبکه‌های اجتماعی برای شناخته شدن و درآمدزایی سرمایه‌گذاری کردند.

هیچ‌کس دیگر نمی‌خواهد با کسب‌وکار شما تلفنی حرف بزند!
در تحقیقاتی که اخیرا شرکت متا انجام داده، ۶۴‌درصد مردم تمایل دارند تا به جای تماس گرفتن، با ارسال پیام خرید کنند و طبق گفته Gartner، ۶۰‌درصد درخواست‌های خدمات مشتریان تا سال ۲۰۲۳ از طریق کانال‌های دیجیتالی انجام خواهد شد.

ویدئوهای بلند شکست می‌خورند اما نه در یوتیوب!
کاربران شبکه‌های اجتماعی هر ویدئوی بلندی را نگاه نمی‌کنند. این ویدئوها یا باید خیلی جذاب باشند یا روحیه مشارکت ایجاد کنند.

باید با تبلیغات پولی آشنا شوید
(حتی اگر تا حالا تبلیغاتی انجام ندادید)

شیوع کرونا برای تبلیغات اجتماعی افت‌و‌خیزهایی به‌وجود آورد. کسب‌و‌کارها هم هزینه‌های تبلیغات خود را کاهش دادند و آنان که کارشان را ادامه دادند، از بازخورد کم به‌شدت گله‌مند بودند. همین مساله باعث شد تا تبلیغ‌کنندگان فیسبوک در نحوه بازاریابی خود تجدیدنظر کنند. اما همچنان متوسط بازخورد از تبلیغات در فیسبوک از هر پست ۱۵‌درصد بود. به همین دلیل، شما می‌توانید بدون اندکی پرداخت یا تلاش، با کمترین هزینه تبلیغات خود را در این شبکه‌ها انجام دهید. اصلا اهمیتی ندارد که بودجه شما چقدر است، یک نفر در تیم بازاریابی دیجیتالی شما باید راه و روش پیشرفت را یاد بگیرد. و همه قرار است اصول جامعه هدف را یاد بگیرند.

بدون استراتژی شنیدن جامعه دیگر پستی نخواهید گذاشت
در دوران شیوع کرونا، بسیاری از کسب‌و‌کارها برای اولین‌بار سراغ استراتژی شنیدن جامعه رفتند. آنها از قدرت پاسخگویی در زمان واقعی به سؤالات و داشتن گفت‌وگو با مشتریان خود در این بحران بسیار لذت بردند. در همین زمان، خیلی از کسب‌و‌کارها یاد گرفتند که شنیدن صحبت‌های مردم جامعه می‌تواند به درک تغییر سلیقه و جلوگیری از تبلیغات بد کمک کند. اکثر کسب و کارهایی که در نظرسنجی‌ها شرکت کردند، می‌گویند تا حدودی یا به‌شدت با اهمیت گوش دادن موافق هستند و به افزایش و رشد آنها کمک بسیاری کرده است.

منبع :جام جم
لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=135039
تگ ها استراتژی صوتیبازاریابی دیجیتالیپرداخت هزینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعیتبلیفاتتریتا نیوزرویکرد شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۲شبکه‌های اجتماعیکسب و کار

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • سلامت

    چرا دریافت دوز واکسن تقویتی کرونا برای مقابله با همه‌گیری کووید ــ ۱۹ لازم است؟

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    هدیه بیمه تجارت‌نو به قهرمان کشتی جهان

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    درخشش بانک ملی ایران در جشنواره روابط عمومی / دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی

    ۱۴۰۴-۰۶-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کارنامه درخشان بانک ایران زمین در حوزه پیشبرد مسئولیت های اجتماعی در عصر کرونایی

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    استاندار همدان: پست بانک ایران می‌تواند به توسعه و ایجاد اشتغال در استان کمک کند

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تاریخ اعتبار کارت‌های بانک رفاه کارگران بدون مراجعه حضوری مشتریان به شعب تمدید ‌شد

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بازدید سفرای ۱۲ کشور از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه ایران کانمین ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • حضور همراه اول در ششمین نمایشگاه شهر هوشمند و هوش مصنوعی ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • قهرمان شطرنج کشور در خانواده بزرگ بیمه آسیا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • تداوم روند نزولی NPL در بانک اقتصادنوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • ادعاهای کذب و توهین آمیز بیان شده در سیما اصلاح شود؛ فرهنگستان علوم پزشکی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است