تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تشریح بخشنامه معافیت مالیاتی گواهی سپرده کالایی

  • چادرملو در کان‌ماین؛ پیوند تجربه، فناوری و توسعه پایدار معدنی 

  • ​تجلیل از قهرمانان تیم ملی وزنه‌برداری در آیین ویژه بانک صادرات ایران

  • بیمه آسیا کارگاه تخصصی بیمه‌های دریایی و بیمه‌های حمایت و غرامت را برگزار کرد

  • صنعت خودرو در مسیر انطباق با استانداردهای یورو۶ قرار دارد

  • بررسی راهکارهای لازم برای جذب منابع و ارتقای جایگاه بانک مسکن

  • بانک مسکن فراتر از تکالیف قانونی در اجرای نهضت ملی مسکن عمل کرده است

  • کاهش قیمت تمام شده پول در بانک اقتصادنوین

  • اطلاعیه بهینه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری بانک سامان

  • استیفای حقوق ذینفعان و سهامداران بانك ملت با تملیك ملك بدهكار اصلی پرونده چای دبش

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول

رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۱۲-۰۶

در سی‌امین سال از فعالیت همراه اول، این اپراتور ضمن رونمایی از برند جدید، عزم خود را برای همگامی با مأموریت راهبردی‌اش نشان داد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور دوشنبه شب (۶ اسفند ۱۴۰۳) در مراسمی ویژه با حضور مدیران بخش خصوصی، فعالان اکوسیستم دیجیتال، مقامات عالی رتبه کشوری، تأثیرگذاران و اصحاب رسانه، از برند جدید خود رونمایی کرد.

«همراه اول» با گذر از سی سال فعالیت مستمر و ماه ها برنامه ریزی و بررسی های دقیق، این تغییر راهبردی را به‌عنوان نمادی از تحول استراتژیک خود در راستای همسویی با چشم انداز آینده و پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مشتریان و ذینفعان به اجرا درآورده است.

جهانی متصل‌تر، ارتباطاتی بی‌مرز

در دنیای پیچیده امروز، انسان ها همواره در جست و جوی راه هایی نوین برای برقراری ارتباطی عمیق تر، تجربه ای گسترده تر و مفهومی فراتر از زندگی روزمره هستند. این نیاز، اشتیاقی را برای حضور در جهانی یکپارچه و پویا ایجاد می کند؛ جهانی که دیگر مرزهای مکان و زمان نمی تواند آن را محدود کند.

در میان تمامی فناوری ها، ارتباطات نقشی محوری دارد؛ پلی که انسان ها را به هم نزدیکتر کرده، بستر تبادل ایده ها را فراهم می سازد و دریچه ای به دنیایی گشوده است که در آن، همه چیز و همه کس به هم متصل هستند.

تحولی در برند، تعهدی به آینده

همراه اول، با تکیه بر سابقه ای درخشان در صنعت ارتباطات و الهام از نیازهای متنوع جامعه، گام در مسیری تازه نهاده است. جوهره این تحول، «قدرت بخشی به دنیای فراگیر برای ارتباطاتی بی حد و مرز» است.

باوری که فناوری را نه صرفا به عنوان ابزاری برای ارتباط، بلکه بستری برای ساختن جهانی یکپارچه و متصل می داند؛ جهانی که در آن، همگان در تجربه ای مشترک سهیم هستند.

هویت بصری جدید؛ بازتابی از یک رویکرد نوین

هویت بصری جدید همراه اول در عین مدرن بودن جسورانه نیز هست و بازتابی از یک تحول بنیادین است. رنگ ها و نشان تجاری تازه، پیام آور جهانی فراگیر و پویا هستند؛ دنیایی که ارتباطات مدرن، انسجام و همگرایی را در آن معنا می بخشد.

شعار «هیچکس تنها نیست» به دلیل قدرت مفهومی و تأثیرگذاری عمیق آن در جامعه، حفظ شد و به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از هویت برند باقی ماند که نشان دهنده تعهد همراه اول به ایجاد ارتباطی معنادار و فراگیر است.

در اصلاحات کلی برند اپراتور اول تلفن همراه کشور، مرز دنیای آفلاین و آنلاین به طور کامل از بین رفته است. همراه اول با انجام اصلاحات اساسی، وارد دنیای Immersive (فراگیر) شده است. این اصطلاح که در زبان فارسی به «فراگیری» ترجمه می شود، بیانگر رویکردی نوین در ارائه خدمات و تجربه های کاربری است که در آن، فناوری به عنوان بستری برای ایجاد جهانی یکپارچه و متصل عمل می کند.

در طراحی لوگوی جدید نیز، المان هایی با قابلیت تشخیص بالا گنجانده شده است. این طراحی به گونه‌ای است که مردم با دیدن این لوگو، همراه اول را به خاطر می آورند. این المان ها حس ورود به یک دروازه جدید رو به آینده را در مخاطبان ایجاد می کند و نشان دهنده تحول و پیشرفت برند است.

در ادامه هویت بصری جدید همراه اول به سمت تک رنگ شدن حرکت کرده است. رنگ به کار رفته در این هویت جدید، از طبیعت و دنیای مجازی الهام گرفته اند. رنگ آبی که از آسمان الهام گرفته شده، حس احاطه شدن و اعتماد را القا می کند.

نگارش فارسی لوگو نیز دستخوش تغییراتی شده است. در لوگوی جدید، عناصر انگلیسی و فارسی در کنار هم قرار گرفته اند و هماهنگی کامل بین آنها برقرار شده است. فونت استفاده شده در لوگو، به صورت اختصاصی برای همراه اول طراحی شده و نشان دهنده هویت منحصر به فرد و پیشرو این برند است.

بازسازی برند همراه اول فراتر از تغییرات ظاهری، نمادی از تعهد این اپراتور به ارائه خدمات ارتباطی پیشرفته و پایدار، نوآوری های دیجیتال و بهبود تجربه کاربری است. این تغییر، بازتابی از تحولات عمیق در ماهیت کسب و کار، مأموریت و ارزش های شرکت بوده و در راستای تقویت جایگاه برند در بازار ارتباطات، تأکید بر نوآوری، کیفیت و مسوولیت پذیری اجتماعی انجام شده است.

حرکتی جامع در راستای تحول

نمادهای جدید هویت بصری این برند با محوریت اعتماد، پویایی، نوآوری و تعهد به پیشرفت در عرصه فناوری خلق شده اند؛ علاوه بر این، رویکرد جدید همراه اول در حوزه ارتباطات مبتنی بر شفافیت، تعامل مؤثر و پاسخگویی به نیازهای مشترکان و ذینفعان است.

رونمایی از هویت بصری جدید، آغاز فصلی نو در تاریخ همراه اول است. این اپراتور مفتخر است که این تحول را با مشترکان، شرکای تجاری و جامعه به اشتراک بگذارد و اطمینان دارد که این تغییر، گامی بلند به سوی آینده ای روشن تر و موفق تر برای تمامی ذینفعان خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=206355

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    گروه توسعه ملی یک چند رشته ای فعال باکارنامه ای جذاب

    ۱۳۹۹-۰۹-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نشست رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی مس با شرکت‌های دانش بنیان

    ۱۴۰۱-۰۹-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام مدیرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران

    ۱۴۰۲-۱۱-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    چرا سهام موسسه ملل ارزنده شناسایی می‌شود؟

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری کارگاه «حرفه ای بازار مالی شو» توسط آی بی شاپ

    ۱۴۰۲-۰۹-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اقدامات تحولی بانک توسعه تعاون همسو با سیاست‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی است

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تشریح بخشنامه معافیت مالیاتی گواهی سپرده کالایی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • چادرملو در کان‌ماین؛ پیوند تجربه، فناوری و توسعه پایدار معدنی 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • ​تجلیل از قهرمانان تیم ملی وزنه‌برداری در آیین ویژه بانک صادرات ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • بیمه آسیا کارگاه تخصصی بیمه‌های دریایی و بیمه‌های حمایت و غرامت را برگزار کرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • صنعت خودرو در مسیر انطباق با استانداردهای یورو۶ قرار دارد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است