روابط عمومی ها با برنامه محوری و بهره گیری از هوش مصنوعی، برای مشتریان خلق ارزش میکنند

سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در همایش سراسری روابط عمومیهای بانک مسکن و شرکتهای تابعه که با محوریت «هوشمندسازی و برنامهمحوری» برگزار شد، نقش روابط عمومی را در ایجاد، حفظ و رشد روابط متقابل بین سازمان و ذینفعان و تحقق اهداف بانک بسیار کلیدی دانست.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ این همایش با حضور مدیرعامل و اعضای هیأتمدیره بانک مسکن، اعضای هیأت عامل، مصطفی قمریوفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، محمدحسن ترابی سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، جمعی از مدیران، کارشناسان روابط عمومی شرکتهای تابعه بانک و نیز مهدی باقریان، سید غلامرضا کاظمی دینان، هوشمند سفیدی وامیرعباس تقی پور به عنوان اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد.
در آغاز همایش، محمدحسن ترابی ضمن خوشامدگویی به حاضران، فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت و از مشارکت ارزشمند آنان در این گردهمایی تقدیر کرد.
سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن با تأکید بر ضرورت برنامهمحوری در فعالیتهای روابط عمومی گفت: روابط عمومی باید بر پایه یک برنامه راهبردی حرکت کند و با در نظر داشتن ارکان جهتساز این برنامه ضمن دستیابی به اهداف بانک منافع همه ذینفعان را یکپارچه کند.
وی افزود: بدون برنامه نمیتوان فعالیتهای مؤثر و هدفمندی انجام داد.
ترابی همچنین به اهمیت استفاده از ابزارهای رسانهای و فناوریهای نوین همچون روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعی در مسیر تحقق اهداف بانک اشاره کرد و افزود: برای یکپارچهسازی فعالیتها و هماهنگی با سیاستهای کلان بانک، از جمله جذب بیشتر منابع، باید روابط عمومیها بهصورت هدفمند عمل کنند.
ترابی با اشاره به سیاستهای مدیرعامل بانک مسکن در زمینه جذب منابع خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید در خدمت تحقق این سیاست باشد و ضمن شناسایی مخاطبان و اقناع افکار عمومی، نقش فعالی در بهینهسازی جذب منابع ایفا کند.
گفتنی است در ادامه این همایش از پوستر قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه بانک مسکن رونمایی میشود و همچنین از کارشناسان خلاق و نوآور روابط عمومی که در حوزه جذب منابع و بهرهگیری از هوش مصنوعی عملکرد موفقی داشتهاند، تقدیر خواهد شد.