روابط عمومی بانکها در جلب رضایت مشتریان نقش محوری دارند

تریتا نیوز -عضو هیئتمدیره و معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار بانک سینا، روابطعمومی را چشم و گوش سازمان و ابزاری کارآمد در اطلاعرسانی و ایجاد رضایت در مشتریان دانست.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابطعمومی بانک سینا، اکبر جلیلی، عضو هیئتمدیره و معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار بانک سینا، در همایش رؤسای دوایر روابطعمومی و امور مشتریان مناطق، با اشاره به نقش محوری روابطعمومی در نظام بانکی تأکید کرد: روابطعمومی مهمترین رکن یک بانک است، مشروط بر آنکه مسئولیتهای خود را به شکل درستی ایفا کند.
جلیلی با اشاره به جایگاه بانکها به عنوان مهمترین نهادهای اقتصادی کشور افزود: تأمین مالی جامعه و توسعه خدمات در بانکها، مستلزم ارتباط مؤثر با تمام ذینفعان است و این رسالت خطیر بر عهده روابطعمومی است که باید با برنامهریزی و تلاش هدفمند محقق شود.
جلیلی با تشریح نقش روابط عمومی تاکید کرد: واحد روابط عمومی هم چشم و گوش بانک و هم آینه تمامنمای بانک است؛ و باید با برخورد محترمانه، شفافیت و پاسخگویی به دغدغههای مشتریان، نقش کلیدی در جلب رضایت آنان ایفا کند.
معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار بانک سینا روابطعمومی را پل ارتباطی بین بانک و مشتریان دانست که هم صدای بانک باشد و هم پیامهای مشتریان را به مدیریت برساند.
عضو هیئت مدیره بانک سینا در پایان تاکید کرد: ما از تمام همکاران میخواهیم با نگاهی تحلیلی، چالشها و نواقص را همراه با راهکارهای عملیاتی و سازنده ارائه دهند.