رتبه نخست مدیریت شعب استان قم، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها
مدیریت شعب استان قم، با تحقق ۱۰۲/۹ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در فروردینماه سال جاری، رتبه اول بهینه سازی این شاخص را، در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۲ بدست آورد.
تریتا نیوز – به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، طبق اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب با ۸۹/۵ و ۸۵/۱ درصد جایگاه دوم و سوم، کاهش زمان توقف خودپردازها در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را کسب کرده بودند.
بر طبق آمار اعلام شده، مدیریت شعب استان قم توانسته است درفروردین ماه سال جاری در شاخص سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز، به عدد ۲۰/۳ ساعت در ماه دست یابد و استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب ۲۳/۷ و ۳۳/۷ ساعت در ماه، سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز را داشتهاند.
بر اساس این گزارش در اولین ماه سالجاری، مدیریت شعب استانهای قم با ۱/۵۴، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب با کسب ۱/۳۴ و ۱/۲۸ امتیاز بالاتر از سایر مدیریت شعب استانها و مناطق تهران در تحقق این شاخص قرار گرفتند.
این آمار نشان میدهد، مجموع استانها در شاخص کاهش زمان توقف خودپردازها، ۵۲/۹ درصد از اهداف کمی برنامه پایش و پویش سال جاری را در فروردین ماه محقق کرده بودند.