رتبه نخست مدیریت شعب استان قزوین،در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها
مدیریت شعب استان قزوین، با تحقق ۱۲۶/۱ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در تیرماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱ بدست آورد.
تریتا نیوز – به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر طبق گزارش اداره کل آمار و بودجه و اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استانهای سمنان و قم به ترتیب با ۱۱۲/۷ و ۱۰۹/۸ درصد جایگاه دوم و سوم، کاهش زمان توقف خودپردازها در تیرماه سال جاری را کسب کردند.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استانهای قزوین، سمنان و قم، در چهارمین ماه سال جاری به ترتیب با کسب ۱/۸۹، ۱/۶۹ و ۱/۶۵ امتیاز، از تحقق این شاخص در اهداف کمی، پایش و پویش سال جاری بالاتر از سایر مدیریت شعب استانها و مناطق تهران قرار گرفتند.
بر اساس این آمار، مجموع تمام استانها در شاخص کاهش زمان توقف خودپردازها، ۶۲/۹ درصد از اهداف کمی برنامه پایش و پویش سال جاری را در تیرماه محقق کردهاند.