تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اعلام رسمی تاریخ عرضه سریال «سووشون» +پوستر

  • نشست بررسی و تحلیل تاثیرات اقتصادی و اجتماعی قهر آمیز تحریم های یک جانبه/تحلیل و واکاوی اثرات تحریم های اقتصادی بر دهک های درآمدی

  • پاسخگویی مستقیم مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به سوالات مردم در نمایشگاه اینوکس مشهد

  • فرهنگ سازمانی بانک باید همسو با استراتژی بانک باشد 

  • اول در مشهد، آغازگر فصل تازه تعاملات سازمانی

  • بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از معدن سنگ‌آهن گلالی صبانور

  • ثبت سرعت ۱۶۴۰ مگابیتی 5G همراه اول در اردبیل در حضور وزیر ارتباطات

  • رکورد تازه بانک پاسارگاد در صدور ضمانت‌نامه

  • حرکت پتروشیمی اروند در مسیر توسعه مالی با همکاری بانک تجارت

  • درخشش موسسه اعتباری ملل، در اولین نمایشگاه تخصصی بانک، بورس و بیمه مشهد (اینوکس ۱۴۰۴)

دانش و فناوری
صفحه اصلی›دانش و فناوری›راه‌هایی برای افزایش بهره‌ وری بازاریابی محتوا

راه‌هایی برای افزایش بهره‌ وری بازاریابی محتوا

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۶-۰۳-۲۵

بازاریابی محتوا، نوعی بازاریابی استراتژیک است که بر تولید و به اشتراک‌گذاری محتوای باارزش تمرکز می‌کند تا از این طریق، تعداد مخاطبان و ترافیک سایت را افزایش دهد.

تولیدکنندگان و بازاریابان محتوا همواره در تلاش هستند تا اطلاعات و شیوه‌های تبلیغاتی خودشان را در این صنعت که به‌سرعت در حال تحول است، به‌روز نگه دارند. تولید کردن محتوایی که بتواند مخاطبان را به سمت خودش جذب کند و سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده را بازگشت دهد بسیار مهم است. شما در صنعت تولید محتوا می‌توانید با درگیر کردن مخاطبان اعتماد آن‌ها را جذب کنید و درنهایت فروش محصولات خود را بالاتر ببرید. خواندن ۴ نکته‌ی زیر نیز به شما کمک می‌کند تا محتوای بانفوذتری تولید کنید و بازاریابی خود را از این طریق بهبود دهید.

content marketing

۱- شنوندگان ارزش بیشتری به محتوای طولانی می‌دهند

بازاریابان محتوایی که زرنگ باشند، می‌دانند افرادی که به یک وب‌سایت مراجعه می‌کنند به دنبال راه‌حلی برای یک مشکل می‌گردند یا می‌خواهند اطلاعات خود را در مورد موضوعی افزایش دهند. شما به‌عنوان یک بازاریاب محتوا، باید سعی کنید یک مشکل را در محتوای خود توضیح بدهید و برای رفع آن، محصول مورد نظرتان را به خوانندگان پیشنهاد کنید. مطالب طولانی، یک مشکل را به‌خوبی توضیح می‌دهند و سؤالات و ابهامات کاربر را به‌طور کامل برطرف می‌کنند. تصاویر و ویدئوها نه‌تنها مخاطبان را درگیر می‌کنند، بلکه خشکی و یکنواختی متن‌‌ را نیز از بین می‌برند.

۲- محتوای تعاملی را شخصی کنید

یک مؤسسه‌ی بازاریابی از بازاریابان نظرسنجی کرده و آمار جالبی در این رابطه منتشر کرده است. طبق آمار این مؤسسه‌، حدود ۷۵ درصد بازاریابان قصد دارند امسال استفاده از محتوای تعاملی را با هدف شخصی‌سازی محتوا افزایش دهند. محتوایی که بر کاربر تمرکز می‌کند به‌شدت درگیر کننده و مفید است؛ زیرا به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند نیازهای خاص خود را برطرف کنند.

نظرسنجی‌ها و بازی‌ها مخاطبان را به سمت خود جذب می‌کنند و فروش محصولات را بالاتر می‌برند. آگهی‌های تعاملی و دکمه‌های تشویق به عمل‌ نیز تأثیر خوبی در جذب مخاطبان دارند. اینفوگرافی‌های تعاملی و ویدئوهای ۳۶۰ درجه، تست‌های مهارت‌سنجی و شخصیت‌شناسی در میان مخاطبان بسیار محبوب هستند و به‌راحتی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

content marketing

۳- محتوای قدرتمند خود را دوباره هدف‌گذاری کنید

شما می‌توانید محتوایی را که تولید کرده‌اید، به‌راحتی برای اهداف دیگر به کار ببرید تا بیشترین استفاده را از سرمایه‌گذاری خود داشته باشید. پست‌هایی را که بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، شناسایی کنید و با انتشار یک مقاله‌ی جدید به آن‌ها ارجاع بدهید؛ یا اینکه آن‌ها را با نوشتن آخرین اخبار، ترندها یا اطلاعات آماری به‌روزرسانی کنید. سعی کنید در مقاله‌های جدید خود به مطالب قدیمی‌تر لینک بدهید تا مخاطبان اطلاعات بیشتری از مطلب مورد نظر خود به دست آورند.

شما همچنین می‌توانید یک مقاله‌ی محبوب را در زمان مشخص در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. تهیه‌ی اینفوگرافی برای مطالب قدیمی و منتشر کردن مجموعه‌ای از پست‌ها به‌عنوان یک کتاب الکترونیک، راه‌های دیگری برای استفاده‌ی مجدد از محتوا هستند. بنابراین راه‌های زیادی برای دوباره هدف‌گذاری کردن مطالب وجود دارند که در بازاریابی محتوا به شما کمک می‌کنند.

۴- از شبکه‌های اجتماعی برای افزایش ترافیک استفاده کنید

تهیه کردن محتوای جالب، مفید و درگیر کننده به‌تنهایی کافی نیست. شما به‌عنوان یک بازاریاب محتوا باید بتوانید ترافیک را به سمت محتوای خود هدایت کنید. منتشر کردن محتوا در شبکه‌های اجتماعی، بهترین و ارزان‌ترین راه برای افزایش ترافیک است. فیسبوک و یوتیوب از جمله شبکه‌های اجتماعی هستند که مخاطبان را به سمت منبع اصلی مطلب هدایت می‌کنند؛ بنابراین اکثر بازاریابان محتوا از این پلت‌فرم‌ها برای اشتراک‌گذاری محتوای خود استفاده می‌کنند.

بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار کوچک هنوز به استفاده‌ی مؤثر از این کانال‌ها مطمئن نیستند؛ اما مطالعات این صنعت نشان می‌دهند که صرف کردن ۶ ساعت در هفته و کار کردن روی این موضوع می‌تواند ترافیک را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مانند لینکدین، توییتر، پینترست، اینستاگرام و اسنپ‌چت استفاده کنید تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید که باید تمرکز خود را روی شبکه‌های اجتماعی بگذارید که با سرویس یا محصولات شما هماهنگی بیشتری دارند. به‌عنوان مثال برای شخصی که گل‌فروشی دارد، استفاده از اینستاگرام بهترین گزینه است؛ درصورتی‌که این شبکه‌ی اجتماعی برای تبلیغات یک شرکت لوله‌کشی چندان مناسب نیست. همچنین فراموش نکنید که استفاده‌ی هم‌زمان از ۱ یا ۲ شبکه‌ی اجتماعی معمولا مؤثرتر از درگیر شدن با ۴ یا ۵ سرویس است.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=15365

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • دانش و فناوری

    طرح های کلان ملی ۲ هفته آینده تعیین تکلیف می شوند

    ۱۳۹۷-۰۲-۲۴
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    تولید شارژری که تنها در چند دقیقه خودرو را شارژ می کند

    ۱۳۹۶-۰۴-۲۸
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    چگونه گوشی اندرویدی خود را با کامپیوتر کنترل کنیم؟

    ۱۳۹۶-۰۱-۱۷
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    نسخه آی او اسی فتوشاپ با امکانات حرفه‌ای سال ۲۰۱۹ به آیپد می‌آید

    ۱۳۹۷-۰۴-۲۵
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    چرا کارآفرینان نباید شادی خود را قربانی موفقیت استارتاپ کنند

    ۱۳۹۶-۰۴-۲۵
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    شاتل موبایل تماشای ۵۰ فیلم سینمایی با ۲ و نیم گیگ اینترنت را ممکن کرد

    ۱۳۹۷-۰۲-۱۹
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • پوستر سریال سووشون

    اعلام رسمی تاریخ عرضه سریال «سووشون» +پوستر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۱
  • نشست بررسی و تحلیل تاثیرات اقتصادی و اجتماعی قهر آمیز تحریم های یک جانبه/تحلیل و ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۱
  • پاسخگویی مستقیم مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به سوالات مردم در نمایشگاه اینوکس مشهد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۱
  • فرهنگ سازمانی بانک باید همسو با استراتژی بانک باشد 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۱
  • اول در مشهد، آغازگر فصل تازه تعاملات سازمانی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است