راهنمای خرید عطر مردانه، زنانه و مارک دار اصل
خرید عطر مانند خرید لباس یا کفش، دغدغه اصلی در فرآیند مد و لباس نیست اما به دلیل آنکه بعضی ها مشتاق خرید عطرهای برند با قیمت های گزاف هستند، انتخاب درست عطر گران برای لاکچری گردها اهمیت زیادی دارد. خرید خوب با رایحه دلچسب و با طراوت، مثل خرید لباس نیست که شما ظرف ۲ ساعت، ۲۰ پیراهن یا شلوار را پرو کرده و با نظر دوستان و آشنایان و مشاوران مد که این روزها هم کسب و کار خوبی برای خود دست و پا کرده اند، گزینه نهایی را انتخاب کنید.
اگر شما ظرف نیم ساعت به ۵ عطر فروشی رفته و ۱۰ برند عطر مختلف را از شانل و دیور و کلوین کلین و ویکتوریا سکرت و بیانسه و غیره را تست کنید، نه تنها رایحه های ابتدایی، میانی و اصلی عطرها را درک نخواهید کرد، بلکه اجازه نشان دادن واقعیت نت های خاص هر عطر خنک یا گرم را نیز به رایحه عطرها نداده و درک درستی از ماندگاری بو نخواهید داشت.
بنابراین، در خرید باید کمی صبور بود و اجازه داد تا پس از تحقیق و مطالعه، در فاصله زمانی زیاد، نسبت به تست عطرهای مورد مطالعه اقدام و در نهایت، گزینه نهایی را در دستور کار خرید قرار دارد. خرید اینترنتی هم مثل خرید لباس و کفش اینترنتی، ریسک دارد. اگر چه در اکو سیستم کارآفرینی دیجیتالی امروز جهان، بعضا خرید اینترنتی در عرصه فشن، هم سریع تر و هم بعضا ارزان تر از کسب و کار سنتی مد و لباس خواهد بود.
در گزارش امروز سرویس دانستنی های روزیاتو شما را با واقعیت هایی در خرید آشنا میکنیم.