رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی، یکشنبه پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان در حوزه خدمات الکترونیکی وغیرحضوری است
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی ۱۹ بهمن پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان در مرکز ارتباطات تلفنی ۱۴۲۰هستند.
به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اکبر ربیع زاده روز یکشنبه ۱۹ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مرکز تلفنی ۱۴۲۰ حاضر خواهد بود و به سئوالات بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان در خصوص خدمات غیرحضوری سازمان به ویژه طرح ۳۰۷۰ پاسخ خواهد داد.
۳۰۷۰ طرح غیرحضوری کردن خدمات سازمان تامین اجتماعی است که از طریق آن ۳۰ خدمت مهم این سازمان به شیوه غیرحضوری و بدون مراجعه فیزیکی ارائه می شود و در نتیجه آن ۷۰ میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری های این سازمان کاهش می یابد. تاکنون ۲۱ خدمت از این طرح رونمایی شده است.