تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون پیشرفت قابل توجهی داشته است

  • قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از نقش موثر مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در پیشبرد طرح های توسعه ای

  • با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛ روند تولید و پروژه‌های توسعه‌ای در مجتمع مس سونگون بررسی شد

  • درخشش صبانور در پانزدهمین رویداد معدن و صنایع معدنی ایران؛ از معرفی دستاوردهای نوین تا جذب شرکای تجاری بین‌المللی

  • مسیر تحول در شش دهه+اینفوگرافی

  • میزبانی بانک مسکن استان خراسان رضوی از زائران حضرت امام رضا(ع)

  • پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفته دولت  

  • پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

  • «تابش» صدرنشین بازدهی هفتگی صندوق‌های طلا

  • رهبر کنسرسیوم انرژی پالایشگاه های ایران را بیمه کرد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›در دومین اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران مطرح شد: باشگاه مشتریان بستری مناسب برای تعامل با صادرکنندگان

در دومین اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران مطرح شد: باشگاه مشتریان بستری مناسب برای تعامل با صادرکنندگان

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۳-۰۴

مدیر امورشعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران ایجاد تعامل ساختاریافته با صادرکنندگان و مشتریان این بانک را از اهداف مهم باشگاه مشتریان عنوان کرد و گفت: ما به دنبال ارائه و پیاده سازی استراتژی های وفادارسازی مشتریان با استفاده از سامانه باشگاه مشتریان و اتصال این سامانه به سامانه های بانکی و پرداخت و ایجاد بانک اطلاعات مشتریان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران به نقل ازاگزیم نیوز، در دومین اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران که به همت مدیریت امور شعب و بازیابی این بانک برگزار شد، راهبرد های باشگاه مشتریان بررسی گردید، دکترحبیب احمدی، مدیر امور شعب و بازاریابی این بانک گفت: حفظ مشتریان فعلی و وفادارسازی آنان، توسعه بازار و ایجاد ظرفیت های جدید صادراتی و همچنین تسهیل فرایند صادرات در عرصه تجارت خارجی و پوشش حداکثری صادرات از اهم راهبردهای باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران است.
وی افزود: باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با هدف جذب بیشتر مشتریان، در سال گذشته ۱۷ نشست تخصصی و دوره آموزشی ارزی و اعتباری در استان های مختلف به صورت مجازی وغیر حضوری برگزار کرده است.
به گفته این مدیر بانکی، بانک توسعه صادرات ایران با تخصیص امتیاز، تخفیف و همچنین مدیریت محتوا و اطلاع رسانی و مشاوره های تخصصی و غیر حضوری تلاش دارد ظرفیت های این بانک توسعه ای را به مشتریان معرفی کند.
احمدی اظهار داشت: بانک توسعه صادرات به منظور اعمال تخفیف در نرخ کارمزدها برای اعضای باشگاه مشتریان با شرکت کارگزاری توسعه صادرات، شرکت صرافی و چند شرکت دیگر که خدمات مختلفی ارائه می دهند، تفاهم نامه منعقد کرده است.
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: باشگاه مشتریان، برای مشتریان تخصصی خود، کمپین های ویژه برگزار می کند و تا کنون دو کمپین “صادرات به روسیه” و نیز “شرکت های دانش بنیان” را برگزار کرده است؛ لازم به ذکر است برگزاری نشست های تخصصی و دوره های آموزشی این بانک در شعب سراسر کشور تداوم خواهد داشت.
حبیب احمدی با تاکید بر اهمیت مدیریت محتوا و اطلاع رسانی در باشگاه مشتریان گفت: اخبار رویدادهای اقتصادی و بانکی در حوزه صادرات و واردات کالا و خدمات و مناقصات بین المللی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
وی اعلام کرد: مشتریان بانک توسعه صادرات ایران می توانند آخرین اطلاعات در بخش خطوط اعتباری فعال بانک در بخش بین الملل و همچنین اطلاعات مربوط به نحوه ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان را از باشگاه مشتریان دریافت کنند.
به گفته مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران امتیاز مشتری در این بانک حاصل مجموع امتیاز عملکردی و امتیاز فعالیت در باشگاه است.
احمدی در ادامه این نشست مجازی، پیشنهاد ارائه شده توسط شعب بانک توسعه صادرات ایران را در جهت بهبود عملکرد باشگاه مشتریان را مطرح کرد.
وی گفت: مواردی مانند در نظر گرفتن تخفیفات ویژه برای مشتریان متناسب با سطوح عضویت و افزایش سقف تسهیلات شعبه برای مشتریان VIP در حد سقف تسهیلاتی مرکز می توانند در جذب بیشتر مشتریان موثر واقع شوند.
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران افزود: ارائه خدمت تبلیغات رایگان محصولات مشتریان سطوحVIP و طلایی در سامانه باشگاه مشتریان و همچنین افزایش سقف انتقال وجه در سیستم بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی از پیشنهادات مناسب دیگری است که شعب برای تقویت عملکرد باشگاه مشتریان ارائه داده اند.
در این نشست مجازی پیشنهادات دیگری مانند اتصال باشگاه مشتریان به CBRM برای دریافت اطلاعات سطح فعالیت مشتری در باشگاه و برخورداری از تخفیف به صورت اتوماتیک و آنلاین و نیز استفاده از سامانه رهگیری درخواست های اعتباری مشتریان( ردا) مطرح شد.
به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز مدیران ارشد و روسای شعب بانک توسعه صادرات ایران،حاضر در نشست مجازی اتاق فکر، ضمن ارائه نظرات خود پیرامون باشگاه مشتریان، از پیشنهادات مطرح شده استقبال کردند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=120463
تگ ها باشگاه مشتریان بستری مناسب برای تعامل با صادرکنندگانبانک توسعه صادرات ایرانپایگاه خبری تریتا نیوز

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    تغییر ساعت کار موسسه اعتباری ملل در استان تهران

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فوت کارمند بانک مهر ایران در یزد بر اثر کرونا

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    واکنش مدیر ارتباطات آیگپ به مشکل پیش‌آمده برای دانشجویان

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رشد ۵۰ درصدی سود پرداختی به سپرده گذاران / ۶ موفقیت بانک کارآفرین

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران با مشارکت و حمایت همراه اول

    ۱۴۰۰-۰۲-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کمک مالی پرسنل بانک کارآفرین به آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد سرپرست خانوار

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون پیشرفت قابل توجهی داشته است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
  • قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از نقش موثر مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در پیشبرد طرح ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
  • با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛ روند تولید و پروژه‌های توسعه‌ای در مجتمع ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
  • درخشش صبانور در پانزدهمین رویداد معدن و صنایع معدنی ایران؛ از معرفی دستاوردهای نوین تا ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
  • مسیر تحول در شش دهه+اینفوگرافی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است