تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • هیچ‌کس نباید از خدمات روان محروم بماند

  • توضیحات سازمان تامین اجتماعی در خصوص وصول مطالبات از دولت، پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و زمان‌ پرداخت باقی‌مانده معوقات

  • طرح اعتبار ملی؛ گامی تازه برای تقویت اقتصاد خرد و خانوارها

  • فرهادی‌پور: با رویکرد برنامه‌محور به دنبال افزایش سودآوری و ایجاد ارزش پایدار هستیم

  • مشکل انگشت پایم چیست؟

  • بانک صادرات ایران، در کنار قهرمانان وزنه‌برداری کشور در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ نروژ

  • کلید بیش از ۵۷۰۰ واحد مسکونی در دستان متقاضیان نهضت ملی

  • اهدای تندیس زرین جایزه مدیریت دانشی KM4D به پتروشیمی نوری برای سومین سال پیاپی

  • گامی دیگر در صیانت از منابع ملی/کاهش گاز سوزی در فلر NGL ۱۰۰۰ به همت شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

  • راه اندازی بزرگ ترین واحد نمک زدایی کشور؛ پاسخی راهبردی به بحران آب

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›حرکت بانک ملی ایران در محور مشتری مداری

حرکت بانک ملی ایران در محور مشتری مداری

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۷-۲۱

پنل اعضای هیات مدیره در خصوص برنامه‌های شش ماهه دوم سال در دومین روز از همایش ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در پنل اعضای هیات مدیره گفت: با توجه به ادبیات آینده و تحولات حوزه فناوری دنیا، کسب و کارهایی که بانک ها با آن مواجه می‌شوند، بسیار مهم است لذا باید از رهنمود‌های صاحب‌نظران این حوزه بهره‌مند شد.

وی افزود: گزارش‌ها و موارد مطرح شده روز گذشته نشان داد که لازم و ضروری است بدانیم تمام تلاش های انجام شده در بانک ملی ایران تاکنون چگونه پیش رفته تا با توجه به ارزیابی های درست و هوشیارانه در مسیر دستیابی به اهداف قرار بگیریم.

رئیس هیات مدیره بانک با بیان اینکه کنترل داخلی یکی از سازوکارهای دستیابی به اهداف در سازمان ها است تشریح کرد: کنترل داخلی وظیفه تمام ارکان بانک است.

وی با اشاره به بحث کنترل داخلی افزود: کنترل داخلی یکی از مباحث مهم و اساسی در ادبیات جدید سازمان‌ها و بنگاه‌ها در ۴۰ سال اخیر بوده و این بانک هر ساله صورت‌های مالی خود را به عنوان چکیده عملکرد و در راستای شفافیت ارائه کرده است که توصیه می کنم تمامی همکاران برای شناخت بیشتر نسبت به بانک و گام برداشتن در مسیر شایستگی کاری، آن را مطالعه کنند.

شفیعی با اشاره به اهمیت اشراف تمامی همکاران به مقررات ۲۶گانه بانک مرکزی، گفت: برای آنکه در فضای بانکداری سالم قدم برداریم لازم است اهداف بانک ملی ایران در چارچوب قوانین دیده شود و یکی از این اهداف نیز شفافیت صورت‌های مالی بانک است.

صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره با بیان اینکه مشتری محوری اصل اساسی بانک ملی ایران است، تاکید کرد: باید سلایق مشتریان خود را شناسایی کرده و متناسب با آنها محصولات را ارائه کنیم اما مهم است که هم راستا با مشتری محوری به همکار محوری نیز بپردازیم و با تشویقی‌های اثر بخش از جمله ارتقا مدیران خوب و شایسته‌گزینی به پیشرفتی مطلوب در سرمایه انسانی نیز دست یابیم.

محمود شایان، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در پنل پایانی همایش دوروزه ارزیابی عملکرد شش ماه اول سال ۱۴۰۳ گفت: اکنون وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی رویکرد مثبتی دارند و باید به موضوعات جدید توجه کنیم و اجازه ندهیم که فشارها به بانک‌ها آسیب برساند.

وی بابیان اینکه ایجاد انگیزه برای مشتریان بانک ملی ایران اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: کسب رتبه اول در نظام بانکی تعصبی است که تمام همکاران بانک ملی ایران دارند و باید با برنامه‌ریزی مدون به آن دست یافت، زحمات زیادی صورت می‌گیرد و هزینه‌های زیادی نیز صرف شده و خدمات بسیار خوبی نیز ارائه شده اما ایجاد انگیزه برای مشتریان نادیده گرفته می‌شود.

حسین بهاری دیگر عضو هیات مدیره نیز با ابراز خرسندی از این که بر اساس گزارش‌ها در بعضی از شاخص‌های اصلی، بانک ملی ایران همچنان پیشرو و سرآمد است، گفت: هیچ‌گاه مطلوبیت این شاخص‌ها نباید ما را از نقد و بررسی نکات قابل اصلاح و ترمیم، یا نقاط ضعف خود مستغنی کند و باید با همت مضاعف و همیّت جمعی برای ارتقای شاخص ها تلاش کنیم.

بهاری ادامه داد :امیدوارم با بسته‌های انگیزشی، حس مضاعفی در همکاران ایجاد کنیم تا بتوانیم خدمات ارزنده‌تری را به مشتریان خود ارائه دهیم و جایگاه اول را در شاخص‌های دیگر نیز فتح کنیم.

امیر مسعود رزازان دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت : تغییر جایگاه بانک در صورتی رقم خواهد خورد که نوع نگاه و ذهنیت ما تغییر کند و لازم است شش ماهه دوم سال را با اولویت قراردادن شفافیت اطلاعات پیش رویم چرا که اطلاعات شفاف، تفصیلی و طبقه بندی شده منجر به آگاهی و تصمیمات درست خواهد شد.

در پایان محمد نجف زاده عضو هیات مدیره با اشاره به تغییر رویکرد مشتریان از سپرده گذاری به سرمایه‌گذاری در بانک‌ها، تاکید کرد: با احترام به نگاه مشتری باید رویه ها را تنظیم کنیم و از برخی رویه‌هایی که آسیب‌زا بودند اجتناب کنیم و توجه داشته باشیم که خدمات بانکی و الکترونیکی مطلوب باید در راستای جلب رضایت مشتریان باشد.

گفتنی است در این همایش، گزارش عملکرد شش ماهه شعب، واحدهای صف، رتبه ‌های برتر ادارات امور شعب ،شعب و شعب مستقل توسط اداره کل سازمان و روش‌ها و اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک معرفی شدند و در پایان نیز از رتبه های برتر طرح اقتدار ملی تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=195328
تگ ها اقتصادبانک ملیبانک ملی ایرانتریتا نیوزمشتری مداری

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مدیرعامل بیمه رازی، به عنوان هیأت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران انتخاب شد

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معارفه سه معاون جدید مدیرعامل بانک ملی ایران

    ۱۳۹۹-۰۵-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام حجت‌اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون به‌مناسبت ۲۲ تیر، روز فناوری‌اطلاعات

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ۵۵ تفاهم نامه اشتغال آفرین سهم عملیات غیرصنعتی پازارگاد

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سفر استانی مدیران ارشد بانک ایران زمین به استان آذربایجان

    ۱۴۰۳-۰۵-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رفع نیاز های ضروری با طرح تسهیلاتی قرض‌الحسنه نیکان ملل ۱ (ویژه اشخاص حقیقی)

    ۱۴۰۳-۱۱-۲۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • هیچ‌کس نباید از خدمات روان محروم بماند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۷
  • توضیحات سازمان تامین اجتماعی در خصوص وصول مطالبات از دولت، پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۷
  • طرح اعتبار ملی؛ گامی تازه برای تقویت اقتصاد خرد و خانوارها

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۷
  • فرهادی‌پور: با رویکرد برنامه‌محور به دنبال افزایش سودآوری و ایجاد ارزش پایدار هستیم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۷
  • مشکل انگشت پایم چیست؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است