تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • برنامه جامع راهبردی مسیر تحول ساختاری بانک را ترسیم می‌کند

  • ضرورت تمرکز بر تجربه مشتری و شخصی‌سازی خدمات بانکی برای موفقیت در عملکرد

  • بازاریابی و روابط‌عمومی دو بازوی مکمل در تحقق اهداف هستند

  • تقدیر از تلاش ارزش آفرین مدیران ارشد بیمه آسیا

  • نقش دانش بیولوژی در کنترل بیماری‌های نوپدید و بازپدید

  • ۷۴۰ هدیه دیجیتال ۷۴ میلیون ریالی بانک صادرات ایران به کاربران «سپینو» اهدا شد

  • تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران با «گسترش صنایع و معادن کاوه پارس»

  • عرضه ۵۱۹ رقبه ملک به ارزش بیش از ۲۱۹ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال جاری

  • مدیرعامل بانک سپه فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل را گرامی داشت

  • جهش ۸۲ درصدی خالص درآمد بانک صادرات ایران در ۷ ماهه اول ۱۴۰۴

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›جوابیه به سخنان جلالی‌فر، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در خصوص شرکت پاکسان  

جوابیه به سخنان جلالی‌فر، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در خصوص شرکت پاکسان  

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۲-۱۷

تریتا نیوز : شرکت پاکسان به سخنان جلالی‌فر، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه واکنس نشان داد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از «نود اقتصادی»-در پاسخ به سخنان منتشر شده از سوی جلیل جلالی‌فر، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در خصوص عدم همکاری شرکت پاکسان برای گسترش همکاری های تجاری و صادراتی با روسیه و بیان این مطلب که «این شرکت به مکاتبات ما پاسخی نداد و همکاری لازم را انجام نداد و اعلام کردند برند خالی برای حضور در روسیه نداریم» ضمن تکذیب هرگونه مکاتبه انجام شده با شرکت پاکسان در جایگاه پاسخگویی و رفع ابهام از خاطر سهامداران و خانواده بزرگ پاکسان لازم است یادآوری نمائیم که شرکت پاکسان به عنوان وزنه مهمی در صنعت شوینده کشور همواره کوشیده تا بتواند راهی به بازارهای خارجی یافته و حضور خود را در این بازارها تثبیت کند.

این شرکت هم اکنون در کشورهای روسیه به عنوان یکی از مقاصد مهم صادراتی محصولات پاکسان، در بازار کشورهای حوزه آسیای میانه حضور فعالی دارد و بسیاری از برندهای نام آشنای آن در اقصی نقاط کشورهای تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان و…. به فروش می رسد.

از زمان حضور حسن بقائی به عنوان مدیرعامل شرکت پاکسان در این مجموعه و تدوین منشور صادراتی و گسترش مقاصد صادراتی محصولات پاکسان به بیش از ۲۴ کشور جهان مؤید این موضوع است.

شرکت پاکسان همواره با اهتمام جدی برای گسترش بازارهای صادراتی کوشیده و با ارائه محصول با کیفیت و سازمانی پاسخگو، دامنه نفوذ خود را در بازارهای جهانی افزایش دهد.

بر همین اساس از هر پیشنهادی که نتیجه آن گسترش دامنه حضور محصولات این مجموعه در دیگر کشورها باشد با علاقه و اشتیاق استقبال می کند چرا که مدیران این مجموعه صادرات را به عنوان یکی از راه های مهم توسعه اقتصادی کشور همواره در نظر دارند به نحوی که شرکت پاکسان در ادوار برگزاری همایش صادرکننده برتر کشور به عنوان تنها تولیدکننده محصولات شوینده و بهداشتی مدال‌ این همایش را از آن خود کرد.

پیش از این نیز، به منظور گسترش روابط بین المللی و بهره برداری صادراتی از ظرفیت کنسولی ایران در دیگر کشورها و به منظور توسعه صادرات پاکسان، رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای الجزایر، تونس، عمان، ونزوئلا، چین، آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، پاکستان، عراق، بلاروس، آفریقای جنوبی، سوریه و لبنان به این مجموعه دعوت شدند و راه های صادرات محصولات پاکسان به این کشورها نیز ارزیابی و مشکلات گمرکی و راه‌های نقل و انتقال مالی وراه‌های دیپلماتیک رفع آن ها مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=145486
تگ ها ٍ#تریتا نیوزپاکسان

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مناقصه عمومی بانک کارآفرین برای انجام خدمات چاپ، صحافی سررسید و تقویم

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه

    ۱۴۰۱-۰۷-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دکتر میرهاشم موسوی: تحقق سیاست‌های ابلاغی، نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌هاست

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جزییات دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش بنیان در آذربایجان غربی

    ۱۴۰۰-۰۹-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اهدای تبلت توسط بانک ملی ایران به دانش آموزان نیازمند استان کردستان

    ۱۴۰۰-۱۰-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون وزیر اقتصاد: بانک ملی ایران در اجرای فرامین رئیس جمهور، پیشتاز بوده است

    ۱۴۰۰-۱۲-۲۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • برنامه جامع راهبردی مسیر تحول ساختاری بانک را ترسیم می‌کند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • ضرورت تمرکز بر تجربه مشتری و شخصی‌سازی خدمات بانکی برای موفقیت در عملکرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • بانک سینا

    بازاریابی و روابط‌عمومی دو بازوی مکمل در تحقق اهداف هستند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • تقدیر از تلاش ارزش آفرین مدیران ارشد بیمه آسیا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • نقش دانش بیولوژی در کنترل بیماری‌های نوپدید و بازپدید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است