جان دانا ضریب نفوذ بیمه را افزایش میدهد
نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، بهره گیری از ظرفیت بیمههای زندگی را مهمترین مسیر توسعه صنعت بیمه و عامل اصلی افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور عنوان کرد.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در همایش آموزشی “جان دانا” در شهر کرج و در اجتماع بزرگ نمایندگان و شبکه فروش استانهای البرز و قزوین در تحلیل و ارزیابی وضعیت صنعت بیمه کشور، نسبت و ضریب خسارت بالای دو رشته اصلی ثالث و درمان را به عنوان پاشنه آشیل بازار بیمه کشور عنوان و به اهمیت توسعه و افزایش سهم بیمههای زندگی در پرتفوی صنعت بیمه تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه دانا، فاصله گرفتن از پرتفویهای زیانده بویژه در حوزه درمان را از سیاستهای اصولی این شرکت عنوان و تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش مضاعف تمامی همکاران، مسیر تازه حرکت شرکت به سمت بیمههای زندگی آغاز شده و پیشبینی میکنیم در سال آینده یا حداکثر در سال ۱۴۰۲ جزو معدود شرکتهایی خواهیم بود که کمترین دغدغه را در صنعت بیمه داشته باشیم، زیرا با تولید محصولات جدید در حوزه بیمههای زندگی، سهم خود را در صنعت بیمه افزایش خواهیم داد.
وی در پایان صحبت های خود در این همایش که برخی از مدیران ارشد ستادی، سرپرست منطقه ۹، روسای شعب هفت تیر و غدیر کرج، قزوین و نیز مهدی ربیعی، طراح و مبتکر جان دانا حضور داشتند، برخی از ویژگیهای “جان دانا”، محصول جدید بیمه دانا در حوزه بیمههای زندگی را برشمرد که برای اولین بار درصنعت بیمه ارائه می شود.
وی اظهار داشت: این محصول در چارچوب بیمه نامه عمر زمانی، منافع حیات فرد بیمه شده را تحت پوشش قرار داده و ضمانت تمدید تا سن ۸۵ سالگی را دارد. متناسبسازی تعهدات بیمهنامه با تورم سالانه از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این محصول می باشد. “جان دانا” یک بیمه نامه دیجیتالی است که تمام فرآیند بیمهگری آن به طور هوشمند ساماندهی می شود.
دکتر مهدی احراری، مدیر آموزش و پژوهش و توسعه نیز در این همایش آموزشی، اهمیت آموزش را در توسعه و در این بیمهنامه عنوان کرد و اظهار داشت: سرفصلهای آموزش مقدماتی محصول “جان دانا” شامل: معرفی محصول، معرفی نرمافزار و در نهایت روش های فروش و بازاریابی است.
وی در پایان یادآوری کرد، امیدواریم شبکه فروش با جدیت آموزش مقدماتی محصول جان دانا را از طریق همایشهای آموزشی حضوری، آنلاین و آفلاین (محتواهای آموزشی) در سامانه جام، گذرانده تا آمادگی لازم را برای آزمونهای خاص”جان دانا” که انشاله از اواخر دی ماه جاری آغاز خواهد شد، داشته باشند چرا که ادامه صدور و فروش محصول”جان دانا”، منوط و مشروط به قبولی در آزمون های مذکور خواهد بود.
در ادامه همایش، عزت اله حقیقتی مدیر بیمههای عمر و پس انداز بیمه دانا طی سخنانی با برشمردن ویژگیهای خاص جان دانا و تشریح جزییات آن، به پرسشهای مختلف نمایندگان و شبکه فروش در باره این بیمه نامه پاسخ داد.
در پایان مراسم نیز مهدی ربیعی طراح و مبتکر طرح جان دانا به تفصیل در باره این بیمه نامه و نحوه فروش آن توضیحات کاملی ارائه و بر تمرکز شبکه فروش برای عرضه این محصول جدید در بازار تاکید کرد.
گفتنی است: در حاشیه این همایش از نمایندگان برتر شعب استانهای البرز و قزوین تقدیر به عمل آمد.