تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • استقبال بازار سرمایه از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج‌فارس

  • آقاجانلو: شرکت های معدنی و صنایع معدنی، برای دوران پس از تحریم آماده شوند

  • آقاجانلو: پروژه های “ومعادن” برحسب شاخص ها و ناترازی ها اولویت بندی شوند/ سعدمحمدی: شناسایی ۳۹۸ میلیون تن ذخیره ماده معدنی حاصل از اکتشافات صبانور

  • روابط عمومی، چراغ روشن مسیر سازمان و حلقه اتصال مؤثر با ذی‌نفعان است

  • از ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ اعلام شد: ساعت کاری سامانه چکاوک بانک آینده در روزهای پنج‌شنبه

  • بهره‌برداری از مرکز MRI و بخش اکو تخصصی قلب در بیمارستان بانک ملی ایران

  • عرضه ۲۵۵ هزار تن محصول در بورس کالا

  • كار اصلی روابط عمومی‌ها ارائه تصویری واقع‌بینانه از سازمان خود به افكار عمومی است

  • رسیدگی به خسارت خودروها در حادثه بندر شهید رجایی

  • روایت نقش‌آفرینی در کنار صندوق توسعه ملی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›تکریم مشتریان؛ مهم‌ترین وظیفه امروز کارکنان بانک سپه

تکریم مشتریان؛ مهم‌ترین وظیفه امروز کارکنان بانک سپه

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۱۱-۱۳

تریتا نیوز، مدیرعامل بانک سپه مشتری‌مداری را یکی از مؤلفه‌های مهم وفادارسازی مشتریان خواند و تأکید کرد: پاسخگویی دقیق، سریع و توام با احترام به مشتریان در سراسر شعب و واحدهای ستادی را مهم‌ترین وظیفه کارکنان این بانک در شرایط کنونی است.
آیت اله ابراهیمی در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان (۱۵۵۷) با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مرکز گفت: تجمیع مشتریان شش بانک و موسسه مالی در قالب یک بانک واحد به نام سپه و اجرای طرح‌های توسعه در حوزه فناوری، نیاز به پاسخگویی مشتریان را در این مقطع چندین برابر کرده است.
وی پاسخگویی به مشتریان با شکیبایی و احترام را وظیفه تک‌تک کارکنان بانک در سراسر کشور دانست و خاطرنشان کرد: در چند ما اخیر بانک سپه به پشتوانه حمایت مشتریان و تلاش کارکنان توانست پروژه‌های مهمی در حوزه فناوری اطلاعات را عملیاتی کند و همکاران ما در شعب و مرکز ۱۵۵۷ با پاسخگویی مناسب به مشتریان در این زمینه نقش مهمی را ایفا کردند.
مدیرعامل بانک سپه به اهمیت بالای پاسخگویی مطلوب به مشتریان در ارتقای جایگاه بانک اشاره کرد و گفت: با رعایت اصول مشتری‌مداری ضمن حفظ مشتریان وفادار بانک سپه باید زمینه جذب مشتریان جدید را مهیا کنیم.
ابراهیمی تواضع و رفتار متعهدانه همکاران در خدمت به مشتریان را موجب تقویت دلگرمی و ترغیب حس وفاداری در آنها دانست و افزود: تکریم ارباب‌رجوع و عرضه خدمات و محصولات مطلوب بانک سپه را به بزرگ‌ترین و کارآمدترین بانک کشور تبدیل خواهد کرد.
شایان‌ذکر است مدیرعامل بانک سپه در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه به چندین تماس مشتریان پاسخ داده و از نزدیک در جریان روند فعالیت این مرکز قرار گرفت.
براساس این گزارش دکتر ابراهیمی پس از بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه (۱۵۵۷) به‌صورت سرزده از اداره کل مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم و شعبه چهارراه اختیاریه بازدید کرد.
وی در این بازدیدها ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با کارکنان شعبه اختیاریه و اداره کل مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم بر ضرورت رعایت قوانین، مقررات، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در انجام امور تأکید کرد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=140517
تگ ها بانک سپهتریتا نیوزتکریم مشتری

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    امضای توافق نامه همکاری ایمیدرو و سازمان فناوری اطلاعات برای عملیاتی سازی سیستم مدیریت انرژی

    ۱۴۰۳-۱۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افزایش ارتباطات میان بانک شهر با شهرداری ها در دوره جدید مدیریت شهری

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    در دیدار سرزده مدیرعامل بیمه ایران از مجتمع مطهری عنوان شد: ترغیب و تشویق بیمه‌گذاران برای بهره‌مندی از سامانه “ایران ...

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • واریته

    چگونه تاب آوری به شما کمک می کند تا با چالش های زندگی کنار بیایید؟

    ۱۴۰۳-۰۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مجمع عمومی موسسین تفارس برگزار شد

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    طرح ویژه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حمایت از کارآفرینی و اشتغال‌زایی در مناطق میزبان و همجوار صنعت ‏پتروشیمی ...

    ۱۴۰۰-۰۸-۰۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • استقبال بازار سرمایه از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج‌فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • آقاجانلو: شرکت های معدنی و صنایع معدنی، برای دوران پس از تحریم آماده شوند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • آقاجانلو: پروژه های “ومعادن” برحسب شاخص ها و ناترازی ها اولویت بندی شوند/ سعدمحمدی: شناسایی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • روابط عمومی، چراغ روشن مسیر سازمان و حلقه اتصال مؤثر با ذی‌نفعان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • از ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ اعلام شد: ساعت کاری سامانه چکاوک بانک آینده در روزهای پنج‌شنبه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است