تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • پیشنهاد پتروشیمی اروند در هشتمین همایش ملی پلیمر ایران:توسعه زنجیره‌های ارزش، به‌ویژه در حوزه‌ PVC در اولویت برنامه هفتم توسعه قرار گیرد

  • بومی‌سازی فناوری «اتاق کنترل مجازی» در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس

  • اضافه برداشت بانک سپه از بانک مرکزی به دلیل مطالبات از دولت و پرداخت وام های تکلیفی و سیاستی است/ در ۳ سال گذشته در صورت‌های مالی تلفیقی سود‌آور بودیم

  • اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی جشنواره اصناف بانک سپه

  • آخرین جزئیات فروش املاک مازاد بانک مسکن در آبان ۱۴۰۴

  • لزوم بازنگری در ساختار نظام بانکی

  • گسترش همکاری‌های میان بانک توسعه صادرات ایران و صنایع استان قزوین

  • پنجاه‌و‌هشتمین جلسه کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک صادرات ایران برگزار شد

  • نظام جامع بازاریابی در بانک سینا ابلاغ و عملیاتی شد

  • رشد چشمگیر کانال‌ های بانکداری مدرن بانک ایران زمین در شش‌ ماهه نخست سال ۱۴۰۴

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توسعه خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با راه‌اندازی سرزمین هوشمند کیو

توسعه خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با راه‌اندازی سرزمین هوشمند کیو

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۱۱-۲۴

با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران و با هدف توسعه خدمات بانکداری دیجیتال سمینار پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، نخستین سمینار پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران و مسئولان پیشخوان مجازی استان‌ها برگزار شد.

دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این سمینار با تأکید بر توسعه خدمات بانک، اظهار داشت: بانک قصد دارد خدمات جدید و متنوعی را ارائه دهد. این خدمات با همکاری شرکت‌های فناوری مالی (فین‌تک‌ها) و بر اساس مدل‌های نوین بانکداری مانند بانکداری پلتفرمی و بانکداری باز ارائه خواهند شد. همچنین، بانک به دنبال گسترش خدمات خود در حوزه‌های مختلف مالی مانند بازار سرمایه و ارز است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به موفقیت‌های بانک در رشد منابع و پرداخت تسهیلات، خاطرنشان ساخت: در برنامه جامع راهبردی، بانک با حرکت به سمت بانکداری دیجیتال، دامنه خدمات خود را گسترش داده و به نیازهای متنوع گروه‌های هدف پاسخ خواهد داد.

وی با اشاره به اجرای برنامه جامع راهبردی بانک در ۳ سال آینده، گفت: توسعه محصولات و خدمات جدید، از جمله توسعه بانکداری اجتماعی، خرد و شرکتی، در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم سبد محصولات خود را متنوع کرده و نیازهای مختلف مشتریان را برآورده سازیم.

فتحعلی افزود: با ۱۷ سال تجربه در بانکداری اجتماعی، اکنون قصد داریم با اتخاذ رویکرد فیجیتال و تغییر ماهیت شعب، به سمت بانکداری دیجیتال و پلتفرمی حرکت کنیم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر اینکه بانک با بستر دیجیتال، الکترونیک و فیجیتال در بانکداری اجتماعی خرد و شرکتی ایفای نقش خواهد کرد، تصریح کرد: در این برنامه خدمات بانکداری اجتماعی به بستر پلتفرم‌ها و بانکداری دیجیتال انتقال می‎‌یابد و شعب به محلی برای ارائه خدمات بانکداری خرد و شرکتی تبدیل خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: ارائه خدمات بانک بر پایه پلتفرم‌های سرزمین هوشمند کیو و با رویکرد توسعه بانکداری دیجیتال انجام می‌شود، محصولات جدیدی مانند کیوپی، کیولیز، کیوبیز و… نیز برای ارائه خدمات جامع بانکی و مالی به مشتریان، طراحی و توسعه خواهد یافت.

فتحعلی با بیان اینکه راهبرد فیجیتال یعنی ترکیب شعب فیزیکی بانک‌ها با دنیای دیجیتال، گفت: با استفاده از این راهبرد و با تحلیل داده‌های مشتریان، محصولات و خدمات متناسب با نیازهای هر فرد ارائه می‌شود؛ به عبارت دیگر، بانک به عنوان یک سوپرمارکت مالی همه نیازهای بانکی و مالی مشتریان را برطرف خواهد کرد.

وی افزود: با هدف افزایش تعامل با مشتریان و ایجاد تجربه کاربری یکپارچه، به دنبال ارائه خدمات بانکی به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و از طریق کانال‌های مختلف هستیم. ادغام تجربه حضوری و دیجیتال در شعب فیجیتال و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، به ما امکان می‌دهد تا بانکداری خرد و شرکتی را به صورت کارآمدتری ارائه دهیم.

۷۰ درصد خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود

مهندس «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این سمینار با بیان اینکه امروز قرض‌الحسنه بخش وسیعی از کشور را پوشش داده است، گفت: دستاوردهای این بانک نشانه‌ گسترش سنت قرض‌الحسنه در کشور است.

توسلی با بیان اینکه ۷۰ درصد خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود، اظهار داشت: خدمات پیشخوان مجازی بانک تأثیر زیادی در ارائه خدمات داشته و باعث شده سرویس هر زمان و هر مکان در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این سمینار با بیان اینکه سفر موفقیت بانک آغاز شده است، گفت: در تاریخ بانکداری ابتدا بانک‌ها شعبه‌محور بودند، سپس خدمات فیزیکی با اینترنت بانک و ابزارهای الکترونیکی توسعه یافت و در ادامه بانک قابل حمل و سلف سرویس در تلفن همراه به وجود آمد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت صنعت بانک همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: بانکداری در آینده بخشی از زندگی خواهد شد، همچنین بانکداری الگوریتمی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و سایر فناوری‌ها توسعه خواهد یافت و با توجه به این پیشرفت‌ها تغییر رویکردها در بانکداری یک ضرورت است.

گفتنی است، پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده است و در سال جاری بیش از ۷۰ درصد مشتریان افتتاح حساب و دریافت تسهیلات را از طریق سامانه‌های پیشخوان مجازی، اینترنت بانک و همراه بانک دریافت کرده‌اند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=205392

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    اعلام ساعت کار شعبه کیش موسسه اعتباری ملل در ایام تعطیلات نوروز

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عرضه ۳۵۲ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا

    ۱۴۰۲-۰۹-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    چابک‌تر شدن سازمان نقش مؤثری در تحول خدمت‌رسانی به مردم دارد

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تلاش ما ایجاد فضایی امن جهت ارائه خدمات به مشتریان است

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)

    ۱۴۰۳-۰۳-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تاکید معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران بر نقش کلیدی اپراتورها در تحول دیجیتال بانکی

    ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • پیشنهاد پتروشیمی اروند در هشتمین همایش ملی پلیمر ایران:توسعه زنجیره‌های ارزش، به‌ویژه در حوزه‌ PVC ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • بومی‌سازی فناوری «اتاق کنترل مجازی» در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • اضافه برداشت بانک سپه از بانک مرکزی به دلیل مطالبات از دولت و پرداخت وام ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی جشنواره اصناف بانک سپه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • آخرین جزئیات فروش املاک مازاد بانک مسکن در آبان ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است