تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه جنبی

  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین پلتفرمی است

  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

  • برگزاری کارگروه مدیریت عملکرد و جلسات ممیزی در همایش روسای شعب بیمه آسیا

  • تأکید بر نقش محوری شعب در تقویت جایگاه بیمه آسیا

  • همایش بزرگ روسای شعب بیمه آسیا آغاز به کار کرد

  • کسب نشان غرفه برتر توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جذب مخاطب کیش اینوکس ۲۰۲۵

  • دو انتصاب در بانک ملی ایران با هدف تقویت بانکداری خرد و شرکتی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›« تندیس بلورین » تعالی سازمانی به بانک دی اعطا شد

« تندیس بلورین » تعالی سازمانی به بانک دی اعطا شد

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۹-۰۳-۲۷
سازمان مدیریت صنعتی، تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی را به  بانک دی اعطا کرد.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک دی، در مراسم هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی که در سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی و با حضور امیر بیات ترک، معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و جمعی از مدیران عامل سازمان‌های دولتی و خصوصی شرکت‌کننده در هفدهمین دوره این جایزه برگزار شد، تندیس بلورین تعالی سازمانی به بانک دی اعطا شد.
بر اساس این گزارش، با اعلام رسمی مرکز تعالی سازمانی پس از طی مراحل ارزیابی توسط ارزیابان ملی و بررسی و نظارت در کمیته علمی و نیز صحه‌گذاری در کمیته داوری هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، بانک دی شایسته دریافت جایزه تندیس بلورین تعالی سازمانی شناخته شد.
در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، قدیمی ترین و معتبرترین جایزه ملی، شرکت ها و سازمان های مختلف خصوصی و غیردولتی در یکی از ۵ بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی با پیاده سازی الگوی تعالی سازمانی در مجموعه خود و انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی در راستای اجرای برنامه‌های بهبود، اقدام کرده و با حضور در هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی میزان سرآمدی شرکت خود را محک زدند.
بانک دی در سال جاری در بخش «خدمات» و گروه سازمان های بزرگ برای رقابت در سطح تندیس بلورین در ارزیابی تعالی سازمانی شرکت کرد که پس از پنج روز ارزیابی در سطح شعب و ستاد با کسب امتیاز لازم در بازه ۴۵۰ الی ۵۰۰ ، شایسته دریافت تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.
گفتنی است بانک دی در سنوات گذشته نیز با حرکتی مستمر موفق شد در سال های ۱۳۹۳،۱۳۹۱، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ گواهی تعهد به تعالی، تقدیر نامه دو، سه و چهار ستاره تعالی را از آن خود نماید.
در پی کسب این افتخار ارزشمند، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اهتمام جمعی مدیران و تسهیلگران تعالی، این موفقیت بزرگ را به تمامی کارکنان تبریک گفت.
مجتبی حیدری، عضو هیئت عامل و معاون سرمایه انسانی بانک دی به نمایندگی از دکتر برات کریمی،مدیرعامل بانک، لوح تقدیر و تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت کرد.
لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=96529
تگ ها « تندیس بلورین » تعالی سازمانی به بانک دیبانک دی

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    فصل دیجیتالی شدن دی در بهار کلید می خورد

    ۱۳۹۹-۰۳-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فعاليت ستاد و شعب بانک دی در روز دوشنبه دوازدهم ارديبهشت ١٤٠١ 

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتظار سهامداران بانک دی برای افزایش سرمایه به‌زودی محقق می‌شود

    ۱۳۹۹-۱۱-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک دی قدم‌های استواری به سوی تمرکز ارائه خدمات بانکی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر برداشته است

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه اصفهان

    ۱۳۹۹-۱۰-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    خدمات متنوع و متفاوت در خودپردازهای بانک دی

    ۱۳۹۹-۰۳-۳۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است