تمهیدات اتخاذ شده در بانکپاسارگاد جهت کاهش مراجعه به شعبهها
افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت، افزایش سقف مبلغ کارت هدیه، افزایش سقف دریافت وجه نقد از خودپردازها، تمدید کارتهای منقضی شده، توصیه به بهرهمندی از خدمات بانکداریالکترونیک، کاهش ساعت کار و اعلام نحوهی ارایه خدمات در شعبهها به صورت شیفتی، از جمله تمهیداتی است که بانکپاسارگاد، جهت کاهش مراجعه غیرضروری به شعبهها و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ کردهاست.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابطعمومی بانکپاسارگاد، این بانک جهت رفاه حال هممیهنان، حفظ سلامت مشتریان و سرمایهانسانی خود و کاهش مراجعه غیرضروری به شعبهها، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق اینترنتبانک، موبایلبانک، دستگاههای خودپرداز و کیوسکها را به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال افزایش داد. همچنین برای جلوگیری از جابجایی فیزیکی وجوه نقد، سقف کارت هدیه را نیز به مبلغ ۲۰ میلیون ریال افزایش داد و امکان دریافت اسکناس نو از طریق دستگاههای خودپرداز را جایگزین توزیع اسکناس در شعبهها کرد.
تمدید خودکار تاریخ اعتبار کارتهای نقدی که از ابتدا تا انتهای اسفند سال ۱۳۹۸ منقضی میشوند بهمدت یک سال و افزایش سقف برداشت نقدی با کارتهای نقدی بانکپاسارگاد از طریق دستگاههای خودپرداز به مبلغ ۵ میلیون ریال از سایر اقدامات این بانک است.
مشتریان می توانند پاسخ سوالات خود را در خصوص امور بانکی بدون مراجعه به شعبه ها، از طریق تماس با مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک پاسارگاد، سامانه ی جامع ارتباط با مشتریان در سایت این بانک و شعبه های بانک پاسارگاد در سراسر کشور دریافت کنند.
سامانههای بانکداریالکترونیک بانکپاسارگاد اعم از بانکداریمجازی، همراهبانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفنبانک و سامانه #۷۲۰* اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به شعبهها به مشتریان ارایه میکنند.
گفتنی است سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانکپاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاعرسانی این بانک به شماره ۸۲۸۹۰ به صورت شبانهروزی، آماده پاسخگویی به سؤالات هممیهنان است.