تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • پیام تبریک مدیرعامل تأمین سرمایه تمدن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

  • تقویت اطلاع‌رسانی و ارتباط مؤثرتر با همکاران و مشتریان، دو رویکرد محوری روابط عمومی بانک

  • نشست مشترك مدیرعامل بانك ملت و استاندار سمنان

  • بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از اداره کل روابط عمومی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

  • پیام رئیس شورای هماهنگی بانکها به مناسبت روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی »

  • آگهی دعوت به همکاری در ردیف شغلی مددکار اجتماعی

  • آگهی دعوت به همکاری

  • مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه برگزار شد

  • روابط عمومی نقش موثری در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان دارد

  • پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›تقویت اطلاع‌رسانی و ارتباط مؤثرتر با همکاران و مشتریان، دو رویکرد محوری روابط عمومی بانک

تقویت اطلاع‌رسانی و ارتباط مؤثرتر با همکاران و مشتریان، دو رویکرد محوری روابط عمومی بانک

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۲-۲۷

تریتا نیوز / الینا مستعدی -رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ابراز داشت: رویکرد روابط عمومی در این بانک به صورت همزمان در دو حوزه درون سازمانی و برون سازمانی تعاملی و اثربخش با هدف تقویت اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباطی مؤثر با مخاطبان تعریف شده است.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، شهریار صابری ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط‌ عمومی، درباره اهمیت جایگاه روابط ‌عمومی در بانک‌ها گفت: در دنیای امروز، روابط‌ عمومی دیگر یک واحد تشریفاتی یا صرفاً اطلاع‌رسان نیست؛ بلکه رکن اصلی اجرای برنامه‌های استراتژیک مدیریت سازمان به شمار می‌رود؛ به‌ویژه در بنگاه‌های اقتصادی مانند بانک توسعه صادرات ایران در خصوص ارتباط با مخاطبان داخلی و خارجی، اعتمادسازی و شفافیت در عملکرد آن و تحقق اهداف کلان نقش حیاتی دارد.

وی با اشاره به تأکید بر نقش کلیدی روابط ‌عمومی و اقدامات انجام شده در شش ماه اخیر در این حوزه گفت: یکی از بهترین برنامه‌های صورت گرفته، تقویت و توسعه ارتباطات درون سازمانی بوده که در این مدت به آن توجه ویژه شده است.

صابری همچنین به تشریح رویکرد این اداره کل پرداخت و افزود: رویکرد ما در روابط‌ عمومی به دو بخش درون‌سازمانی و برون‌سازمانی تقسیم می‌شود؛ در حوزه درون‌سازمانی یکی از وظایف مهم روابط‌عمومی، ایجاد شور و نشاط، افزایش تعامل و تقویت حس تعلق سازمانی میان کارکنان بانک است و معتقدیم که با ایجاد حس خوب در خانواده‌های همکاران، می‌توان ارتباط مؤثری میان بانک و خانواده‌های کارکنان برقرار کرد.

وی به انتشار ویژه‌نامه‌های “قلک” در مناسبت‌هایی مانند یلدا و نوروز و ارسال هدایای فرهنگی برای فرزندان همکاران به عنوان نمونه‌ای از اقدامات روابط عمومی در جهت ارتباط هر چه بیشتر با خانواده کارکنان اشاره کرد و گفت: در همین راستا برنامه‌هایی مشابه برای مناسبت‌های پیش‌رو نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، همچنین درباره دیگر اقدامات ماه‌های گذشته روابط‌ عمومی بانک اظهار داشت: در این مدت فعالیت‌هایی نظیر تولید انواع محتوای خبری و اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات و خدمات بانک، ایجاد ارتباط مطلوب و قوی با رسانه‌های مختلف کشور، طراحی و اجرای پیوست رسانه‌ای برای مناسبت‌ها و رویداد‌ها و تشکیل شورای روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه بانک با هدف همگرایی، وحدت رویه و استفاده از پتانسیل‌های مشترک انجام شده است.

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت به برگزاری مسابقات فرهنگی برای همکاران در فضای مجازی بانک، انتشار اسلاید‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی از طریق نمایشگر‌های داخلی بانک، انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی مناسب در مناسبت‌های ملی و مذهبی، همکاری در برگزاری همایش‌های داخلی بانک، برگزاری مراسم ویژه بانوان همکار به مناسبت روز زن، پوشش خبری و تصویربرداری از کارگاه‌ها و جلسات مهم، رصد و پایش مستمر رسانه‌ها در حوزه‌های صادراتی و بانکی، مدیریت سامانه ارتباط با مدیرعامل و حضور فعال در نمایشگاه‌های تخصصی صورت گرفته و رصد لحظه‌ای رسانه‌ها برای واکنش‌های به‌موقع به اخبار مرتبط اشاره کرد.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک درباره برنامه‌های آینده روابط‌ عمومی بانک توسعه صادرات ایران خاطرنشان کرد: تولید محتوای هدفمند و حداکثری از دستاورد‌های بانک، حضور فعال همکاران روابط‌ عمومی در واحد‌های مختلف برای انجام مصاحبه جهت شناساندن بیشتر بخش‌ها و ایفای نقش فعال‌تر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی سازمان از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این اداره است.

وی همچنین گفت: ارتقای جایگاه بانک در حوزه تهیه و انتشار اخبار، برگزاری تور‌های رسانه‌ای جهت تبیین دستاورد‌های بانک، تقویت ارتباط با جامعه رسانه‌ای، بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین و هوش مصنوعی، بهینه‌سازی سایت بانک و اطلاع‌رسانی حداکثری درباره عملکرد بانک، از دیگر محور‌های فعالیت آینده روابط عمومی بانک خواهد بود.

صابری در ادامه به برنامه ری‌برندینگ بانک اشاره کرد و گفت: در راستای مدیریت شهرت و معرفی هرچه بیشتر برند بانک و خدمات آن به مشتریان، اقدامات مؤثری در قالب ری‌برندینگ در دست اجراست.

وی به ایجاد ارتباط مؤثرتر و نزدیک‌تر با مشتریان در حوزه اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: تدوین تقویم و استراتژی حضور در رویداد‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی، آموزش‌های تخصصی برای همکاران روابط‌ عمومی، تهیه و اجرای نظرسنجی‌های علمی از مشتریان و کارکنان و بازطراحی محصولات چاپی بانک نیز از برنامه‌های در حال پیگیری است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=213207

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    آزادکاران کشور قبل از عزیمت به عراق، صبحانه را میهمان هتل فرودگاهی بودند

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان زمین‌شناسی صورت گرفت؛گام بلند چادرملو برای توسعه و کشف ذخایر جدید

    ۱۴۰۳-۱۱-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تحقق مولدسازی اموال مازاد بانک ایران زمین با تاسیس صندوق سرمایه گذاری املاک

    ۱۴۰۳-۰۳-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تمدید مهلت شرکت در مسابقه طراحی پوشش سازمانی کارکنان بانک کارآفرین

    ۱۳۹۹-۰۷-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پزشکان با طرح نسخه‌ الکترونیک همکاری کنند

    ۱۳۹۹-۱۲-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان کهگیلویه و بویراحمد

    ۱۳۹۹-۱۱-۳۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • پیام تبریک مدیرعامل تأمین سرمایه تمدن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۷
  • تقویت اطلاع‌رسانی و ارتباط مؤثرتر با همکاران و مشتریان، دو رویکرد محوری روابط عمومی بانک

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۷
  • نشست مشترك مدیرعامل بانك ملت و استاندار سمنان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۷
  • بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از اداره کل روابط عمومی به مناسبت روز جهانی ارتباطات ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۷
  • نجارزاده

    پیام رئیس شورای هماهنگی بانکها به مناسبت روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی »

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است