تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • برگزاری کنفرانس برخط پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت بیمه ملت

  • جهش ۷۶ درصدی پرداخت وام‌های حمایتی بانک صادرات ایران؛ ۱۷۶ هزار نفر در ۹ ماه

  • علی جباری درتبیین واقعیت های آماری شکایات در صنعت بیمه مطرح کرد؛میزان عمده شکایات بیمه گذاران، محصول خدمات و قوانین صنعت بیمه 

  • دعوت بانک مسکن از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی ملی صیانت از حقوق مشتریان بانکی

  • بررسی ضرورت توسعه تعاملات مالی/ نقش ویژه بانک مسکن در تامین مسکن اقشار مختلف

  • توسعه تعاملات بانک مسکن و شرکت نفت ستاره خلیج فارس

  • بانک تجارت، پیشرو در حمایت از قانون جهش تولید مسکن با انعقاد قرارداد ۱۰۹ هزار واحد مسکونی

  • ابزار جدید بورس کالا، راهکار عملی تامین مالی فوری بنگاه‌های تولید

  • تكریم سالمندان در شعب بانك ملت با اجرای طرح منزلت

  • صدرنشینی دو صندوق سهامی تامین سرمایه تمدن در بازار سرمایه

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد

تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۱-۲۹

تریتا نیوز : مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به حرکت رو به رشد مخاطبین و مشتریان بانک ایران زمین گفت: در عصر دیجیتال تعریف مشتری و مخاطب دچار تغییر شده است و مدیریت تجربه مشتری به یک استراتژی حائز اهمیت تبدیل شده است.

به گزارش  تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی این بانک، تجربه مشتریان در عصر دیجیتال را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: با رشد تکنولوژی مفهوم ارتباطات چه به لحاظ نحوه و چه به لحاظ اثر گذاری آن در ادامه فعالیت شرکت ها و سازمان ها دچار تغییر شده است.

مشتری امروز برخلاف گذشته به دلیل استفاده از فضای آنلاین همواره با شما مرتبط و همراه است.

استاد افزود: مخاطبین ما در شبکه های اجتماعی در یک سال گذشته ۱۵ برابر شده اند و این یعنی اینکه ما باید با تجربه مشتری همراه باشیم. و تجربه جدیدی از ارائه خدمات، سرویس ها، پاسخگویی و پشتیبانی به مشتریان ارائه کنیم.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، همراهی بیست و چهار ساعته با مشتریان را مزیت رقابتی این بانک دانست و افزود: ما سعی کرده ایم در کنار مشتریان باشیم. اگر مشتری مایل است از طریق شبکه های اجتماعی با ما ارتباط بگیرد یا با تلفن با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید، این امکان امروز فراهم است و مشتریان بدون فوت وقت می توانند از هر طریقی که خودشان مایل باشند در طول ۲۴ ساعت با ما ارتباط داشته باشند.

استاد در ادامه با اشاره به بازگشایی حساب آنلاین از طریق نرم افزار فراز بانک ایران زمین و تجربه ای که مشتری دیجیتال از این طریق به دست می آورد گفت: مشتری دیجیتال ابزار دیجیتال دارد، و انتظار دارد از طریق این ابزار بتواند سرویس پایداری دریافت کند و امروز برای مشتریان بانک ایران زمین این امکان فراهم است که به راحتی همه امور خود را به صورت دیجیتال و بدون حضور در شعب بانک انجام دهند و اگر هم مشکلی ایجاد شد با ارتباط دیجیتال این مشکل را حل کنند. این یعنی مفهوم تجربه مشتری دچار تغییر شده است.

وی با تاکید بر این نکته که ما همواره در حال یادگیری هستیم گفت: برندها هم در حال تجربه فضای جدید هستند و گاهی تکنولوژی به قدری سریع تغییر می کند که ما هم در مسیر باید با آن همراه شویم و خود را به روز کنیم.

استاد در پایان از مشتریان بانک ایران زمین خواست همواره تجربه خود را با این بانک در میان بگذارند تا هم بانک و هم مشتریان بتوانند از تجربه بهتری در مسیر بهره ببرند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=144531
تگ ها بانک ایران زمینتریتا نیوزتعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    افزایش سقف مبلغ کارت های هدیه بانک ایران زمین

    ۱۳۹۸-۱۲-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حمایت بانک ایران زمین از طرح های اجتماعی و محیط زیستی

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیمه مرکزی و سندیکای بیمه‌گران خدمات درمان تکمیلی را انحصاری کنند

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون مالی و سرمایه گذاری خبرداد: افزایش بیش از ۵ برابری سود پست بانک ایران درسال ۹ ماهه سال جاری

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اجرای پلت فرم های جدید دیجیتالی در بانک ایران زمین

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تنها بانک ایرانی حاضردر بین ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان، محبوب‌ترین برند صنعت بانکی کشور برای چهارمین بار شد

    ۱۴۰۳-۰۷-۲۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • برگزاری کنفرانس برخط پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت بیمه ملت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۵
  • جهش ۷۶ درصدی پرداخت وام‌های حمایتی بانک صادرات ایران؛ ۱۷۶ هزار نفر در ۹ ماه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۵
  • علی جباری درتبیین واقعیت های آماری شکایات در صنعت بیمه مطرح کرد؛میزان عمده شکایات بیمه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۵
  • دعوت بانک مسکن از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی ملی صیانت از حقوق مشتریان بانکی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۵
  • بررسی ضرورت توسعه تعاملات مالی/ نقش ویژه بانک مسکن در تامین مسکن اقشار مختلف

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۵
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است