تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تجلیل بانک ایران زمین از کادر پرستاری بیمارستان‌های کشور

  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید محصولات شرکت سایپا

  • تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر استمرار خدمات بهینه به مشتریان و تکریم همکاران جدید

  • خدمات درمانی روزانه به ۳۰۰۰ نفر در بیمارستان بانک ملی ایران

  • هشدار بانک ملی ایران درباره سوءاستفاده از نام و نشان این بانک

  • نقش‌آفرینی همراه اول در کاهش ناترازی انرژی با تکیه بر فناوری و داده

  • همگرایی تلکام و فین‌تک؛ محور نشست همراه اول در رویداد تراکنش ایران

  • تأکید عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران بر ضرورت گذار از بانکداری تسهیلاتی به بانکداری سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای

  • برای ثبت‌نام مرحله جدید ثبت نام محصولات شرکت سایپا؛مشتریان پست بانک ایران می‌توانند حساب خود را وکالتی کنند

  • از گاز تا هیدروژن، مسیر آینده فولاد ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد

تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۱-۲۹

تریتا نیوز : مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به حرکت رو به رشد مخاطبین و مشتریان بانک ایران زمین گفت: در عصر دیجیتال تعریف مشتری و مخاطب دچار تغییر شده است و مدیریت تجربه مشتری به یک استراتژی حائز اهمیت تبدیل شده است.

به گزارش  تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی این بانک، تجربه مشتریان در عصر دیجیتال را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: با رشد تکنولوژی مفهوم ارتباطات چه به لحاظ نحوه و چه به لحاظ اثر گذاری آن در ادامه فعالیت شرکت ها و سازمان ها دچار تغییر شده است.

مشتری امروز برخلاف گذشته به دلیل استفاده از فضای آنلاین همواره با شما مرتبط و همراه است.

استاد افزود: مخاطبین ما در شبکه های اجتماعی در یک سال گذشته ۱۵ برابر شده اند و این یعنی اینکه ما باید با تجربه مشتری همراه باشیم. و تجربه جدیدی از ارائه خدمات، سرویس ها، پاسخگویی و پشتیبانی به مشتریان ارائه کنیم.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، همراهی بیست و چهار ساعته با مشتریان را مزیت رقابتی این بانک دانست و افزود: ما سعی کرده ایم در کنار مشتریان باشیم. اگر مشتری مایل است از طریق شبکه های اجتماعی با ما ارتباط بگیرد یا با تلفن با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید، این امکان امروز فراهم است و مشتریان بدون فوت وقت می توانند از هر طریقی که خودشان مایل باشند در طول ۲۴ ساعت با ما ارتباط داشته باشند.

استاد در ادامه با اشاره به بازگشایی حساب آنلاین از طریق نرم افزار فراز بانک ایران زمین و تجربه ای که مشتری دیجیتال از این طریق به دست می آورد گفت: مشتری دیجیتال ابزار دیجیتال دارد، و انتظار دارد از طریق این ابزار بتواند سرویس پایداری دریافت کند و امروز برای مشتریان بانک ایران زمین این امکان فراهم است که به راحتی همه امور خود را به صورت دیجیتال و بدون حضور در شعب بانک انجام دهند و اگر هم مشکلی ایجاد شد با ارتباط دیجیتال این مشکل را حل کنند. این یعنی مفهوم تجربه مشتری دچار تغییر شده است.

وی با تاکید بر این نکته که ما همواره در حال یادگیری هستیم گفت: برندها هم در حال تجربه فضای جدید هستند و گاهی تکنولوژی به قدری سریع تغییر می کند که ما هم در مسیر باید با آن همراه شویم و خود را به روز کنیم.

استاد در پایان از مشتریان بانک ایران زمین خواست همواره تجربه خود را با این بانک در میان بگذارند تا هم بانک و هم مشتریان بتوانند از تجربه بهتری در مسیر بهره ببرند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=144531
تگ ها بانک ایران زمینتریتا نیوزتعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    معرفی مدیر عامل جدید بانک سپه

    ۱۴۰۰-۰۸-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    زمانی برای به بار نشستن سرمایه گذاری های عظیم در وزمین

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید اعضای هیأت عامل بانک صنعت و معدن از طرح های تامین مالی شده این بانک در كهگیلویه و بویر ...

    ۱۴۰۱-۰۱-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سی و هشتمین سالروز تأسیس موسسه اعتباری ملل: تجلی همبستگی، فداکاری و خدمات مخلصانه به مردم+عکس

    ۱۴۰۴-۰۷-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نگاهی به بانکداری در عصر انقلاب پنجم

    ۱۴۰۴-۰۷-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دومین واحد بخار نیروگاه فردوسی پیک تابستان امسال وارد مدار می‌شود

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تجلیل بانک ایران زمین از کادر پرستاری بیمارستان‌های کشور

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۶
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید محصولات شرکت سایپا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۶
  • تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر استمرار خدمات بهینه به مشتریان و تکریم همکاران جدید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۶
  • خدمات درمانی روزانه به ۳۰۰۰ نفر در بیمارستان بانک ملی ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۶
  • بانک ملی

    هشدار بانک ملی ایران درباره سوءاستفاده از نام و نشان این بانک

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است