تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • نقش صندوق تامین خسارت‌های بدنی در پرونده قتل «الهه حسین نژاد»

  • برای ساختن استقلال قوی، درخشان و قهرمان در کنار تیم مدیریتی و هواداران هستیم

  • دکتر احمدی: بانک شهر آماده حمایت از ایده ها و طرح های دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد است

  • حضور بانک دی در دو نمایشگاه «صنعت مالی» و «ایران هلث»

  • بررسی پیش‌نویس سیاست ملی دارویی کشور

  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ به ۴۰ میلیون مشتری می‌شود

  • آقاجانلو خواسته های سه گانه صنایع معدنی از دولت را اعلام کرد/ “برطرف شدن شوک هزینه های برق و گاز”، “هدایت سود شرکت ها به سمت توسعه” و “مشارکت صندوق توسعه ملی در انتقال آب از دریای عمان”

  • حضور فعال و موثر بانک ملی ایران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

  • تحقق رویای خانه‌دار شدن با طرح «تملی» بانک ملی ایران

  • هشدار بانک ملی ایران درباره کلاهبرداری سایبری به روش ارسال پیامک و تماس جعلی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر لزوم توجه بیشتر به برنامه ریزی منسجم و دقیق برای تحقق اهداف پیش رو

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر لزوم توجه بیشتر به برنامه ریزی منسجم و دقیق برای تحقق اهداف پیش رو

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۸-۰۳

در مراسم هم اندیشی و تصمیم گیری در راستای کارآمدسازی حوزه ها و شعب ممتاز منطقه یک و دو کشور که با حضور اعضای هیات عامل، هیات مدیره، معاونان و روسای ادارات امور شعب استان ها و حوزه های منطقه یک و دو کشور برگزار شد، عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران ضمن اشاره به نقش کلیدی برنامه ریزی و داشتن تقویم مشتریان برای بازاریابی هدفمند، بر ضرورت بکارگیری راهبردها و بهره مندی از ظرفیت ها در کسب موفقیت و دستاوردهای جدید تاکید کردند.

تریتا نیوز- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران در این هم اندیشی با اشاره به شرایط اقتصادی و وضعیت نقدینگی بانک اظهارداشت: در فضای رقابتی کسب و کارها و شرایط جدید بانکداری نوین خدمات دهی مناسب و مطلوب به مشتریان امری لازم و ضروری است از این رو مدیران باید با برنامه ریزی هدفمند و استفاده از دانش روز بتوانند خدمات مناسب و شایسته ای به مشتریان و متقاضیان خدمت از بانک ارائه دهند.وی تعهد، وفاداری، سخت کوشی، تلاش، غیرت تعصب سازمانی و ایمان و توکل به خدا را از ویژگی های نیروی انسانی بانک ملی ایران برشمرد و گفت: امروز در بانکداری نوین، نیازهای مشتریان بسیار متنوع است که در این زمینه باید برای جلوگیری از عقب ماندگی به صورت شایسته و در اسرع وقت به آنها پاسخ دهیم .

 

مونسان در این جلسه به سه گام موفقیت در سازمان اشاره کرد و گفت: موفقیت در سه گام و مرحله به وجود می آید؛ گام نخست توکل به خدا و خودشناسی، گام بعدی اعتماد به نفس و تلاش بی منت و گام آخر داشتن برنامه ریزی هدفمند و بازاریابی هوشمندانه که زمینه موفقیت هر فردی را در این مسیر هموار می کند.وی در ادامه برنامه ریزی عملیاتی و بازاریابی منسجم و هوشمندانه را چراغ راه همه همکاران در مسیر موفقیت و کسب دستاوردهای جدیدی در بانک دانست و افزود : برنامه ریزی و عملگرایی بازوی پرتوان و موتور محرکه رسیدن به موفقیت است.

 

معاون امور شعب بانک ملی ایران با بیان این که شعب بانک در مناطق محروم و حاشیه های کشور با شعب تهران در کسب سوددهی در حال رقابت هستند، خاطرنشان کرد: اگر هر یک از ما مسئولیتی را پذیرفتیم که باید در زمان محدودیت ها با ایده های خلاقانه امور شعب را مدیریت کنیم.مونسان در ادامه سخنان خود یادآور شد: تجهیزات، امکانات و ابزارهای بازاریابی به عنوان شتاب دهنده عمل می کنند اما آن چه که موفقیت و افزایش سهم بانک در بازار را تضمین و محقق می کند بی شک حرکت و قدم برداشتن در مسیر موفقیت در کنار برنامه ریزی دقیق و منسجم و وجود ابزارهای مختلف بازاریابی است.

 

محمدرضا محمود پناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که نقشه راه و ترسیم راهبردهای مختلف زمینه رشد و موفقیت را در هرکاری فراهم می کند، اظهار داشت: طرح مهربانی ملی یک طرحی متمایز و محصولی منحصربفرد در کنار دیگر ظرفیت های بانک به عنوان یک ابزار بازاریابی برای جلب و جذب مشتریان است .وی از بانکداری جامع به عنوان یک ابزار موفقیت برای شعب نام برد و گفت: بانکداری جامع این ظرفیت را دارد که برای هر استان، حوزه و یا شعبه برای ارائه خدمات دهی مطلوب و مناسب به مشتریان خود، محصولی ویژه و منحصربفرد را مخصوص آن ها متناسب با خواسته و نیاز مشتریان طراحی و تولید کند.

 

محمود پناه با بیان این که دانش مدیریت در سازمان های خدمات رسان به سمت راه حل محوری و محصول محوری در حرکت است، تاکید کرد: با بازاریابی دقیق در راستای رضایت مشتریان از ما بخواهید تا محصولاتی خاص برای مشتریان خاص شما تولید کنیم.

 

معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران با بیان این که در بانکداری نوین امروز بانک ها با شناسایی مشتریان، طبقه بندی و ارائه محصولات خاص مبتنی بر نیاز مشتریان سعی در وفادارسازی، اعتمادسازی و جلب اطمینان آن ها قدم بر می دارند، گفت: در ابتدا باید مشتریان مشکوک را به مشتریان احتمالی و در قدم بعد مشتریان قطعی را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم.وی در ادامه گفت: بانک های دیگر تک محصولی هستند ولی بانک ملی ایران دارای یک سبد چند محصولی است و این یک مزیت رقابتی در بازار برای جذب و رضایت مشتریان محسوب می شود.

 

حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران مهمترین دارایی بانک را وجود نیروی انسانی بادانش و سخت کوش دانست و گفت: تجربه نشان داده با وجود نیروی انسانی با دانش، پر تجربه و سخت کوش می توان از پیچ ها و گذرگاه های پر خطر اقتصادی به سلامتی عبور کرد.وی گفت: دانش مدیریتی در بانک ملی ایران یک ظرفیت منحصربفرد است که با تکیه بر این ظرفیت به موفقیت خواهیم رسید.کاظمی به کسری کادر در شعب استان ها اشاره کرد و گفت: در نیمه دوم سال با جذب نیروهای تازه نفس بخشی از مشکلات کسری کادر حل خواهد شد.

 

علی اشرف یوسفی قیاسی سرپرست مدیریت امور شعب منطقه یک کشور در این مراسم از همکاران خواست تا هر روز با تنظیم تقویم مشتری خود با یک مشتری تعامل و در راستای افزایش سطح همکاری ها با آن ها دیدار و گفت گو کنند.

 

وی طرح مهربانی ملی را بسیار خوب و تاثیرگزار دانست و افزود: این طرح با کارمزد ۴ درصد ابزار خوبی جهت تعامل و بازاریابی هدفمند است.

 

احمد ملکی راد سرپرست مدیریت امور شعب منطقه دو کشور نیز در این مراسم در راستای تقویت جذب منابع، توجه به برنامه ریزی و اهمیت بازاریابی هدفمند را مورد تاکید قرار داد.

 

وی کارگروهی و خرد جمعی را در رسیدن به موفقیت موثر دانست و گفت: برنامه های عملیاتی شعب در رسیدن به تحول مهم و با اهمیت است.

 

گفتنی است، در بخشی از این هم اندیشی گزارشی از عملکرد حوزه ها و شعب ممتاز الف و ب با تحلیل آماری و کسب و کاری و ارائه راه حل های برون رفت و تعیین برنامه و استراتژی واحد ها توسط کارشناسان معاونت امور شعب ارائه شد همچنین در ادامه برخی از روسای شعب با ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای خود، به بیان مسائل، بررسی موضوعات مربوطه، نظرات و طرح دیدگاه های خود درباره بهبود عملکرد شعب پرداختند و در ادامه راهکارهای لازم را ارائه دادند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=175353

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال در بانک صنعت و معدن انجام شد؛ رونمایی از “سامانه تسهیلات من”

    ۱۴۰۱-۰۴-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تشکیل کانون نمایندگان بیمه رازی در آینده نزدیک

    ۱۴۰۲-۱۲-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رفع سوء اثر چک برگشتی با تأمین مبلغ کسری موجودی

    ۱۴۰۴-۰۲-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ۹۷ درصد کارفرمایان گیلانی لیست حق بیمه اینترنتی ارسال می کنند

    ۱۳۹۹-۱۰-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تأکید بر تقویت تعاملات در نشست مدیرعامل بانک ملت و رییس کل بیمه مرکزی

    ۱۴۰۳-۱۱-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملت
    اقتصاد

    اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در تهران در روز شنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۳

    ۱۴۰۳-۱۱-۲۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • نقش صندوق تامین خسارت‌های بدنی در پرونده قتل «الهه حسین نژاد»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • برای ساختن استقلال قوی، درخشان و قهرمان در کنار تیم مدیریتی و هواداران هستیم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • دکتر احمدی: بانک شهر آماده حمایت از ایده ها و طرح های دانشجویان و اساتید ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • حضور بانک دی در دو نمایشگاه «صنعت مالی» و «ایران هلث»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • بررسی پیش‌نویس سیاست ملی دارویی کشور

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است