بیمه هزینه نیست، سرمایه گذاری است
سرپرست مدیریت شعبه مرکزی بیمه رازی گفت: بیمه هزینه نیست و یک نوع سرمایه گذاری برای روزهای آینده خود و اعضای خانواده است.
تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، محمد جوکار- سرپرست مدیریت شعبه مرکزی بیمه رازی که مهمان هشتاد و پنجمین سهشنبه های پاسخگویی این شرکت بود، بیان کرد: شعب مرکزی شرکتهای بیمه، قلب تپنده شرکت به حساب میآیند و به دلیل ورود و پردازش قراردادهای بزرگ شرکت در شعب مرکزی، نیاز است در زمان مشاوره، صدور، محاسبه خسارت و پرداخت خسارت، شعب مرکزی بیش از دیگر واحدها و شعب در کنار بیمهگذاران باشند.
او ادامه داد: شعبه مرکزی بیمه رازی در سال جاری تا به امروز بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جذب پرتفو داشته و این مهم در حالی رقم خورده که توازن بسیار خوبی میان پرتفوهای کم ریسک و پرریسک ایجاد شده است.
سرپرست مدیریت شعبه مرکزی بیمه رازی هدف اصلی این شعبه در سال آینده را رشد پرتفو خرد بیان کرد و یادآور شد: شعبه مرکزی بیمه رازی بر آن است تا با ارائه خدمات بهروز و متنوع به زیرمجموعهها و اعضای خانواده بیمهگذاران بزرگ، بیمه نامههای خرد آتش سوزی، اتومبیل و عمر را معرفی و عرضه کند.
او تصریح کرد: ارائه خدمات مناسب به بیمه گذاران خرد، میزان چسبندگی بیمه گذاران خرد را به شرکتهای بیمه بسیار افزایش میدهد و این مهم تمدید چند ساله بیمه نامههای خرد را به همراه خواهد داشت.
جوکار با تاکید بر اینکه باید توازنی میان حجم پرتفوهای کلان و خرد شعبه مرکزی بیمه رازی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نمایندگان و شبکه فروش در رشد و توسعه بیمه نامههای خرد تاثیرگذار است و در کنار آن برای ورود به بازار خرده فروشی جذب نماینده جدید و تازه نفس حائز اهمیت است، این مطالب در حالی مطرح میشود که مدیریت عامل شرکت در ابتدای سال طبق یک برنامه ریزی مشخص دستور جذب نماینده را به تمام شعب صادر کرد.
او نگاه شرکت به بیمه گذاران را همراهی بلندمدت با آنها بیان کرد و گفت: نیازسنجی بیمه گذاران و ارائه خدمات مناسب به آنها بسیار مهم است زیرا با رفتن بیمه گذاران بزرگ، بیمه گذاران خرد به واسطه دریافت خدمات مناسب نزد شرکت باقی خواهند ماند.
جوکار در رابطه با فعالیت بازاریابی در صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: بازاریابی در صنعت بیمه نیاز به آشنایی کافی با مسائل فنی بازاریابی، مسائل فنی صنعت بیمه و انگیزه زیاد دارد و این حوزه دانشگاهی علمی و عملی برای افراد است.
سرپرست مدیریت شعبه مرکزی بیمه رازی گفت: یکی از بهترین محصولات صنعت بیمه، بیمههای عمر و سرمایه گذاری است و نباید تنها با یک هدف و آن هم سرمایه گذاری به بیمه عمر نگاه کرد.
او ادامه داد: در سال ۱۳۸۱، یک تصادف منجر به فوت صورت گرفت و پدر خانواده فوت شد، که بیمه شخص ثالث دیه فرد را پرداخت کرد و در کنار آن مرحوم بیمه نامه عمر هم داشت که مادر خانواده با دریافت سرمایه فوت بیمه نامه مرحوم، خانهای برای کمک درآمد خانواده و سرمایه گذاری برای آینده فرزندان خریداری کرده بود.
جوکار گفت: هزینه روزانه انواع بیمه نامهها همچون عمر و سرمایه گذاری به میزان هزینه روزانه تنقلات فرزندان خانواده است.
سرپرست مدیریت شعبه مرکزی بیمه رازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به نرخ تورم، خرید طلا نسبت به بیمه نامه عمر منطقیتر است، خاطرنشان کرد: نگاه افراد در خرید بیمه نامه عمر بسیار مهم است، زیرا این بیمه نامه دارای چند بخش است و قیمت و فروش طلا نمیتواند تمام نیازهای فرد که را برخلاف بیمه پوشش دهد.
او با تاکید بر اینکه نیابد تمام تخم مرغها را در یک سبد گذاشت، یادآور شد: شما در کنار خرید بیمه نامه عمر میتوانید برای سرمایه گذاری طلا خریداری و همچنین در بازارهای مختلف همچون بانک و بورس سرمایه گذاری کنید.
جوکار در انتها با اشاره به خاطرهای گفت: در سالهای گذشته بیمه گذاری با شغل نقاش ساختمانی که تنها ۹ کلاس سواد داشت، بیمه نامه عمر با سرمایههای مختلف برای اعضای خانواده خود خریداری و در کنار آن در بازار بورس سرمایه گذاری کرده بود تا فرزندانش در سن ۲۴ سالگی در جامعه رقابتی برای شروع زندگی کاری از دیگران جلوتر باشند و همچون خود از صفر شروع نکنند.
براساس این گزارش، برنامههای سهشنبههای پاسخگویی از فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و تا به امروز ۸۵ قسمت از برنامه به صورت زنده در روزهای سه شنبه از طریق صفحه رسمی بیمه رازی در سایت آپارات پخش شده است.
هشتاد و پنجمین سه شنبه های پاسخگویی با حضور مدیر شعبه مرکزی بیمه رازی
هشتاد و پنجمین سه شنبه های پاسخگویی با حضور مدیر شعبه مرکزی بیمه رازی
هشتاد و پنجمین سه شنبه های پاسخگویی با حضور مدیر شعبه مرکزی بیمه رازی
هشتاد و پنجمین سه شنبه های پاسخگویی با حضور مدیر شعبه مرکزی بیمه رازی
هشتاد و پنجمین سه شنبه های پاسخگویی با حضور مدیر شعبه مرکزی بیمه رازی
بیمه بیمه رازی بیمه عمر سه شنبه های پاسخگویی شعبه مرکزی
ارتباط با ما
مرکز ارتباط: ۸۲۸۷-۰۲۱
فکس: ۸۸۶۶۴۲۰۶-۰۲۱
کدپستی: ۱۵۱۷۷۵۳۸۱۱
آدرس: تهران- گاندی جنوبی کوچه سیزدهم- پلاک ۱۴
Italian Trulli
بيمه رازي در سال ۱۴۰۰ علاوه بر کسب رتبه توانگري يک صنعت بيمه، توليد ۲۲ هزار ميليارد ريال حق بيمه، اخذ مجوز قبولي اتکائي بعد از ۱۸ سال و افزايش ۴ برابري ظرفيت نگهداري ريسک و ضمن دارا بودن بيش از ۶ هزار مرکز درماني طرف قرارداد بر خط در تمامي شهرهاي کشور و ارائه خدمات به شش وزارتخانه و سازمان بزرگ، با راه اندازي مرکز ارتباط با مشتريان ۲۴ ساعته با شماره تماس ۸۲۸۷-۰۲۱ و ۴۷ شعبه در کليه مراکز استانها و کلانشهرها در حال حاضر بيش از ۱۰ هزار بيمه گذار حقوقي و يک ميليون بيمه گذار حقيقي را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.
شرکت بيمه رازي داراي ۱۸۰۰ نماينده حقيقي، حقوقي و زندگي و ۶۰۰ پرسنل در سراسر کشور مي باشد که با توجه به پنج چرخش استراتژيک ابلاغ شده از سوي مديرعامل محترم در جهت شعار ” بيمه رازي در اوج” فعاليت مي نمايند.
شرکت بيمه رازي بر اساس قانون تأسيس مؤسسات بيمه غير دولتي مصوب مجلس شوراي اسلامي و مجوز شماره ۵۱۹۴ مورخ ۱۳۸۲/۰۲/۲۸ بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران، با هدف توسعه فرهنگ بيمه، ارتقاء کيفيت خدمات بيمهاي و گسترش فضاي رقابتي در صنعت بيمه فعاليت خود را به عنوان اولين شرکت بيمه خصوصي در ايران، از اوايل سال ۱۳۸۲ با سرمايه ۱۴۰،۰۰۰ ميليون ريال آغاز نمود که در سال ۱۴۰۰ و با افزايش ۷۰۰ درصدي جزو ۵ شرکت اول صنعت بيمه در ميزان سرمايه قرار گرفت و سرمايه شرکت به حدود ۲۰ هزار ميليارد رسيد.